Ensimmäistä kertaa parisuhteessa jossa kumppani arvostaa minua sellaisena kuin olen
Suhteita takana joku 6-7, kaikki aikaisemmat menneet mönkään eri asioiden takia mutta enimmäkseen riitelyn takia
Nyt löysin miehen joka arvostaa minua sellaisena kuin olen, hän on aivan ihana ja kaikin puolin täydellinen. Ei edes riidellä..
Kyllä ihania miehiä on sittenkin olemassa, olin jo melkein luopunut toivosta...
Kommentit (4)
Minulla kävi tuuri kun ensimmäinen ihan kunnon suhde oli heti kumppanin kanssa jossa kaikki natsasi yhteen todella hyvin. Yhdessä nyt oltu kohta 25 vuotta ja edelleen menee hyvin.
Täällä palstallahan meille uskotellaan että hyviä miehiä ei ole olemassa, he ovat kaikki saastaisia urpoja...
Erosin miehestä niin en kertonut sille eron syitä. Se oli tosi itsekäs eikä siivonnut ja pukeutui likaisiin vaatteisiin. En kertonut juuri mitään sille miksi halusin erota.
Nyt minulla on hyvä mies joka esimerkiksi tekee ruokaa meille molemmille eikä itselleen. Ostin ruokaa viime suhteessa mutta mies söi ja teki vain itselleen vaikka maksoin ruuat.
Minäkin löysin. Eipä tässä mennytkään kuin keski-ikäiseksi, kun ensimmäinen sellainen tuli vastaan. Mutta nyt on kieltämättä oikein hyvä.