Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (19022)

Vierailija
18361/19022 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ilkeitä ihmisiä. Hävettää, jos/ kun ootte eteläpohjalaisia. Junttimaine vahvistuu.

Vierailija
18362/19022 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sade. Tuuli. Syksy.

Urheilua telkasta.

Tämmöstä tänään

Laiska päivä. Ihanan tylsää ja arkista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18363/19022 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on ilkeitä ihmisiä. Hävettää, jos/ kun ootte eteläpohjalaisia. Junttimaine vahvistuu.

Minä olen aiemmin tykänny pohjanmaan väestä.

Vierailija
18364/19022 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sade. Tuuli. Syksy.

Urheilua telkasta.

Tämmöstä tänään

Laiska päivä. Ihanan tylsää ja arkista.

Varo tää poistuu pian. Kaikki kun ei tykkää syksystä.🤣😁 Ap: n linja on arvaamaton. Siis Anonyymin

Vierailija
18365/19022 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin kommenttisi. En tiedä huomasitko sitä, että sinä itse olet nyt ainut ilkeä ttäälä kun maalitit maakuntalaiset kirjoitusten perusteella Ei ole sivistynyttä tuollainen. En ymmärrä miksi sinua hävettää, jos täällä on eteläpohjalaisia.

Vierailija
18366/19022 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja kuulumisia:

Radiossa soi mukava musiikki. Löhöän sohvan nurkassa.

Vierailija
18367/19022 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinkahan jonkun mielestä empatia ja lohdutus on alettu kokea kielteisinä asioina?

Vierailija
18368/19022 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aiemmin tykänny pohjanmaan väestä.

Tokiha mielensä saa muuttaa, mutta mieti ny  ittenäs meekkö muiren mukana huutosakkihi oikiasta syystä.

Vierailija
18369/19022 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jankkaaja jankkaa? Kertoo valheita, sekoittaa asioita ketjussa, liioittelee? En ymmärrä. Ketä kiinnostaa jankkaukset jostain random-ihmisestä?

Ap ei todellakaan ole kertonut kaikkea, mitä trolli väittää. Mitään paikkakuntaa, ihmisiä ei voi tunnistaa.

Jankkaaja saa kai jotai kiksejä kirjoittelustaan, ajaa pois mukavia ketjusta. Mikä lienee tarkoituskin.

Miksi ei kirjoita omia kuulumisiaan? Töissä ei ainakaan ole, kun päivystää täällä aamusta iltaan, kellonajat näkyy kommenteissa.

Säälin häntä, elämän sisältö on tämä ketju, vai ehtiiköhän jankata muissakin ketjuissa???

Samaa mieltä.

Vierailija
18370/19022 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeitä on ihmiset ympärilläni, kateellisia siitä mitä minulla on rahaa, olen huomannut, että rahan voima on hirvittävä ja

olen huomannut, että kannattaa olla hiljaa raha-asioistaan, naapuritkin muuttuneet ilkeiksi.

Mutta eivät tiedä miten yksinäinen olen, tänä aamunakin itkua taas tullut.

Vierailija
18371/19022 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilkeitä on ihmiset ympärilläni, kateellisia siitä mitä minulla on rahaa, olen huomannut, että rahan voima on hirvittävä ja

olen huomannut, että kannattaa olla hiljaa raha-asioistaan, naapuritkin muuttuneet ilkeiksi.

Mutta eivät tiedä miten yksinäinen olen, tänä aamunakin itkua taas tullut.

Jos yksinäisyys kävisi taakaksi ja minulla olisi rahaa, voisin ostaa seuraa. Näkee naapuritkin sitten mihin rahani laitan.

Vierailija
18372/19022 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mode, että ketjun lukitus avattiin! Tätä ketjua on moni kaivannut.

Hyvää huomenta kaikille ja mukavaa päivää. Meillä on täällä sadepäivä 🌼🍃🍂

Vierailija
18373/19022 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaa tänne, kamut. Näytetään, että osaamme käyttäytyä fiksusti ja asiallisesti niinkuin tolkun ihmiset. Oon iloinen, että ketju avattiin uudelleen.

Vierailija
18374/19022 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta päivää! Täällä myös satanut kovin. Sade hakkasi ikkkunapeltiin aamuyöstä. Ei paljon nukuttu siinnä enää.

Huomenna hammaslääkäri. Jouluna minäkin saan kruunun 🤭

Vierailija
18375/19022 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta päivää! Täällä myös satanut kovin. Sade hakkasi ikkkunapeltiin aamuyöstä. Ei paljon nukuttu siinnä enää.

Hetken mietin. Siis hampaaseen? Olet varmaan sen ansainnut:)

Vierailija
18376/19022 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät voi kertoa kuulumisia kenellekään. Ketjusta on se vuoksi tullut itselleni tärkeä. On joku paikka missä kertoa. 

Itsellä on tullut iltaisin tavaksi, että jos läheisen talon kissa tulee pihassani käymään niin sitten, kun se lähtee niin saatan sen tien yli kotiin. Monesti se on pihassa, kun tulen iltalenkiltä. Saa sitten rapsutukset ja saatan sen kotitien päähän.

Omenavuosi näyttää surkealta täälläkin. Erään hylätyn talon pihassa olevaan omenapuuhun tuli viime vuonna paljon omenaa. Nyt ei yhtään. Samoin lähellä asuvan puihin mistä sai luvalla omenaa hakea ei tullut kuin vähän pientä omenaa.

Minulla on pihalla laukku missä säilytän pihatyökaluja. No, otin sen käteeni ja huomasin, että hämähäkki oli kutonut  poikasensa sinne kasvamaan seitin sisälle tms ja vahti sitten tätä kaikkea siinä vieressä. En viitsinyt hajottaa sitä kaikkea ja annoin hämiksen jäädä vahtimaan poikasiaan. Nyt on päiviä jo vartioinut poikasia samassa kohtaa. Ehkä kohta lähtevät liikkeelle.

Eilen illalla myöhään istuin makkarissa ja olin vielä opiskeluihin liittyen heräillä koneen ääressä. Olen viime aikoina käyttänyt paljon paperia muistiinpanoihin yms ja yksi paperi lojui lattialla osittain suljetun oven alla. Sitten huomasin kuinka se alkoi liikkua ja joku liikutti sitä toisella puolella ovea. Pelästyin vähän ja mietin, että onkohan hiiri tai myyrä päässyt sisälle, kun niitä tässä paljon on.

Sitten, kun avasin oven niin hämärässä katsoin, että pieni myyrä taitaa olla, kun nopeasti liikkui. Sitten vasta hetken päästä katsoin tarkemmin ja olikin keskikokoinen sammakko. En ehtinyt sitä nappaamaan vaan melko nopeasti kiirehti pieneen varastohuoneeseen, joka on makkarin yhteydessä ja ovi oli auki. Tuo huone on vaan niin sekaisin nyt etten mistään sitä eilen yöllä löytänyt. Nukkumaan, kun menin niin rapisteli ja loikki siellä.

Nyt olisi tehtävänä löytää se sieltä ja viedä ulos. Koko varasto pitää varmaan tyhjentää. Kai tuo on tullut terassin ovesta sisälle päiviä sitten, kun se oli auki. Melko hiljaa vaan ollut, kun vasta huomasin.

Opiskeluihin liittyen arvostan todella sitä, kun opettaja vastaa nopeasti viesteihin. Eilen laitoin melko myöhään sähköpostin ja hän vastasi melkein saman tien, vaikka odotin, että vasta alkuviikosta vastaa. Kiva näin saada asiaa eteenpäin. 

Vierailija
18377/19022 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät voi kertoa kuulumisia kenellekään. Ketjusta on se vuoksi tullut itselleni tärkeä. On joku paikka missä kertoa. 

Itsellä on tullut iltaisin tavaksi, että jos läheisen talon kissa tulee pihassani käymään niin sitten, kun se lähtee niin saatan sen tien yli kotiin. Monesti se on pihassa, kun tulen iltalenkiltä. Saa sitten rapsutukset ja saatan sen kotitien päähän.

Omenavuosi näyttää surkealta täälläkin. Erään hylätyn talon pihassa olevaan omenapuuhun tuli viime vuonna paljon omenaa. Nyt ei yhtään. Samoin lähellä asuvan puihin mistä sai luvalla omenaa hakea ei tullut kuin vähän pientä omenaa.

Minulla on pihalla laukku missä säilytän pihatyökaluja. No, otin sen käteeni ja huomasin, että hämähäkki oli kutonut  poikasensa sinne kasvamaan seitin sisälle tms ja vahti sitten tätä kaikkea siinä vieressä. En viitsinyt hajottaa sitä kaikkea ja annoin hämiksen jäädä vahtimaan poikasiaan. Nyt o

Luonto on lähellä sun sydäntä. Opintoiltoa syksyyn.

Vierailija
18378/19022 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetken mietin. Siis hampaaseen? Olet varmaan sen ansainnut:)

Juu, siis keinojuureen kruunun. On ollut tuskien taival, mutta jouluna sen kirkkaan kruunun sitten saan. En ihan kultaista kruunua kehtaa, kun se tulee tuohon eteen. 😅

Vierailija
18379/19022 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloinkahan jonkun mielestä empatia ja lohdutus on alettu kokea kielteisinä asioina?

Tämä.

Vierailija
18380/19022 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempiakin lauantaipäivä on ollut. Tulin eilen työmatkalta Turkista pois ja sain siellä ruokamyrkytyksen. Paskat olivat kirjaimellisesti housuissa yöllä kun heräsin. Nyt on petivaatteet pesty ja koko päivä syöty Imodiumia. Kaikki tulee pöntöllä vetenä lävitse mitä suuhun olen pistänyt. Toivottavasti tämä menisi nopeasti ohitse.

Ootko toipunu jo? Toivottavasti.