Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako orgasmia päivässä tarvitset, nainen? No miehetkin voivat vastata.

Vierailija
09.10.2022 |

Itse tarvitsen monta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/7

Vierailija
2/6 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jokapäivä noin 3 ainakin. Lisäksi sitten satisfyerillä parit. Mies onneksi antaa monta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nollasta kahteenkymmeneen. Mutta orgasmien määrä ei todellakaan ole mulle se juttu. Voi olla tulikuumaa seksiä jossa saan yhden jättiorkun tai voi olla perus sunnuntaiseksiä jossa saan monta pienempää orkkua.

Vierailija
4/6 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin noin 0,3.

M56

Vierailija
5/6 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskimäärin noin 0,3.

M56

Onko tuo joka kolmaspäivä? Mies aina harmittelee, että voi kun tuli taas saatua, ei olis pitänyt tänään..Se on vaikea käsittää! Miksi sitä harmitella pitää?

Totta mitä yllä nainen sanoi, ettei se määrä välttis olekkaan se juttu, vaan laatu.

Silti luulen että itse haluan monta monta jokapäivä. Joskus vaikka saan isonkin, ei riitä. Mutta mun halut on aivan kamalat aina, ja joskus tuntuu, että miehelle liikaa. Tosin hän ei ikinä jätä mua pulaan vaan aina auttaa..

Vierailija
6/6 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskimäärin noin 0,3.

M56

Onko tuo joka kolmaspäivä? Mies aina harmittelee, että voi kun tuli taas saatua, ei olis pitänyt tänään..Se on vaikea käsittää! Miksi sitä harmitella pitää?

Totta mitä yllä nainen sanoi, ettei se määrä välttis olekkaan se juttu, vaan laatu.

Silti luulen että itse haluan monta monta jokapäivä. Joskus vaikka saan isonkin, ei riitä. Mutta mun halut on aivan kamalat aina, ja joskus tuntuu, että miehelle liikaa. Tosin hän ei ikinä jätä mua pulaan vaan aina auttaa..

Ihanaa, että kerrankin sanoit mua naiseksi! Yleensä väität mua aina mieheksi.

Terkuin se, jolla laatu korvaa määrän

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme