Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (17697)
Hommaa salarakas. Käyt halailemassa ja hakemassa huomiota häneltä, harrastat seksiä ja voimaannut. Sitten ilmoitat erosta ja muutat hänen luokse, niin kaikki tekevät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai täällä tiedetään kirjoittajista jo paljon. Liikaa jaatte omaa elämäänne, jos ette halua tulla tunnistetuksi.
Tämä on niin totta. Mä tiedän aloittajan työpaikan, asuinpaikan, harrastukset, saunomiset ulkosaunassa, miehen viikkotyön kaupungissa jne. En itse uskaltaisi kertoa noin paljon julkisella keskustelupalstalla itsestäni. Varsinkin kun asuu viikot yksin. Vähän kriittistä ajattelua ennen kuin kerrotte itsestänne kaiken. Ihan turvallisuussyistä. Ei tarvitse olla suurikaan päättelijä, kun saa tietoon vaikka mitä. Eikä kaikilla ole hyvät tarkoitusperät.
Kyllä. Ehkei tätä ketjua kannata pitää päiväkirjanaan.
Eikä kirjoittaa vuosikausia asioitaan. Pakosta siinä tulee faktaa niin paljon, että niistä saa selville arkojakin tietoja ja turvallisuusriskejä. Nimimerkin muuttaminen ei auta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kurjaahan tämä on. Hallitus on ihan kädetön ja ajaa satasta seinään. Ranskan hallitus kaatui ja iso-britanniassa kaatunut vähän väliä. Suomessa ei kaadu vaikka pitäisi ja oikein kunnolla. Tappelisivat edes kunnolla, mutta ruikuttavat vain lehdissä
Miten sinä nostaisit Suomen velkakuopasta? Kerro toki, jos sinulla on keinoja! Asetu ehdokkaaksi ja hoida hommat kuntoon. On niin helppoa valittaa, mutta tee itse jotain.
Vierailija kirjoitti:
Kurjaahan tämä on. Hallitus on ihan kädetön ja ajaa satasta seinään. Ranskan hallitus kaatui ja iso-britanniassa kaatunut vähän väliä. Suomessa ei kaadu vaikka pitäisi ja oikein kunnolla. Tappelisivat edes kunnolla, mutta ruikuttavat vain lehdissä
Suomalaiset ovat nössöjä, maksavat iloisena veroja ja sanovat että enemmänkin voisivat maksaa. Muna, rohkeus puuttuu, tyydytään vallitsevaan ja kauhistutaan vääristä asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai täällä tiedetään kirjoittajista jo paljon. Liikaa jaatte omaa elämäänne, jos ette halua tulla tunnistetuksi.
Tämä on niin totta. Mä tiedän aloittajan työpaikan, asuinpaikan, harrastukset, saunomiset ulkosaunassa, miehen viikkotyön kaupungissa jne. En itse uskaltaisi kertoa noin paljon julkisella keskustelupalstalla itsestäni. Varsinkin kun asuu viikot yksin. Vähän kriittistä ajattelua ennen kuin kerrotte itsestänne kaiken. Ihan turvallisuussyistä. Ei tarvitse olla suurikaan päättelijä, kun saa tietoon vaikka mitä. Eikä kaikilla ole hyvät tarkoitusperät.
Eikä kirjoittaa vuosikausia asioitaan. Pako
Mut täällähän suorastaan jotkut vaatii että omista asioistaan ja kuulumisiaan pitää kirjoittaa. Muut porukka hiillostaa pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tartte suostua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n työpaikka, asuinpaikka??? Ei todellakaan näitä ole kertonut, ootko ihan tietämätön? En myöskään tiedä viikkoja yksin olleen, miehen työt? Mistä ihmeestä kirjoitat?
Nimim. Ketjua alusta asti seurannut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NO. Ketjun nimi nyt sattuu olemaan :"Mitä Sinulle tänään kuuluu? Silloin jotenkin olettais, että kirjoitettais päivän kuulumisiaan.
Jospa sukupuoliasiat kirjoitettas vaikka sinne 'Räväköihin kuulumisiin'? Ihme, ettei se ketju teille kelpaa.
tänne vaan ne tavalliset, mukavat, 'tylsät' kuulumiset.
Jookosta joo?
Vierailija kirjoitti:
Eilisen jälkimaininkeja saa ohittaa🙂Voi tätä mielensäpahoittajien kultaketjua. Surkea elämä vai surkea asenne kaikkeen? heikot vuorovaikutustaidot, lievä masennus? On ihmisiä joilla on surkea elämä mutta he eivät silti kompastu,takerru joka risuun, vähäiseenkin arvosteluun 🧚.
On terveellistä joskus miettiä loukkaannunko aivan kaikesta, otanko itseeni korostetusti kaiken lukemani ja ennen kaikkea, miksi niin teen.
Mietin näkeekö toinen osapuoli virheensä. Vai kuuluu itse niihin ihmisiin, jotka muistuttavat erästä ihmistä joka töissä huutaa kovaan ääneen, ettei hän pidä tästä ja tuosta. Silti arvostelee muita ja kommentoi kaikkea. Sitten nauraa päälle, ettei hän tarkoittanut pahaa ja miten toiset nyt noin reagoivat. Seurauksena juuri kukaan ei hänen työparinsa tahtoisi enää olla ja moni välttää viimeiseen asti hänen seurassaan oloa. Näin mikä on syy ja seuraus mietin vaan ja missä raja menee.
Arvostelu kai on ok, mutta mihin asti. Kritiikki on ok, mutta moni osaa käytöstavat tässäkin asiassa ja ihmisten seurassa voi viettää aikaa ilmankin, että huudetaan mistä pitää ja mistä ei. Joku kirjoitti hyvin jossakin ketjussa, että ihmisen on hyvä oppia elämään toisen kanssa ilman, että näkee toisessa heti jotain arvosteltavaa.
Yhdessä ohjelmassa esim tyyppi heti arvosteli toisen hiuksia ja sanoi, ettei pidä niistä. Moni oli sitä mieltä, että ikävää käytöstä ja hänen olisi pitänyt hillitä itsensä ja olla hiljaa, kun toinen yritti olla kohtelias. Minäkin ehkä ajattelen samoin ja kaikkea ei tarvitse sanoa ääneen kuitenkaan. Ihmiset voivat tulla toimeen ilman sitäkin, että nähdään vikoja toisessa ja toisen tavoissa. Sitten, kun toinen puolustautuu kritiikin jälkeen niin hän on herkkänahkainen ja reagoi liikaa tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n työpaikka, asuinpaikka??? Ei todellakaan näitä ole kertonut, ootko ihan tietämätön? En myöskään tiedä viikkoja yksin olleen, miehen työt? Mistä ihmeestä kirjoitat?
Nimim. Ketjua alusta asti
Osaan päätellä. Tiedän tuon paikan, jossa asuu ja josta kertoo viikoittain, tiedän kaupat ja kirpputorin ja kahvilan, jossa on töissä perjantaisin. Tiedän golfkentän, jolla mies nytkin on. On kertonut sydäsairaudestaan ja muista henkilökohtaisista asioistaan.jne. jne. Suomi on pieni maa. Ja normaaliälykkyydellä ja muistilla varustettu tietää. En ole ainut, mutta onneksi en ole roisto.
Muisteluja:
Muistan, kun pikkuveli tuotiin kotiin. Olin liki 4v. Sitävastoin ei mitään mielikuvaa eka koulupäivästä, joulujuhlista, kevätjuhlista. Muistan, kun olin 5v kuunteluoppilaana, osasin lukea, sain osallistua lukuläksyn kuulusteluun.
Muistan saksan kieliopin pätkiä, ranskan alkeet oppikoulusta. Mikä määrää sen, mitä muistiin jää, mitä ei?
Asiantuntijoita paikalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilisen jälkimaininkeja saa ohittaa🙂Voi tätä mielensäpahoittajien kultaketjua. Surkea elämä vai surkea asenne kaikkeen? heikot vuorovaikutustaidot, lievä masennus? On ihmisiä joilla on surkea elämä mutta he eivät silti kompastu,takerru joka risuun, vähäiseenkin arvosteluun 🧚.
On terveellistä joskus miettiä loukkaannunko aivan kaikesta, otanko itseeni korostetusti kaiken lukemani ja ennen kaikkea, miksi niin teen.
Samaa mieltä. Heti loukkaannutaan, jos jollakin on ollut hyvää seksiä ja kateellisuuksissaan poistetaan ja vielä tuohdutaan asiasta. Onko seksi heille pelottavaa? Miksei hyppää yli sitä viestiä, jollei ole samaa mieltä. Mutta että pitää poistaa? Pikkusieluisuutta ja miesvihaa.
Seksi-osio on erikseen.
Seksistä voi kirjoittaa kauniisti, eikä roisisti
Kirjoitin kauniisti kaksi kertaa, mutta eipä auttanut, poistoon meni.
On kertonut, että mies on viikot isolla kirkolla töissä ja hän on yksin vanhassa hirsitalossa maalla, ja veli auraa lumet talvella jne. On kertonut todella paljon omia asioitaan. Ja turhaan. Vaarallista.
Menossa kohti Katinkultaa.Miehen kanssa pikku kylpyläloma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Heti loukkaannutaan, jos jollakin on ollut hyvää seksiä ja kateellisuuksissaan poistetaan ja vielä tuohdutaan asiasta. Onko seksi heille pelottavaa? Miksei hyppää yli sitä viestiä, jollei ole samaa mieltä. Mutta että pitää poistaa? Pikkusieluisuutta ja miesvihaa.
<
Se pitää olla Harlekiinitasoa, ei kerrota mitään. Katsellaan silmiin. Ja sitten sinfoniat soi. 🤭
Vierailija kirjoitti:
On kertonut, että mies on viikot isolla kirkolla töissä ja hän on yksin vanhassa hirsitalossa maalla, ja veli auraa lumet talvella jne. On kertonut todella paljon omia asioitaan. Ja turhaan. Vaarallista.
No ei kyllä ole niin tarkasti kertonut, että hänet voisi tunnistaa sentään. Suomi on pieni maa, mutta täällä on tätä maaseutua ja hirsitaloja kyllä riittämiin. Minäkin asun yksin pikkutalossa maalla, mutta en minä sentään sitä pelkää, että joku täällä palstalla tunnistaisi. En minä ihan siihen pisteeseen ole vielä pudonnut sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n työpaikka, asuinpaikka??? Ei todellakaan näitä ole kertonut, ootko ihan tietämätön? En myöskään tiedä viikkoja yksin olleen, miehen työt? Mistä ihme
Ensinnäkin ihmettelen, miksi joku keräisi täysin vieraasta ihmisestä tälläisiä tietoja itselleen. Miksi?
Toiseksi ihmettelen: Ap ei muistaakseni ole kertonut mistään kahvilasta työpaikkanaan. Suomessa on golfkenttiä parinkymmenen kilometrin välein Etelä-Suomessa.
No eipä tää mulle kuulu
Mummeli vaan ihmettelee tälläistä tietojen keräilyä.
Olinkohan mummo 56 tai jotain kun aloin seurata, sittemmin nimimerkki jäi jotenkin pois
Nytkö täällä kilpaillaan jo siitä, että kuka tietää jostakusta ihmisestä eniten?
Voi elämän kevät, en voi muuta sanoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n työpaikka, asuinpaikka??? Ei todellakaan näitä ole kertonut, ootko ihan tietämätön? En myöskään tiedä viikkoja yksin olleen, miehen työt? Mistä ihme
Kohta varmaan kerrot, että Ap on punatukkainen, ylipainoinen neljän lapsen äiti ja ammatiltaan teurastaja? Vai mitä. Näin hullulta sun kirjotukses vaikuttaa
Joku vaan