Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22529)
Tein omenapiirakkaa.nami.vanijakastiketta.
Vierailija kirjoitti:
Tein omenapiirakkaa.nami.vanijakastiketta.
Oioioi mitä herkkua
Mulla on paahtoleipä ja puolikas tupla iltakahville, oisin kaivannu jäätelöä :)
Minä tein kauraomenapaistosta, namia on sekin.
Kävin tapaamassa muistisairasta sukulaista ja olen itsekin masentunut niinkuin aina näiden käyntien jälkeen. En tiedä kauanko jaksan tätä. En ole hoitovastuullinen, mutta muita sukulaisia ei paljonkaan kiinnosta. Asuu vielä kotona, mutta kuinka kauan pärjää, ja tässä maassa kun ei hoitopaikoista ole tietoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhoan tälläistä säätä. Harmaata ja sateista. Tiet kohta liukkaat. Helmikuussa ja maaliskuussakin pitäisi vielä olla pakkasta ja kunnon kevät talvi aurinkoineen. Pahimmassa tapauksessa sen on sitten tämä harmautta ja sateisuutta sitten koko maaliskuukin.
Vaarallisiakin on nää kelit, päivällä sadetta ja plussaa, yöllä pakkanen ja tiet jäätyy. Mustaa jäätä. On tänäänkin lähellä kolareita.
Ja järven jäät ei kanna, ei pilkkikelejä
Kevät alkamassa.
Parit pilkkikisat olis vielä !?
Pilkkikää tammikuussa!?
Aina pääsiäisenä on perinteisesti yhet. Pilkitään laiturilta tai heitetään saapasta tms, jossei jäitä oo. Tai arvotaan voittaja. 50v perinnettä ei voi katkasta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa samean harmaa ikävä sää. Tule jo pian kevät, aurinko ja lämpö.
Minust t u o k s u u jo keväälle
KIva kuulla. Mulla on geenivirhe, joka tuottaa mulle täydellisen maku- ja hajublokin. Ollut noin 15 vuotta. Luulin jo joulun aikaan, että olisi ohi mutta EI! Mikään ei maistu tai tuoksu. Yleensä vie noin puolet vuodesta. Asialle ei voi tehdä mitään. Jorvissa tutkittu.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Nro 8911: "Kiitos, kiitos, lisää alapeukkuja niin saatte lisää paskaa niskaanne."
Anna tulla vaan :D . Mua ei tuntemattomien ihmisten paskannakkeluyritykset hetkauta mihinkään suuntaan. Eri juttu, jos kyseessä olisi joku mulle merkityksellinen ihminen.
Puoli- ja täysromskujen sukulaisen täytyykin olla kovanahkainen, mutta väitän että johonkin sielunkolkkaan kolahtaa kun tarpeeksi nakellaan.
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Nro 8911: "Kiitos, kiitos, lisää alapeukkuja niin saatte lisää paskaa niskaanne."
Anna tulla vaan :D . Mua ei tuntemattomien ihmisten paskannakkeluyritykset hetkauta mihinkään suuntaan. Eri juttu, jos kyseessä olisi joku mulle merkityksellinen ihminen.
Puoli- ja täysromskujen sukulaisen täytyykin olla kovanahkainen, mutta väitän että johonkin sielunkolkkaan kolahtaa kun tarpeeksi nakellaan.
jatkan: et muuten vakuuttelisi tai edes vastaisi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhoan tälläistä säätä. Harmaata ja sateista. Tiet kohta liukkaat. Helmikuussa ja maaliskuussakin pitäisi vielä olla pakkasta ja kunnon kevät talvi aurinkoineen. Pahimmassa tapauksessa sen on sitten tämä harmautta ja sateisuutta sitten koko maaliskuukin.
Vaarallisiakin on nää kelit, päivällä sadetta ja plussaa, yöllä pakkanen ja tiet jäätyy. Mustaa jäätä. On tänäänkin lähellä kolareita.
Ja järven jäät ei kanna, ei pilkkikelejä
Kevät alkamassa.
Parit pilkkikisat olis vielä !?
Viimeiset juhannuksena Kilpisjärvellä!
Kävin paikallisessa GT:llä, samalla reissulla ostin lähikaupasta leipäpusssin 2 eurolla. Paljon sämpylöitä, Reissumiestä yms. leivänsyrjää 13 päiväksi. 2/pvä!
Vierailija kirjoitti:
Kävin tapaamassa muistisairasta sukulaista ja olen itsekin masentunut niinkuin aina näiden käyntien jälkeen. En tiedä kauanko jaksan tätä. En ole hoitovastuullinen, mutta muita sukulaisia ei paljonkaan kiinnosta. Asuu vielä kotona, mutta kuinka kauan pärjää, ja tässä maassa kun ei hoitopaikoista ole tietoakaan.
Mitäs kävit, ei oo sun vastuulla.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa olla liian pitkä lainausketju, siispä vastaan näin. Liimaan kootut palapelit ja säilytän karttalipastossa. Joskus ajettelin liimata/teipata ne sopivalle seinälle, siis makkariin sopivat aiheet, olohuoneeseen sopivat jne. Toistaiseksi jäänyt ajatuksen asteelle.
Pidän vanhoista kartoista ja Carl Larssonin kuvista. En hirveän värikkäistä aiheista, vaikka niitäkin olen tehnyt, riippuu kuva-aiheesta.
Laitatko lasin päällä? Kehykset? Miten olet suunnitellut? Nehän ovat kuitenkin aika painavia, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa olla liian pitkä lainausketju, siispä vastaan näin. Liimaan kootut palapelit ja säilytän karttalipastossa. Joskus ajettelin liimata/teipata ne sopivalle seinälle, siis makkariin sopivat aiheet, olohuoneeseen sopivat jne. Toistaiseksi jäänyt ajatuksen asteelle.
Pidän vanhoista kartoista ja Carl Larssonin kuvista. En hirveän värikkäistä aiheista, vaikka niitäkin olen tehnyt, riippuu kuva-aiheesta.
Laitatko lasin päällä? Kehykset? Miten olet suunnitellut? Nehän ovat kuitenkin aika painavia, eikö?
Sori, kun olin sulle ystävällinen :( jos jatkat halveksittavaa käytöstäsi, voit olla varma, ettei tyylini jatku! Lopeta hyvä ihminen!
Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KIva kuulla. Mulla on geenivirhe, joka tuottaa mulle täydellisen maku- ja hajublokin. Ollut noin 15 vuotta. Luulin jo joulun aikaan, että olisi ohi mutta EI! Mikään ei maistu tai tuoksu. Yleensä vie noin puolet vuodesta. Asialle ei voi tehdä mitään. Jorvissa tutkittu.
Tämäpä outoa, olen luullut, että aistit on tai ei. Mutta että puolet vuodesta?
Olkaa veljellisessä rakkaudessa helläsydämiset toisianne kohtaan; toinen toisenne kunnioittamisessa kilpailkaa keskenänne.
Siinä sielunkolkkaan ja -sopukkaan evästä.
Hyvää lauantai-iltaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, kun olin sulle ystävällinen :( jos jatkat halveksittavaa käytöstäsi, voit olla varma, ettei tyylini jatku! Lopeta hyvä ihminen!
Sama
Sinä taidatkin olla ainoa ystävällinen, kiitos siitä!
Tällä palstalla/ketjussa on niskaani roiskunut paljon paskaa, olen ollut epätervetullut vaikka olen aikoinani viestinyt vain ystävällisiä, neutraaleja kommentteja. Ap on tehnyt selväksi, etten sovi hähen pirtaansa, hän on kehoittanut minua poistumaan vaikka samaan aikaan toitottanut että 'kaikki ovat tervetulleita'! Kaikki eivät todellakaan ole 'tervetulleita', ainoastaan ne, jotka jakavat hänen mielipiteensä ja yläpeukuttavat niitä. Sisäpiirin ulkopuolella olevat ovat paarialuokkaa!
Tämä ketju olisi terveempi jos ap ei leikkisi chättiemäntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama
Sinä taidatkin olla ainoa ystävällinen, kiitos siitä!
Tällä p
Muutkin voisi olla ystävällisiä, jos et käyttäytyisi noin. Milloin sinulle on oltu viimeksi ilkeitä? Alapeukkuja ei lasketa, niitähän saa kuka sattuu. Tarkoitan sanallista ilkeilyä, kerrohan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä outoa, olen luullut, että aistit on tai ei. Mutta että puolet vuodesta?
Kyllä! En ole seurannut kuluvaa aikaa, mutta noin puolet vuodesta. Tutkittiin aluksi, olisiko MS-taudin merkkejä aivoissa. Ei. Sitten satuin kertomaan äidin puolen sukulaiselle, joka tiesi kertoa eräästä jo menehtyneestä naispuolisesta vanhasta rouvasta, jonka vastaavat aistit lähtivät kokonaan noin 40-vuotiaana, mutta palasivat 70-vuotiaana. Lääkärit Jorvissa ilahtuivat kovasti: geenivirhe, ei tutkita enempää. Näitä on kuulemma kaikenlaisia. No mua se ei lämmitä.
Mutta muistin että onhan mulla lisääkin omituisuuksia: mulla ei hiki haise (silloin kun muuten haistan). Isälläni oli sama juttu, mutta sen yleisyydestä suvussa en tiedä. Joo tiedän hajun muodostuvan ihon pinnalla. Hikoan ihan normaalisti, mutta hiki ei ala haista perinteiselle hielle. Tämä harmitti murrosiässä kun muille tytöille koulussa ostettiin deodorantteja, mut mulle ei. Kun mulla se hiki ei haise niin mitä sitä peittelemään, sanottiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama
Sinä taidatkin olla aino
Alapeukut ovat olleet negatiivista kritiikkiä neutraaleihin viesteihin! En ole viime vuoden puolella dissannut kenenkään viestejä, monet ovat dissanneet minun neutraaleja viestejäni alapeukuin, niitä en ole ansainnut, nyt kostan! Ja mitä enemmän nyt saan alapeukkuja sitä enemmän ärsyynnyn ja saatte sen saman paskan niskaanne mitä heititte minulle!
Ja monilla tuntuu olevan lukihäiriö, eivät ymmärrä lukemaansa vaan ajattelevat neutraalin viestin välittömästi negatiiviseksi.
No sinua en tarkoita, sinä olit ystävällinen ja kiinnostunut yhteisestä harrastuksestamme, kiitos Sinulle!
Pilkkikää tammikuussa!?