Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22362)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanat pienet lapsenlapset tulevat tänään yökylään! Piristää mieltä, kun en ole 2 kk päässyt liikkumaan muutoin kuin kyynärsauvojen kanssa eikä sille näy loppua vieläkään.
Olen iloinen sinun puolesta.Odotan pientä tytön tyttöä käymään.Läheiset välit.
Voi. Mullon heinäkuussa syntynyt kummipojan tyttö. Asuvat sen verran kaukana, että oon nähny vasta yhesti, ristiäisissä. Jospa pääsiäisenä :)
Koko lauantai mennyt pilalle, jo aamulla heräsin kovaan päänsärkyyn, olo niin heikko että ihan vapisin. Menin takaisin nukkumaan ja nyt iltapäivällä alkoi oksu lentämään. Eipä ole ihan äsken ollut näin heikko ja voimaton olo :/ Vilustaakin vähän, taitaa olla vähän kuumetta.
Vierailija kirjoitti:
Koko lauantai mennyt pilalle, jo aamulla heräsin kovaan päänsärkyyn, olo niin heikko että ihan vapisin. Menin takaisin nukkumaan ja nyt iltapäivällä alkoi oksu lentämään. Eipä ole ihan äsken ollut näin heikko ja voimaton olo :/ Vilustaakin vähän, taitaa olla vähän kuumetta.
Influenssa sulla taitaa olla? Kurja juttu. Yritä sentään juoda jotain. Mustaherukkamehua jos olis ja buranaa?
Vierailija kirjoitti:
Saattaako olla korona, meillä on liikkeellä taas epidemia, influenssaakin on, korkea kuume, lihassärky.
Me ollaan onneks vältytty. Käsidesi ahkerassa käytössä
Strömsö on mun lemppareita telkassa. Ja Tanskalainen maajussi. Leppoisaa askarointia...
Hohhoijaa:
Tein ehdotuksen yks päivä toiselle ketjulle, jospa alettais kirjottaa englanniksi. Tai ruotsia. Saksaa. Ranskaa???
Ajatelkaas, miten verestäisi kauan sitten opittuja taitoja.
Pitäis tietty avata omat ketjut eri kielille...
Sananlasku/arvoitus: Ken itse luulee tietävänsä, hän itse kuoppaan lankeaa :)
(Örkki)
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa:
Tein ehdotuksen yks päivä toiselle ketjulle, jospa alettais kirjottaa englanniksi. Tai ruotsia. Saksaa. Ranskaa???
Bien sur! Parlez vous francais? Je parle une peau. Il y a 55 ans, jai appris francais à lécole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa:
Bien sur! Parlez vous francais? Je parle une peau. Il y a 55 ans, jai appris francais à lécole.
Oh no, je ne comprend pas...
Ei täällä, avaa oma ketju, s'il vous plais :)
Vierailija kirjoitti:
Sananlasku/arvoitus: Ken itse luulee tietävänsä, hän itse kuoppaan lankeaa :)
(Örkki)
Näinpä. Sellainen uhmaikäisen tuulimyllytaktiikka. Kun huitoo tarpeeksi ympärilleen, jos edes johonkin osuisi ;)
Ihan hyvää. Pyykki- ja leivontapäivä oli. Pari tuntia kävelin meidän pikkukaupungissa, kohtapuoliin saunaan. Tosi hyvä ilma, lämmin eikä tuule.
Kotipäivä, poika perui tulonsa kun menee huomenna töihin.
Siinä se menee kuin jäitä polttelisi.
Hassusti täällä osataan lukea toisten kommentteja mutta mua ei ymmärretä milloinkaan.
Samaa se on mulla työelämässäkin, vaikka kuinka hyvin yrittäisin kommunikoida. Huono fiilis tässä on, kun itse haluaisin rauhaa, mutta musta väännetään jotain pahista. Tästä asetelmasta kommentoin tänne, kun huomasin samaa tässä ketjussa (nälvimistä, pyynnön vastaista toimintaa, deletointia) Vielä se viimeisin viestinikin poistettiin. Eiköhän trollitkin synny, kun suututetaan porukkaa ja oletetaan toisten olevan joku pahahenki pahan hengen rinnalla. Onhan tollakin joka häiriköi jokin mikä on laukaissut hänet häiriökäyttäytymään.
En uskoisi että tämäkään viestini olisi liian vaikeaa luettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Hassusti täällä osataan lukea toisten kommentteja mutta mua ei ymmärretä milloinkaan.
Samaa se on mulla työelämässäkin, vaikka kuinka hyvin yrittäisin kommunikoida. Huono fiilis tässä on, kun itse haluaisin rauhaa, mutta musta väännetään jotain pahista. Tästä asetelmasta kommentoin tänne, kun huomasin samaa tässä ketjussa (nälvimistä, pyynnön vastaista toimintaa, deletointia) Vielä se viimeisin viestinikin poistettiin. Eiköhän trollitkin synny, kun suututetaan porukkaa ja oletetaan toisten olevan joku pahahenki pahan hengen rinnalla. Onhan tollakin joka häiriköi jokin mikä on laukaissut hänet häiriökäyttäytymään.
En uskoisi että tämäkään viestini olisi liian vaikeaa luettavaa.
Ongelma on siinnä, ettei kyseisen kommentoijan kommentit liity mitenkään keskusteluun, vaan muiden keskustelijoiden kommenttien nälvimiseen, sekä MYÖS toisten kommentoijien NIMITTELYYN.
Ylhäällä on keskustelun säännöt lukekaa ne ja lähtekää siitä. Muille on turha muuten parkua miksi ei seura kelpaa, jos ei osaa olla nimittelemättä. Aina on vika teidän mielestä toisissa. Törky viestit tulee lähtemään, sekä viestit, jotka haittaavat keskustelun sujuvuutta -> esim. spämmää kentän täyteen tyhjiä viestejä.
Terv. Valvoja
Valvojalle sanon, että minähän sanoin aikaisemmin:
"Yritettäisiin toisillemme olla hyviä puolin ja toisin. Se, että suututetaan toisia on myös mielen koettelemista. Omaa ulosantia kannattaisi miettiä."
Eikös säännöissä sanota, että kommentoinnin pitäisi olla suotuisaa jutustelua?
Viestini on suunnattu kaikille ja sitten täysin käännytään mua vastaan, kun mitään pahaa en sanonut kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Valvojalle sanon, että minähän sanoin aikaisemmin:
"Yritettäisiin toisillemme olla hyviä puolin ja toisin. Se, että suututetaan toisia on myös mielen koettelemista. Omaa ulosantia kannattaisi miettiä."
Eikös säännöissä sanota, että kommentoinnin pitäisi olla suotuisaa jutustelua?
Viestini on suunnattu kaikille ja sitten täysin käännytään mua vastaan, kun mitään pahaa en sanonut kenellekään.
Ymmärsin tämän sinun viestisi sovittelevana ja ihmettelin sen saamia alapeukkuja. Olet täysin oikeassa ja epäreilusti sait täällä negaa osaksesi. Ei ollut mitenkään vaikeaselkoinen tämä viestisi. Ethän lannistu.
Itse olen pitänyt paussia tästä ketjusta, kun ollut kinastelevaa välillä täällä sanailu. Mutta jokainen on vastuussa omista kirjoituksistaan ja saa kantaa niiden hedelmää. Ollaan ihmisiksi.
Totean vielä apostoli Paavalin sanat: Toinen toisenne kunnioittamisessa kilpailkaa keskenänne.
- eri
Itseä harmittaa, kun en voi keskustella kenenkään kanssa mistään kunnolla. En halua arvostella äitiäni ja hän on minulle tärkeä. Silti joskus tavallaan väsyn siihenkin, ettei mitään voi puhua. Äitini ei seuraa politiikkaa, ei katso tv:tä, ei kuuntele musiikkia, eikä harrasta mitään muuta kuin kävelyä. Näin meillä on jutun aiheet vähissä.
Olen tässä nyt hänen kanssaan ollessa käynyt ensin läpi politiikkaa ja Ukrainan tilannetta. Lähinnä sitä mitä Usan vierailulla tapahtui. Hyvin pinnallisesti, eikä äitini tuollaisista ahdistu tms. Sitten yritin käsitellä erään aikoinaan meille tutun ihminen asioita ja ei äitini siihenkään oikein reagoinut. Seuraavaksi luin hänelle opiskeluun liittyviä juttujani ja perustelin miksi esim oma kirjoitukseni on laajempi kuvaus asiosta kuin jonkun toisen. Ehkä yritin jotain mielipidettä saada aikaan olenko kirjoittanut tarpeeksi tms. Yhtä tyhjän kanssa sekin ja turha niitä lukea. Tämän jälkeen palattiin sitten tavanomaisiin asioihin eli äitini vointiin, syömisiin sekä hänen työvuoroihinsa.
Tätä ennen olemme puhuneet jo äitini työjutut ja työpaikan asiat läpi (en ikinä paljasta ulkopuolisille) sekä kaikki äitini jalkojen kunnon yms. Näin ehkä viimein tykkäisin puhua jostakin ns omasta jutusta kun, mutta vaikeaa se on. Joskus jaksan hyvin tätä kaikkea ja joskus en. Välillä tavallaan surullista tämäkin. Toisaalta äitini tilanne ok ja työpäiviä jo ollut. Se on hyvä, mutta mitä puhuttavaa meillä on. Sitä mietin. Hän puhuu ja mitä kuuntelen ja kyselen. Sitähän se on. Samalla ollaanhan me eri ikäisiä yms. Silti kyllähän monilla riittää juttua ns perheensä jäsenten parissa kuitenkin. Minä en vaan oikein jaksa enää yrittää.
Olen iloinen sinun puolesta.Odotan pientä tytön tyttöä käymään.Läheiset välit.