Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavoitteena täydelliset hiukset - anna paras vinkkisi

Vierailija
09.10.2022 |

Miten saatte pitkät hiukset pysymään hyvännäköisiä? Kun pidän niitä auki ne rasvoittuu nopeasti ja takana oleva pyörre tulee esiin. Hiukset ovat ns. raskaat. Hiuksia en juurikaan muuten föönää tai erityisemmin laita 😊

Kommentit (2067)

Vierailija
21/2067 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perukki tai hiuten tuuhennus/ pidennys. Jos olet perinyt hiuksesi hentoiset geenit, niitä ei mikään tuuhenna ei paksunna. Katso sukusi naisien ja miesten hiuksia.

Vierailija
22/2067 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne hiukset on jo menetetyt...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/2067 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksiin pitää levittää aina pesun jälkeen hiuksiin jätettävä hoitoaine.

Vierailija
24/2067 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita laihtumalla.

Vierailija
25/2067 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloita laihtumalla.

Ei paino vaikuta hiuksiin?

Vierailija
26/2067 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloita laihtumalla.

Ei paino vaikuta hiuksiin?

Keep lying to urself fattie

bmi 22 ap

Vierailija
27/2067 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 25 bmi vasta on

Vierailija
28/2067 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule onnistumaan näillä vinkeillä

Vierailija
29/2067 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaat hiukset näyttävät aina hyvältä, joten vastaus on pesu. Föönattuna ovat myös tuuheammat, sileämmät ja nätimmät kuin itsekseen ihan outoon asentoon kuivuvat pörröiset hiukset.

Vierailija
30/2067 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suora, liukas ja jäykkä hiuslaatu, jota ei saa kovin helposti huonoon kuntoon. En siis osaa neuvoa, jos hiukset ovat huonossa kunnossa. Mutta päänahkani on helposti rasvoittuvaa sorttia, eikä liene vaikeaa kuvitella, että suora, päätä myöten makaava hius on sitten myös nopeasti rasvainen. Rasvoittumiseen olen vuosien varrella kokeillut monenlaisia shampoita ja pesuvälin pidentämistä, täysin tuloksetta. Olen aina käyttänyt hoitoainetta vain latvoihin ja yrittänyt föönata hiukset ilmaviksi, mutta ilmavuus on pelkkä haave minun hiuslaadullani. Muutama vuosi sitten löysin tyvikohotusraudan. Käsittelen sillä tyven pään yläosasta, käytännössä korvien tasolta ja niiden yläpuolelta siten, että jätän jakauksen kohdan ja näkyviin jäävät tyvet käsittelemättä. Siihen menee muutama minuutti. Jokainen osio kannattaa tupeerata ensin kevyesti. Tämän ansiosta olen saanut pidennettyä pesuvälin kahteen päivään, toisena päivänä joudun pesemään vain etuhiukset. Kolmaskin päivä saattaa joskus mennä etuhiusten pesulla, ainakin jos ei ole pakko lähteä ihmisten ilmoille.

Ennen jouduin pesemään hiukset aina aamuisin, koska illalla pestyt hiukset eivät enää aamulla olleet puhtaat, vaikka yritin väkertää niitä illalla ties mille nutturoille. Eihän ne näin liukkaissa hiuksissa kauaa pysyneet. Nyt voin pestä hiukset illalla, ja ne ovat aamulla vielä kuin pesun jäljiltä. Eikä tarvitse käyttää mitään tuuheuttavia muotoilutuotteita.

Vierailija
31/2067 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule onnistumaan näillä vinkeillä

Tämä

Vierailija
32/2067 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivashampoo tekee ihmeitä

Vierailija
33/2067 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä toimiiko kaikille hiustyypeille, mutta minä olen saanut rasvoittumista vähentymään käänteisellä hiustenpesulla. Eli likaisiin hiuksiin, märkiin toki, ensin hoitoaine (antaa vaikuttaa sen muutaman minuutin, eli tuolla välin kaikki muut pesut ja sheivaukset jne), huuhdellaan pois ja lopuksi pestään shampoolla. Tuskin toimii kaikkien takkuuntuvimmalle hiustyypille, mutta ainakin mun liukkaaseen suoraan tukkaan on ollut toimiva.

Vierailija
34/2067 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoperäisen lammen tai järven vesi on paras pehmennys hiuksille, koska luonnonvesistä puuttuu kloori, jota on vesijohtovedessä. Oma tukka meni tosi huonoon kuntoon, kun lakkasin pesemästä luonnonvedellä ja vaidoin kraanaveteen. Piti ruveta hakemaan erityisiä shampoita ja hoitoaineita. Garnier Responsen Mythic Olive -sarja on palauttanut pehmeyden suhteellisen hyvin.

Vierailija
35/2067 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksia en juurikaan muuten föönää tai erityisemmin laita 😊. Tuossa on se syy, että menevät rasvaisen näköisiksi. Jos mie en laita hiuksia mitenkään, niin tasan tarkkaan menevät äkkiä päätä myöten ja osa nousee pystyyn. Luulen et hyvin harvalla ihmisellä on suoraan hyvännäköiset hiukset ilman tekemättä mitään.

Vierailija
36/2067 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras vinkkini on, että täydellisyyttä ei kannata tavoitella missään asiassa. Liian stressaavaa. Riittävän hyvän pitäisi riittää.

Vierailija
37/2067 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on suora, liukas ja jäykkä hiuslaatu, jota ei saa kovin helposti huonoon kuntoon. En siis osaa neuvoa, jos hiukset ovat huonossa kunnossa. Mutta päänahkani on helposti rasvoittuvaa sorttia, eikä liene vaikeaa kuvitella, että suora, päätä myöten makaava hius on sitten myös nopeasti rasvainen. Rasvoittumiseen olen vuosien varrella kokeillut monenlaisia shampoita ja pesuvälin pidentämistä, täysin tuloksetta. Olen aina käyttänyt hoitoainetta vain latvoihin ja yrittänyt föönata hiukset ilmaviksi, mutta ilmavuus on pelkkä haave minun hiuslaadullani. Muutama vuosi sitten löysin tyvikohotusraudan. Käsittelen sillä tyven pään yläosasta, käytännössä korvien tasolta ja niiden yläpuolelta siten, että jätän jakauksen kohdan ja näkyviin jäävät tyvet käsittelemättä. Siihen menee muutama minuutti. Jokainen osio kannattaa tupeerata ensin kevyesti. Tämän ansiosta olen saanut pidennettyä pesuvälin kahteen päivään, toisena päivänä joudun pesemään vain etuhiukset. Kolmaskin päivä saattaa joskus mennä etuhiusten pesulla, ainakin jos ei ole pakko lähteä ihmisten ilmoille.

Ennen jouduin pesemään hiukset aina aamuisin, koska illalla pestyt hiukset eivät enää aamulla olleet puhtaat, vaikka yritin väkertää niitä illalla ties mille nutturoille. Eihän ne näin liukkaissa hiuksissa kauaa pysyneet. Nyt voin pestä hiukset illalla, ja ne ovat aamulla vielä kuin pesun jäljiltä. Eikä tarvitse käyttää mitään tuuheuttavia muotoilutuotteita.

Enää pitää vaan tietää miksi sitä pesuväliä pitäisi pidentää..

Vierailija
38/2067 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enää pitää vaan tietää miksi sitä pesuväliä pitäisi pidentää..

Koska likainen tukka = paha tukka

Vierailija
39/2067 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pese liian usein. Itselläni on aika paksut ja kiiltävät puolipitkät hiukset. Pesen laadukkailla shampooilla joita vaihtelen. Nyt on käytössä Sebastianin light oil shampoo ja hoitoaine, ei jätä hiuksia rasvaiseksi eikä latista hiuksia ollenkaan. Käytän myös säännööllisesti Mitchellin green tea tehoshampoota joka pesee hiuspohjan perusteellisesti. Jos föönaan hiuksia käytän aina suojasuihketta. Syön suht terveellisesti, saksanpähkinöitä ja hedelmiä, marjoja joka päivä. Liikun myös aktiivisesti.

Vierailija
40/2067 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hoitostop":

Älä tee mitään kuukauteen.

Olet luomu.

Olet ihqu.

Hiukset kasvaa ja tuoksut hyvälle..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän