Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomaatteko D-vitamiinin auttavan sinua millään tavalla? Miten?

Vierailija
09.10.2022 |

Itse syön 200 ug/vrk. En osaa sanoa onko mitään apua ollut.
Muutaman viikon ajan olen syönyt.

Ainakaan kipeäksi en ole tullut vaikka olen työskennellyt flunssaisten kanssa sekä koronaa sairastavien kanssa.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta olen syönyt 100 öljykapselin ja ruokalusikallisen Möllerin öljyä päälle. Ei ainakaan tunnu missään. Väsyttää koko elämä ja joka paikkaa kolottaa. Uskon kuitenkin, että ehkäisee sairauksia. Eipä nuo maksa paljon. M37

Vierailija
2/47 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha löysällä ja pierettää!

-ap

Vierailija
4/47 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan satunnaisesti 200-300 ug. Eilen palelsi ja kurkku oli kipeä, otin pillerit ja tänään ei mitään. Useampikin kerta ollut avuksi tuollainen kerta-annos kun flunssa kolkutellut. En muuten huomaa mitään, mutta en kyllä päivittäin syökäön.

Vierailija
5/47 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkyy vitamiinien ym. käytön seuraukset aivan selvästi. Kun ei ole rahaa vitamiineihin ym., niin olen todella väsynyt, uupunut, enkä jaksa mitään. Kun tuppaan itseni täyteen vitamiineja ym., niin jaksan tehdä ja mennä.

Vierailija
6/47 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

D-vitamiini on immunosuppressiivista ja vaikuttaa kortisonin tavoin. Kaikki infektiot elimistössä leviävät nopeammin kun D-vitamiinia käyttää.

Tutkimusten perusteella ne lapset jotka saivat D-vitamiinia saivat myöhemmällä iällä atooppista ihottumaa todennäköisemmin kuin verrokit. Atooppinen ihottuma aina infektioperäinen, ja johtuu mm. stafylokokeista hoitona pitäisi olla antibiootteja ja peroksideja kuten hydrogeeniperoksidi.

Vierailija
7/47 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
8/47 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää terveenä ja virkeänä. Otan vahvan D-kapselin kahdesti viikossa ja hyvin on mennyt monta vuotta.

Vierailija
9/47 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

D-vitamiini on immunosuppressiivista ja vaikuttaa kortisonin tavoin. Kaikki infektiot elimistössä leviävät nopeammin kun D-vitamiinia käyttää.

Tutkimusten perusteella ne lapset jotka saivat D-vitamiinia saivat myöhemmällä iällä atooppista ihottumaa todennäköisemmin kuin verrokit. Atooppinen ihottuma aina infektioperäinen, ja johtuu mm. stafylokokeista hoitona pitäisi olla antibiootteja ja peroksideja kuten hydrogeeniperoksidi.

Menehän nyt kiltisti juomaan päivittäinen hopeavetesi.

Vierailija
10/47 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi vuotta olen syönyt 100 öljykapselin ja ruokalusikallisen Möllerin öljyä päälle. Ei ainakaan tunnu missään. Väsyttää koko elämä ja joka paikkaa kolottaa. Uskon kuitenkin, että ehkäisee sairauksia. Eipä nuo maksa paljon. M37

Koita syödä rautaa. Sulla voi olla raudan puute kun nykyajan ruuassa on kaikkialle lisätty kalsiumia mikä estää raudan imeytymistä. Minulla on ollut aivan järjetöntä väsymystä jo yli vuosi, paikat kipeenä, aivosumua. Veriarvot hyvät, ferritiinitkin erinomaiset. Ei pitäisi todellakaan raudan puutetta olla. Koitin rautalisää kuitenkin eräistä muista syistä ja viikossa hävisi uupumus ja aivosumu, jopa monta kuukautta jatkunut rytmihäiriökohtaus loppui. Vieläkään en tajua miksi, mutta koita rautalisää. Ei se ota jos ei annakaan. C-vitamiinin kanssa kannattaa ottaa että imeytyy paremmin.

Vierailija
11/47 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuollut koronaan, niin on ollut hyötyä D-vitamiinista.

Koronan alkupuolella, kun Espajassa ja Italiassa kuoli paljon ihmisiä koronaan, niin silloin mainittiin, että lähes kaikilla kuolleilla oli todettu alhaiset D-vitamiini tasot, mutta kun tuli rokotteet, niin korona kuolemat jatkuivat, mutta D-vitamiinitasoista ei enää puhuttu.

Vierailija
12/47 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön päivittäin sen satasen kapselin. Olettaisin, että sen vuoksi ei ole korona muhun tarttunut, vaikka olen altistunut lukuisia kertoja (mm. hoitanut koronasairaita, itkeviä lapsia ihan sylissä pitäen). Mene ja tiedä.

Vierailija
13/47 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen syönyt yli 3 vuotta silläkin, että torjuisi koronaa. Ehkä auttaa, ehkä ei. Vielä en ole sairastunut, vaikka itsekkin olen koronan kanssa tekemisissä töissä. Koko koronan aikana olen ollut kipeä vain 5 päivää, eikä sekään siis koronaa.

Vierailija
14/47 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alhaiset D-vitamiinitasot kertovat usein kroonisesta taudista, joka on aktiivinen. Elimistö alentaa D-vitamiinitasot, koska immuunipuolustus toimii silloin tehokkaammin solunsisäisiä/biofilmimikrobeja vastaan. D-vitamiinin ottaminen ei auta tilannetta, vaan pelkästään pahentaa sitä.

Vierailija
15/47 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheuttaa sen ettei nuku riittävästi, kuten muutkin voimakkaat antioksidantit, kesällä auringonvalo toimii samoin, mutta silloin se ei häiritse.

Vierailija
16/47 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

D-vitamiinia nappailut vuodesta 2009 asti. Enpä ole sairastellut, mitä nyt yrittänyt vähän köhä joskus tulla, mutta yön aikana nukkuessa häviää pois.

Siis ihan 100 mikrogramma, ei mitään lääkefirmojen suosittelemia haistapaska 10 mikrogramman annoksia, jotta ihmiset pysyivät sairaina ja ostaisivat lääkkeitä jatkossakin.

Arvo Ylppö aikoinaan suositteli 100 mikrogrammaa D-vitamiinia.

Vierailija
17/47 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi maha kuralle ja paska lentämään. Voiko olla liikaa. Ap

Vierailija
18/47 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt 50 ug vuosia ympäri vuoden ja en ole huomannut mitään hyötyä. Tai koronan sairastin ihan huomaamatta, en tiedä olisiko näillä ollut jotain yhteyttä.

Vierailija
19/47 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut moneen vuoteen kipeä, joten uskon, että on auttanut.

Vierailija
20/47 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön päivittäin D-vitamiinia lääkärin määräyksellä sairauden hoitoon. D-vitamiinitasot on nyt erinomaiset. En tunne olossa mitään eroa entiseen. Olen kyllä todella harvoin flunssassa, jos sillä on mitään tekemistä asian kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi