Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (20472)
Kauheeta sikaenergiaa ja levoton olo.
Nyt aion kokeilla pulmupuolukkaa. Vähän erilainen hillo... jos ukkokulta muistaa tuoda sokeria kaupoilta. Sirkku ei käy.
No nytten on hirmumyrsky, tuuli vinkuu nurkissa. Sähkö oli poikki hetki sitten...
Korviani myöten ihastunut ja leijun maanpinnan yläpuolella. No, tämä ei hyvin pääty tämäkään kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Korviani myöten ihastunut ja leijun maanpinnan yläpuolella. No, tämä ei hyvin pääty tämäkään kuitenkaan.
Huuuuiiiii... muistan tunteen💕
Miksi ei voisi käydä hyvin?
Tsemppiä
N62
Ilahduin kun kävin katsomassa palkkaa ja oli isompi summa kuin luulin.
Muutenkin epävarman kesän jäljiltä helpotus kun olen saanut rahat riittämään. Pärjään omillani. Vielä kun löytäis vähän edullisemman asunnon..no meitä on tällähetkellä monta!
Vierailija kirjoitti:
Huollan reviiriäni
Tarkoittaa mitä?
Ihanat löylyt pihasaunassa, pihallakin yli 15C, huomenna ennustettu +19
Mikäs tässä. Hyvä kunto, kova stondis.
M47
Olen ollut taas yksin koko päivän. Miesystävä tulee onneksi huomenna töiden jälkeen.
Just tänään vituttaa. Moni varmaan tietää tunteen, kun on panostanut johonkin asiaan ja saa paskaa niskaan, kun yksi hemmoteltu prinsessa ei ymmärrä saaneensa enemmän kuin mitä muut vastaavassa tilanteessa olevat ovat saaneet. Koska hän haluaa.....
Piti minunkin huoltaa reviiriäni. Mutta olen vain velttoillut. Koko päivän. Multahan tämä käy. Oma vika.
Vierailija kirjoitti:
Kaupungilla edelläni käveli isokokoinen nainen jolla oli platinablondattu siili, leikattuna tavalla, joka toi mieleen miesten hiusleikkauksen. Hän piteli kädestä noin 5-vuotiasta poikaa ja samanikäistä tyttöä, jotka olivat tummahiuksisia, hinteliä - ja huomattavan pienipäisiä (eivät kuitenkaan näyttäneet ukrainalaisilta, joille tyypillistä pienikalloisuus, vaan tulee mieleen sana Armenia... vaikka en tiedä, olenko koskaan edes nähnyt armenialaista! Mutta jotain sentyyppistä tummaa siis.) Pojan jalkaterät harottivat. Mietin, olivatko lapset naisen adoptoimia?
Hänen perässään kulki ehkä 7-vuotias tyttö, tumma hänkin. Mutta hänen luustonsa oli poikkeuksellisen tanakka, leveä, niin että hän näytti sivusuunnassa venyneeltä, tai pystysuunnassa prässätyltä.
En sano näitä yhtään halveksuen, totean vain. Minua kiinnostaa, millaisia fenotyyppejä ympäristö tuottaa, tai sallii.
Oli toinenkin tanakka, siilitukkainen nainen, jolla oli pienet silmät (ja silmälasit) ja nöpönenä. Hän paapotti jotain kahdelle teinitytölle, ja vaikutti hieman neuroottiselta/aggressiiviselta, siis pelottavalta. Se sai minut miettimään: millainen luonne tähän ulkonäköön tyypillisesti liittyy?
En tiedä, voiko toisen ulkonäöstä kovin paljoa päätellä hänen luonteestaan. Tiettävästi luonne ja ulkonäkö eivät periydy samojen geenien välityksellä, vaan jotkut geenit vaikuttavat ulkonäköön ja toiset luonteenpiirteisiin. Toki voi niinkin sattua, että sinisilmäisyys on sekä fyysinen että henkinen ominaisuus ja vpivat asua samassa henkilössä keskenään.
Sensijaan kunkin tuottamasta tekstistä voi enemmänkin päätellä hänen henkisistä kyvyistään ja luonteenpiirteistään. Näin itse ajattelisin.
Vituttaa. Tuntuu kaikki niin turhalta ja tylsältä.
Vierailija kirjoitti:
Aika huonoa. Mietin avioliittoni jatkoa koska huomaan olevani nykyään ihan liian usein täynnä pidäteltyä raivoa passiivista ja vetäytyvää miestäni kohtaan. Eikä kyseessä ole suhtautuminen vain minuun, vaan lapsiin ja koko maailmaan. Raivo herättää se että jään yksin vastuuseen kaikesta enkä voi tai saa odottaa saati vaatia toiselta mitään kun hänelle tulee niin kurja olo siitä kun pitäisi "kaikkeen revetä". Niin kuin vaikka osallistumaan omien lasten iltahommiin puhelimen hyväilyn sijasta tai vastaamaan edes joka kymmenenteen lasten kysymykseen tai tarpeeseen. Tai sanomaan minulle ihan mikä tahansa oma-aloitteinen lause kerran päivässä mikä todistaisi että hän huomaa olemassaoloni enkä ole vain ilmaa tai huonekalu.
Jos hän on vain niin väsynyt? Millaista työtä tekee? Onko kotona niin paljon nainen miesten töitä, ettei oikeasti ehdi eikä voi jaksaa osallistua ns kotitöihin? Mietin vain, joska olen yksikseni asuva ja niitä kaikenlaisia tehtäviä tuntuu vain riittävän niin pihassa kuin puutarhassa. Jossain välissä käyn sit vähän sisälläkin laittamassa pyykkiä koneeaeen ja kattilaa liedelle. Jos mulla olisi mies, niin mulle olisi ihan ok se perinteinen jako miesten ja naisten töihin ja se olisi mulle vain helpotus nykyiseen yksineläjän työnjakoon.. Hommat kevenisivät kertaheitolla ja paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huollan reviiriäni
Tarkoittaa mitä?
palstan äärellä saa ihmeitä aikaan
Tavallista, mutta ah niin mukavaa arkea. Mies tehnyt ahkerasti töitä puutarhassa. Sitten olimme keilaamassa yhdistyksen kanssa. Ilta mennyt makeisia syöden -->> ei hyvä juttu 😕
Ihan hyvä päivä - kiinaalaisesta tuokaa pariksi päiväksi.
Parin giltsin kanssa potentiaalista tapaamishässäkkää.
Jotenkin mä pidän vauvasta, vaikka nykyään roki toksinen.
Kipeä, työuupumut, väsynyt, kyllästynyt, näköalaton.