Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22068)

Vierailija
12201/22068 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Huomenta :) Aurinko paistaa taas. Laitoin just firman yhteiseen kalenteriin ensi viikolta keskiviikosta perjantaihin vapaat. Maanantait ja tiistaithan mulla on muutenkin vapaata (paitsi päivystysviikoilla), joten tulee sitten taas 11 päivän vapaa. Edellinen pidempi vapaa kun meni vähän mönkään ystäväni sairastumisen takia, niin haluan nyt asap uuden pidemmän vapaan. Ystäväni siirtyy tänään erikoissairaanhoidosta perusterveydenhuollon sairaalaan ennen kotiuttamista ja toivon mukaan pääsee jo ensi viikolla kotiinkin.

Äsken muistin, että ei hitsi, tänäänhän on tiistai ja pitää mennä töiden jälkeen isän luokse kahville. Eilen illallakin meinasin unohtaa, että pitää pistää sytostaatit. Jos vapaapäivän jälkeen on työpäivä, niin jotenkin vaan ajattelee, että  on keskiviikko :D Elin siis eilen keskiviikkoa. 

Firman osingot maksetaan elokuussa eli periaatteessa voisin lopettaa työnteon jo syyskuussa.  Mutta juuri kuulin,

No eiköhän sen ajan istu vaikka seipään nenässä. Mitä sitä kahden vaiheilla keikkumaan.

12202/22068 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea aurinkoinen aamu. Pyykki pyörii ja saa ne ulos kuivumaan. Vielä lakanapyykki joku päivä, ihana päästä unille ulkona kuivuneiden raikkaiden lakanoiden väliin.. tänään tehdään grilliin tulet, broileria paistumaan. Ja raikas salaatti. Ehkä lasillinen valkoviiniä...

Sodankylän elokuvat on julkaistu, harmillisesti on samaan aikaan mieluisia leffoja. Tai sitten ovat yömyöhään... Ei koskaan yksin jää näkemättä, oli listalla ykkösenä. 

Eilen näin vanhan ystäväni yllättäin, ei haittaa pitempikään tauko tapaamisissa, juttu kyllä jatkuu. Ja luin surukseni lukioaikaisen parhaan ystäväni kuolinilmoituksen paikallislehdestä. Hänen kanssaan tapailimme sattumoisin työssioissa. Nuorena lähti hänkin, koskaan ei voi tietää, onko aikaa paljon vai vähän.

Läheinen pääsi sairaalasta, poikettiin pikaiseen katsomaan, kalpea oli ja käveli hitaasti, toipumassa kuitenkin.

Toiveikasta tiistaita kaikille

N64

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12203/22068 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä samaa vuodesta toiseen, yksin ja surkea olo.

Kesä menee samanlailla, eli ei mitään niin kun ei ole ollutkaan vuosikymmeniin.

Vierailija
12204/22068 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratkaise ongelmasi: haku päälle, ihmisten joukkoon ja juttelemaan. Ei sua kotoa tulla kosimaan, sanoi isänikin. Eikä tultu, yhteislauluillassa tultiin. Pane töpinäksi valittamisen sijaan.

Puutarhuri
12205/22068 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vesisateinen päivä mennyt sisätiloissa neuloessa ja surffaillessa.

Kohta lähdemme käymään ystäväpariskunnan luona iltakylässä.

Oho, menikö myöhäseen? Oliko pitkäkin matka?

Ei menny myöhäseen, puolen tunnin ajomatka suuntaansa.

Olitteko mökillä kylässä?

Pitääkö tästäkin vetää herne nenään? Näin kesän korvalla ei ole ollenkaan tavatonta kokoontua kesämökille.

Mikä herne ja mihin nenään? En ymmärrä, miksi hermostuit.

Kylvin vielä äsken kahta eri kääpiösamettikukkaa, kukkivat ehken elokuulla. Ok, kun monet kesäkukat jo 'ränsistyy' silloin. Kiva testailla. Monovuotiset kylvökset nousee tänä kesänä tai jonain vuonna, ehken. Voivat säilyä maassa vuosikausia. Otolliset olosuhteet kun tulee kohille, itäminen alkaa.

Ihana istua ulkona ja kuunnella Säätiedotusta merenkävijöille. Rauhoittavaa. Kohta Paikka auringossa.

Kaks naapuria poikkesi puheen pitoon pihalle, kyllä maalla on mukavaa. Hirmuinen tuuli on, mutta lämmin.

Vierailija
12206/22068 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihmettelin, että kuka veti herneen nenään ja mistä, en nähnyt kysymyksissä mitään syytä siihen.

Terveisin iltakylässä kävijä

Vierailija
12207/22068 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ratkaise ongelmasi: haku päälle, ihmisten joukkoon ja juttelemaan. Ei sua kotoa tulla kosimaan, sanoi isänikin. Eikä tultu, yhteislauluillassa tultiin. Pane töpinäksi valittamisen sijaan.

Ei se tuo sama vanha virsi muuta mitään, vaikka käyn ja olen ollut ihmisten seurassa, voin jopa tuntea itseni vielä yksinäisemmäksi ja epäonnistuneeksi elämässä.

Kiva olla joittenkin pariskuntien seurassa, jotka lähtevät kaksin kotiin, minä menen aina yksin itkemään.

12208/22068 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se tuo sama vanha virsi muuta mitään, vaikka käyn ja olen ollut ihmisten seurassa, voin jopa tuntea itseni vielä yksinäisemmäksi ja epäonnistuneeksi elämässä.

Kiva olla joittenkin pariskuntien seurassa, jotka lähtevät kaksin kotiin, minä menen aina yksin itkemään.

Keksitkö yhtään mitään, mikä korjaisi oloasi? Toisten on sivusta vaikea mainita mitään korjaavaa. Jos saat täältä lohtua, hyvä niin. On niin monenlaisia elämiä, mutta olen sivusta seurannut niin monia elämiä ja selviytymistarinoita, että usko onneen säilyy. Toivon Sinulle kaikkea hyvää

Vierailija
12209/22068 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa kävin kirkon ruokailussa, kinkkukiusausta ja jäätelöä, lyhyt hartaus. Sitten kaverini palautti kirjastoon kirjat ja kävimme Mainio tavaratalossa, nyt kotona juon päiväkahvit, kiva päivä. Kesäinen aurinkoinen päivä.

Vierailija
12210/22068 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun joskus voisikin kirjoittaa jotain kivaa kuulumista, kirjottaisin kyllä mielelläni ja kertoisin perheestäni jos sellainen edes olisi joskus ollut. No eipähän ainakaan ole pakkasta.

Vierailija
12211/22068 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ole naama nurinpäin, ei kukaan viihdy mörököllin ja kateellisen kanssa. Käy terapeutin kanssa juttelemassa, kysy miten voisit paremmin. Hae apua ja yritä, tuo valittaminen vain pahentaa oloasi ( ja kukaan ei kestä valittajaa).

Vierailija
12212/22068 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun tuntuu ettei enää paskemmaksi voi mennä... Kyllä voi.

Vierailija
12213/22068 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä synkistelijät. Elämä on täynnä mukavia asioita. Pitää vain avata mielensä näkemään niitä.Tässä vuoteessani ( aina) maatessa minun on lämmin ja hyvä. Ajatukseni liitelevät ja muistini pelaa. Haistan puhtaan tuoksuisen yöpuvun, nestemäisen ruokani aromin ja hammastahnan tuoksun. Ikkunasta näkyy taivasta ja koivun latvoja. On valoisaa. Elämä on hyvää. Olen kiitollinen.

Vierailija
12214/22068 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun tuntuu ettei enää paskemmaksi voi mennä... Kyllä voi.

Mikäs nyt? Kerro toki.

Vierailija
12215/22068 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä synkistelijät. Elämä on täynnä mukavia asioita. Pitää vain avata mielensä näkemään niitä.Tässä vuoteessani ( aina) maatessa minun on lämmin ja hyvä. Ajatukseni liitelevät ja muistini pelaa. Haistan puhtaan tuoksuisen yöpuvun, nestemäisen ruokani aromin ja hammastahnan tuoksun. Ikkunasta näkyy taivasta ja koivun latvoja. On valoisaa. Elämä on hyvää. Olen kiitollinen.

Mitäpä tuohon sanomaan, kuin että sinulla on asenne kohdallaan. Itse en välttämättä makaavana pystyisi.

Vierailija
12216/22068 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet elämän iloista on löydettävissä pikkuasioista, ohimennen siepatuista.

O. S. Marden

Vierailija
12217/22068 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä minä olen onnea vaatimaan?

Minä autan sinua, tuon sinulle iloa, siitä saan onnen. 

12218/22068 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ettäs, olet niin myönteinen :) oletko kauan ollut vuoteessa? Tahtoisitko avata enemmän elämääsi?

Useinkin mietin, että jossei puolisoani olisi, eläisin jotakuinkin samaa elämää

Vierailija
12219/22068 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko nähnyt vielä pääskysiä lentävän taivaalla? Minä näin toissapäivänä tämän kesän ensimmäiset. Niiden iloa on mukava seurata.

Vierailija
12220/22068 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että olet Mahtava ihminen.