Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (20698)
Vierailija kirjoitti:
Melkein kateeksi käy Lammas sun Irlanninreissusi!
Hyvät kengät vaan mukaan ja iloista mieltä.
💐
Kiitos :) Joo, hyvät kengät on tärkeät.
Hiljaista on. Kaikki kirjoittajat poistettu? Olivat saakeli eri mieltä! 😡
Ei ole hiljennetty! Aamuseksin jälkeen ei vaan jaksa heti kirjoitella. Jälkihehku pitää raukeana.
Täällä ollaan. Mummo on suihkussa jo. Mä keitän kaurapuuroa rakkaalleni. Siivoilen sängyn vierestä lelut pois ja liukuvoiteet kaappiin.
Apteekkiin pitää lähteä. Acon liukuvoide loppumaisillaan. Se paras tuoksuton, eikä kirvelee tai sottaa.
No ei kovin räväkkää kuulu. Ihan perusvaniljaa tällä ikää jo. Mutta elossa ollaan, hei!
Pitikö se seksisydän laittaa merkiksi? Kun mun juttu ei nyt oo ihan seksiä, valittamista lähinnä, niin kuin tällä palstalla tapaa olla.
Stressiä. Tein arvopaperisijoituksen, joka pitää maksaa huomiseen mennessä. Lunastin sitä varten viime viikolla ulkomaisia rahastosijoituksia, mutta lunastus jäi jonkun ihmeen rahanpesuepäilyn vuoksi jumiin. Onneksi ihana siskoni lupasi juuri lainata minulle 50 000 €, niin saan maksettua tuon uuden sijoitukseni.
Ihana omenakiisselin tuoksu leijailee keittiössä, omenarenkaat kuivumassa kuivurissa.
Nyt on omppujen aika! Mitä kaikkea niistä keksinkään tehdä...
Eikö Hartolassa olla vielä hereillä? Täällä miehet mellastaa ja saa vaimojen mieleen vaikka mitä himoja!
Kyllä se jo hereillä on, kauraleivät ja jugurtit siementen ( ?🤪) kanssa syöty. Päälle kahvia. Aamupalan sisältö on kerrottu kymmeniä kertoja.
Nyt on virkistävää sisältöä tällä palstalla. Onneksi linja muuttuu ja elää. Viihdyttävä sisältöä takaa lukijoita. Hyvä! Miehet mukaan. Se on joka työpaikassakin piristävä ja terveyttävä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Ihana omenakiisselin tuoksu leijailee keittiössä, omenarenkaat kuivumassa kuivurissa.
Eilen ekat kotimaiset omenat ostin kaupasta - hinta 4,50. Hyviä olivat, virheettömiä, punakeltaisia. Ostan jouluun asti kotimaisia.
Vierailija kirjoitti:
Mä teen ihania karamelliomena-kuppikakkuja. Hyvää on ihan pilkottuna turkkijugurtin joukossa vähän kanelilla ja vaniljasokerilla maustettuna. Nyt on meillä mökillä tullut aika huonoja ja rupisia omppuja, talviomput näyttävät paremmilta.
Tänään tulee taas illalla ensitreffejä ja kauniita koteja telkkarista. Sitä ennen olisi opiskelua ja lukemista muutenkin.
Viime yönä tuli pyssymies eteiseen, niin lähti arvokorut torpasta, käteinen kelpasi. Ei tuo turvaa läheisen rivitalon sijainti. Poliisit tuli viidessä minuurissa, mutta eipä paljoa tehtävissä. Tää päivä menee ovenkorjaukseen ja lukkoseppään.
Hyvää huomenta kaikille mukaville, muita kunnioittaville, hyvät käytöstavat omaaville, toiset huomioon ottaville 🌼🍃🍂
Pappani puhui usein Hartolan haravarpaista! Oli kylien välistä leikkimielistä sanailua. Muillekin pitäjille oli omat nimet, mutta niitä en muista. Tietääkö joku?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta kaikille mukaville, muita kunnioittaville, hyvät käytöstavat omaaville, toiset huomioon ottaville 🌼🍃🍂
Kiitos kiitos! Mä ainakin kunnoitan kaikkia ja otan huomioon, varsinkin vaimoni tarpeet. Hän myös.
Pääsin Hollywoodiin pääosaan Tom Cruisen kanssa uuteen elokuvaan. Palkkaus jotain 100 000 000 miljoonaa vuodessa. Ei välttis kiinnosta, tarttis saada enemmän, että pääsis lesoilemaan vauvapalstalle.
Aamulla näin metsässä karhun, kirahvin, puhvelin ja kengurun. Ihan normisetti Ruokolahdella.
Mul on kahden litran sanko. Keräsin täyteen. Puolukoita.