Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22011)
Pyöräillen vähän pidemmälle cittariin. Hieno ilma on ja tuoksuu tuomi ja kielo.
Taas nukuin huonosti pahoja unia nähden.
Meillä oli lehmiä lapsuuden kodissa. Niitten kesälaitumelle päästäminen oli oikea jännitysnäytelmä kun vauhkona ryntäsivät mikä minnekin talven navettavankeuden jälkeen. Meillä lapsilla oli oma nimikkolehmämme jota erikoisesti hellittelimme.
Tänään ehkä tarkenee jo kuistilla istua lukemassa.
Toivon kaikille hyvää kesää- toivottomille toivoa ja uskoa että parempaa on nurkan takana elämän polulla.💐
Kuopiossa käytiin.meiltä vajaa tunnin matka.ostin lohifileen ja laitoin uuniin.kotitöitä.suunnittelen mattojen pesua.Flunssa vielä vähän vaivaa joten jaksaminen niin ja näin.
Doris - reissunainen kirjoitti:
Heipat kaikille. Oon ollut pari päivää reissussa, tuhannen kilometriä ajettu. Sukua nähty ikähaarukassa 8-81v. Onpa ollut rattoisaa, hyvää ruokaa ja seuraa, samalla olen nähnyt Suomen luontoa laajasti
Toiveikasta tiistaita, kerrohan mitä Sinulle tänään kuuluu
Turvallista matkaa teille!
Meillä on marja-aroniaa tontin rajana. Eilen saksittiin kaikki kukat pois. Olen niin allerginen, että niiden tuoksu saa voimaan pahoin ja astma pahenee. Niihin tulisi niin paljon marjoja, että oksat laahaa maata ja katkeilee. Kova homma oli, nyt on rakot sormissa ja nivelet kipeät. Meillä ei ole yhtään kukkivaa kasvia, vain mäntyjä ja kuusia, ne ei allergisoi. Päästään helpolla, vain nurmikon leikkaus ja senkin hoitaa robottiruohonleikkuri.💚
Jos torstai on toivoa täynnä niin ehkä vähän tiistaikin? Ainakin täällä tänään tuntuu nyt pitkästä aikaa siltä, hyvän lääkärikäynnin jälkeen. Odottelen miestä kotiin töistä, tulee kaupan kautta niin pääsen laittamaan ruokaa. Kanapastaa ilman kasviksia oli pojan toive. Kasvikset keitellään siis erikseen...kesäkurpitsasta teen itselleni "pastaa" , ehkä saan lapsenkin sitä edes maistelemaan.
Olen vuosia haaveillut jonkinlaisista kirjoittajaopinnoista ja nyt päätin synttäreideni kunniaksi lahjoa itse itseäni nettikurssilla, jossa ohjataan kirjoittamaan kirja.Tiedänpä mitä teen kesällä!
Vanha äiti on sairaalassa, kävin siivoilemassa nurkkiaan, kaveri tuli sinne kahville seurakseni. Kaupasta ostin itselleni ostokset samalla reissulla.
Vierailija kirjoitti:
Vanha äiti on sairaalassa, kävin siivoilemassa nurkkiaan, kaveri tuli sinne kahville seurakseni. Kaupasta ostin itselleni ostokset samalla reissulla.
Toivotaan hyvää vointia ja jaksamista sekä sinulle, että äidillesi
Hyvää yötä Kaikille
Auttaja on nyt autettavana. Kylläpä ottaa roolin vaihto koville, kun ei ole tottunut olemaan näin heikoilla. Mutta kasvun paikkahan se on tämäkin. Eikä auta kuin sopeutua.
Kerrohan mitä iltaasi kuuluu : )
Masu täynnä täällä. Kotona olen ollut.
N64
Parin tunnin isän luona kahvilla käyntiä lukuunottamatta olen ollut koko päivän ulkona. Ja jokaista niveltä särkee :D Olen tyytyväinen tämän päivän aikaansaamisiin, kun ottaa huomioon, että eilen illalla pistin sytostaatit. Mutta nyt nukkumaan, aamulla tas jatkuu pihahommat. Hyvää yötä <3
Koko päivän ollut paha olo ja käynyt oksentamassa, päätä särkee.
Ja tämä olo johtunee laihdutuslääke ryblsuksesta, en taida enää huomenna ottaa, jään läskiksi.
Joku miesporukka pitää meteliä pihassa. Ärsyttävää.
Kerrohan mitä sinulle tänään kuuluu!
(Kaikki eivät kai huomaa ketjun otsikkoa 😳 )
Herätty 6.30. Flunssasta toipuilen, onneksi tuli vasta reissun jälkeen. Ensimmäinen flunssa sitten koronan. Ärsyttää kun viikonlopulle oli kaikenlaista suunnitelmaa ja se menikin sängyn pohjalla maaten. Viikonloppuna oli tarkoitus viedä varastoon tavarat joita ei joka päivä käytetä, nyt on sitten olohuoneen lattialla kasa rullaluistimia, koristejoulukuusi ja pari rikki mennyttä kodinkonetta. Yritän olla huomioimatta niitä vaikka epäjärjestys aiheuttaa epäjärjestystä myös pään sisällä.
Talkkari trimmaa rapunpieliä, oli nostanut jo lipun salkoon. Upea auringonpaiste. Heräsin jo seitsemän jälkeen, nyt aamukahvilla. Kurja, kun ei kulleroita täällä ole, reissussa näin. Ovat niin kauniita alkukesän kukkijoita, lapsuusniityillä niitä paljon oli.
Ohitan asiattomat viestit huomiotta, turhaan yrität ärsyttää...
Mukavaa päivää teille
Ps lobeliat viel puuttuu ruukuista ja ehkä basilika, persilja... kukkien hoitoa, lannoitusta tänään. Grillausta, ulkona varmaan menee koko päivä :)
Meteorologi sanoi aamutv:n säälähetyksessä, että tänään on viikon lämpimin päivä ja siitä kannattaa ottaa ilo irti 😊
Iloitkaamme siis! Hyvää päivää kaikille 🌼🐦
Heipat kaikille. Oon ollut pari päivää reissussa, tuhannen kilometriä ajettu. Sukua nähty ikähaarukassa 8-81v. Onpa ollut rattoisaa, hyvää ruokaa ja seuraa, samalla olen nähnyt Suomen luontoa laajasti
Toiveikasta tiistaita, kerrohan mitä Sinulle tänään kuuluu