Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (20472)

Vierailija
1021/20472 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelin 10 vrk sääennusteen, tulossa aurinkoisia päiviä, +20C🔆🔆🔆,

kiva lähteä metsäretkelle

Vierailija
1022/20472 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva flunssa vaivaa, tuli uusi heti toisen perään. Ei voi liikkua, se stressaa. Työskentelen lasten parissa, joten lienee tavallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/20472 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmat ovat viilentyneet. Aamuissa tuoksuu kirpsakkuus, auringonnousua saa jo tovin odottaa. Pihlajat kantavat pieniä rubiineitaan, marjoja lintujen syötäviksi. Pihavaahtera pukeutuu jälleen loisteliaaseen syysmekkoonsa ja valmistautuu riisumaan itsensä paljaaksi. Verhoutuakseen sitten lumipukuunsa aikanaan. Hanhet kokoontuvat. Pian taivaalla liikkuvat linnut järjestäytyneissä aura-muodostelmissaan.

Viime yönä oli uskomattoman kaunis tähtitaivas<3. Ihailin sitä kuopukseni kanssa. Yritimme metsästää Cassiopeiaa. Emme löytäneet. Eikä se ollut niin tärkeää. Yhdessäolon hetki oli.<3

Toivottavasti sinulla on parempi päivä. Hetki. Sekin kun on toisinaan riittävä. Kantava. Ja toiveikas. :)

Vierailija
1024/20472 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoinpa pullataikinan nousemaan. Leivon puolukkapiirakkaa ja kanelikierrepullua. Pakkaseen osa, sieltä on kiva napata sadeiltoihin lohduttavaa pullaa...

N62

Mites muilla sunnuntai etenee?

Vierailija
1025/20472 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvää päivän jatkoa.

Vierailija
1026/20472 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki täällä kunnollisia jotka leipoo, siivoaa ja lenkkeilee vaan?

Mä juopottelin kotona to ja pe. Eilen olikin sitten veto veks eikä mitään tapahtunut. Menin makkariin huilaamaan jo ennen klo 20. Nyt on just herätty ja juon kahvia eka kerran moneen päivään. Ylihuomenna alkaa työt taas, voine voine sentään.

Vierailija
1027/20472 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon viettänyt näitä lomapäiviä rennosti harrastaen ja kävin kansainvälisillä suurmarkkinoilla ja elokuvia katsellen himassa.

Jossain voisin käydä tänään syömässä, mutta en tiedä vielä missä.

Tänään sää on niin uhkaava, että taidanpa jättää friban välistä. Iltapäivästä lähtien voisin katsella elokuvia himassa.

Jos jotain erikoista voisi kertoa päivistäni, niin kenguru burgeria tuli syötyä. Joku vuosi sitten söin krokotiili burgerin samassa paikassa (markkinoilla)

Onneksi ne sairasteluni jäivät hyvin vähille niin pääsin tekemäänkin jotain.

Jumpe! Nyt se sitten alkoi sataa kovaa. Pitää pukeutua hyvin tuommoiseen säähän.

M30

Vierailija
1028/20472 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon viettänyt näitä lomapäiviä rennosti harrastaen ja kävin kansainvälisillä suurmarkkinoilla ja elokuvia katsellen himassa.

Tänään sää on niin uhkaava, että taidanpa jättää friban välistä. Iltapäivästä lähtien voisin katsella elokuvia himassa.

Jos jotain erikoista voisi kertoa päivistäni, niin kenguru burgeria tuli syötyä. Joku vuosi sitten söin krokotiili burgerin samassa paikassa (markkinoilla)

Jumpe! Nyt se sitten alkoi sataa kovaa. Pitää pukeutua hyvin tuommoiseen säähän.

M30

Oikeesti??? Kengurua??? Ja krokotiili...

Vierailija
1029/20472 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Oikeesti??? Kengurua??? Ja krokotiili...

Oli kameliakin tarjolla burgerin muodossa.

Australialainen ruokapiste suurmarkkinoilla.

Hintaa niillä burgereilla on, sillä 16e ja krokotiili 18e.

M30

Vierailija
1030/20472 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen ystävää pitkästä aikaa. Tuntuu, että iän myötä ovat ystävät vähentyneet ja yhteydenpito vähentynyt.

Vierailija
1031/20472 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä käynytkään syömässä vaan tuli käytyä kirppiksillä. Kolme leffaa tarttui matkaani ja yksi niistä on Peter Jacksonin Meet the Feebles. Voiko olla hauskempaa elokuvaa? :)

Kohta on kotitekoista makaronilaatikkoa tarjolla.

M30

Vierailija
1032/20472 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään myös porukoitteni luona ja sitten mä kävelin kotiin. Oli tosi ilo kävellä, kun oli niin hyvät ilmat tässä iltasella. Aamulla oli ihan kauhea sää.

Katsoin myös tuon mainitsemani leffan ja täysin mustakomedia oli... tai kauhuksikin sitä voi sanoa. Nukkeilla toteutettu törky elokuva. Niistähän Peter Jackson tunnetaan :)

Oon tässä harkinnut, että menisinkö huomenna katsomaan Venetsian aaveet elokuvateatteriin.

Mulla on ollut viime päivinä hirveä hinku katsoa elokuvia ja olinhan mä aikaisempana päivänä löytänyt kaupoiltakin pari elokuvaa ja toiset pari aikaisemmin tällä päättyvällä viikolla ja löysinhän mä tänäänkin pari elokuvaa tuon kirppis löydön lisäksi kirppikseltä.

Mä oon jonkinlaisessa elokuvatranssissa.

M30

Vierailija
1033/20472 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat kantarellit löysin puolukoita kerätessäni. Hymyilyttää. Aurinko paistaa. Kulta tulee reissusta kotiin.

Mitäs teille muille kuuluu tänä kuulaana syyspäivänä?

N62

Vierailija
1034/20472 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N62 kirjoitti:

Ihanat kantarellit löysin puolukoita kerätessäni. Hymyilyttää. Aurinko paistaa. Kulta tulee reissusta kotiin.

Mitäs teille muille kuuluu tänä kuulaana syyspäivänä?

N62

Samaa mitä ennenkin. Töitä ensiksi, toiseksi fribaa, kolmanneksi kävin ruokakaupassa ja nyt neljänneksi olen porukoillani ja kohta viidenneksi matkaan kotiin katsomaan jotain elokuvaa. Mahtaa tulla tutuksi mun rutiinit :)

Ei mulla ole enää syytä kirjoitella kuulumisiani, kun mitään uutta ei tapahdu elämässäni.

Tämä taitaa olla minun taruni loppu tässä ketjussa.

M30

Vierailija
1035/20472 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvää. Isä sai vihdoin hoitopaikan. Paikka on lähellä, joten siellä on helppo vierailla. Takana vuosi, joka on ollut täynnä huolta, murhetta ja asioiden selvittämistä. Nyt tuntuu paremmalta. :)

Vierailija
1036/20472 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden uuden puolen löysin itsestäni, sillä äsken iski hirveä punajuuren himo. Onneksi sellaista löytyi käden ulottuvilta. Tähän nämä kirjoitteluni sitten taitaa päättyä, kun elämäni on jo käyty läpi tässä ketjussa.

Eli elämäni päättyy lukuun 52 tässä kirjassa.

M30

Vierailija
1037/20472 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petkele! Sivu sattuikin kääntymään, joten tälle 53 sivulle tarinani päättyy.

M30

Vierailija
1038/20472 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Olikin upea " helle" päivä. Kiskoin useamman oluen janooni

Vierailija
1039/20472 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä viimeisen kerran kommentoin tähän ainoaan mukavaan ketjuun, että mä lähden tältä palstalta kokonaan pois. Mä sain tarpeekseni tästä inhottavasta ilmapiiristä mitä muissa ketjuissa on.

On aikani keksiä muuta palstailun sijaan, että nyt se viimeistään on moro.

M30

Vierailija
1040/20472 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä viimeisen kerran kommentoin tähän ainoaan mukavaan ketjuun, että mä lähden tältä palstalta kokonaan pois. Mä sain tarpeekseni tästä inhottavasta ilmapiiristä mitä muissa ketjuissa on.

On aikani keksiä muuta palstailun sijaan, että nyt se viimeistään on moro.

M30

Höh? Mistä moinen päätös? Mä oon ollu täällä kyselemässä ja kommentoimassa paljon kauemmin kuin sä ja aion jatkaa. Juurikin siksi, että tämä on ainoita mukavia ja lämminhenkisiä ketjuja.

Kunnioitan toki päätöstäsi, mutta en pistä pahakseni, jos palaat joskus vastaamaan kysymykseeni: Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N62

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän