Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22529)

Vierailija
8961/22529 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa olla liian pitkä lainausketju, siispä vastaan näin. Liimaan kootut palapelit ja säilytän karttalipastossa. Joskus ajettelin liimata/teipata ne sopivalle seinälle, siis makkariin sopivat aiheet, olohuoneeseen sopivat jne. Toistaiseksi jäänyt ajatuksen asteelle.

Pidän vanhoista kartoista ja Carl Larssonin kuvista. En hirveän värikkäistä aiheista, vaikka niitäkin olen tehnyt, riippuu kuva-aiheesta.

Laitatko lasin päällä? Kehykset? Miten olet suunnitellut? Nehän ovat kuitenkin aika painavia, eikö?

Sori, kun olin sulle ystävällinen :( jos jatkat halveksittavaa käytöstäsi, voit olla varma, ettei tyylini jatku! Lopeta hyvä ihminen!

Sama

Sinä taidatkin olla ainoa ystävällinen, kiitos siitä!

Tällä p

Voisiko /uskaltaisiko joku kertoa, selittää kuka on tuo "ap"....???

Toistuu nimim. usein mutta täällä vähän olleena en ymmärrä kuka hän on🤔, tämän Vauva. fi perustaja vai kuka, uskaltaako joku paljastaa ??? 

Vierailija
8962/22529 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläinen sää on ikävä ulkoiluun. Koko viikko varmaan samanlaista sadetta ja myrskyä sekä liukkaat tiet. Harmittaa, kun olisi saanut pakkassää jatkua. Ulkoilusta tulee ikävää ja maaliskuussa kuuluisi olla kauniita pakkaspäiviä. Ainakin itse kaipaan niitä. 

Fiilis sen mukainen ja vähän surkea päivä ollut. Tuntuu, että aika vaan matelee ja saa yrittämällä yrittää, ettei ärsyyntyisi eri asioihin. Joskus sitä miettii, että juuri nämä päivät saisivat jäädä kokonaan välistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8963/22529 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa olla liian pitkä lainausketju, siispä vastaan näin. Liimaan kootut palapelit ja säilytän karttalipastossa. Joskus ajettelin liimata/teipata ne sopivalle seinälle, siis makkariin sopivat aiheet, olohuoneeseen sopivat jne. Toistaiseksi jäänyt ajatuksen asteelle.

Pidän vanhoista kartoista ja Carl Larssonin kuvista. En hirveän värikkäistä aiheista, vaikka niitäkin olen tehnyt, riippuu kuva-aiheesta.

Laitatko lasin päällä? Kehykset? Miten olet suunnitellut? Nehän ovat kuitenkin aika painavia, eikö?

Sori, kun olin sulle ystävällinen :( jos jatkat halveksittavaa käytöstäsi, voit olla varma, ettei tyylini jatku! Lopeta hyvä ihminen!

Sama

Sinä taidatkin olla aino

Ap/N61 aloitti tämän ketjun, nykyään on jo N64 :), niin ne vuodet vierii

Vierailija
8964/22529 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita unia, oman kullan kuvia

Vierailija
8965/22529 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin tapaamassa muistisairasta sukulaista ja olen itsekin masentunut niinkuin aina näiden käyntien jälkeen. En tiedä kauanko jaksan tätä. En ole hoitovastuullinen, mutta muita sukulaisia ei paljonkaan kiinnosta. Asuu vielä kotona, mutta kuinka kauan pärjää, ja tässä maassa kun ei hoitopaikoista ole tietoakaan.

Mitäs kävit, ei oo sun vastuulla.

Muista kirjoittamasi sitten kun et vielä !! ole ihan muistisairas. Sitten kun olet, niin älä ihmettele jos kukaan ei käy sinua katsomassa ja missä kaikki kaverisi ja sukulaisesi ovat!!! Vanhuus se tulee sinullekin, etkä voi tietää vaikka olisit muistisairas jo 50 - vuotiaana..!!  "Sen edestään löytää..." 

Muistan, en ole vielä muistisairas 70+. Ei kukaan käy katsomassa, ihan omalla vastuulla elämäni on, ei ystäviä eikä tuttuja tällä uudella paikkakunnalla, sukulaiset jo madon syötävinä, ihan itse olen ajatellut pärjätä loppuun asti. Kun koen etten pärjää kotona, osaan hakeutua palvelutaloon tmv. Idiootti sukulaisesi ei ole ajuissa tajunnut elämän realiteetteja vaan jättäynyt muiden armon varaan, mikä on helvetin tyhmää!

Vierailija
8966/22529 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sam

Vai niin, kiitos!! 

Vierailija
8967/22529 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illan biisi: Joka ilta, kun lamppu sammuu ja saapuu oikea yö...

Vierailija
8968/22529 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin tapaamassa muistisairasta sukulaista ja olen itsekin masentunut niinkuin aina näiden käyntien jälkeen. En tiedä kauanko jaksan tätä. En ole hoitovastuullinen, mutta muita sukulaisia ei paljonkaan kiinnosta. Asuu vielä kotona, mutta kuinka kauan pärjää, ja tässä maassa kun ei hoitopaikoista ole tietoakaan.

Mitäs kävit, ei oo sun vastuulla.

Muista kirjoittamasi sitten kun et vielä !! ole ihan muistisairas. Sitten kun olet, niin älä ihmettele jos kukaan ei käy sinua katsomassa ja missä kaikki kaverisi ja sukulaisesi ovat!!! Vanhuus se tulee sinullekin, etkä voi tietää vaikka olisit muistisairas jo 50 - vuotiaana..!!  "Sen edestään löytää..." 

Muistan, en ole vielä muistisairas 70+. Ei kukaan käy katsomassa, ihan o

Ei tullut yllätyksenä tuo, että sinulla ei ole ystäviä.

Vierailija
8969/22529 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten tullut kissajuttuja :(

Vierailija
8970/22529 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On soitto taas vaiennut, viimeiset lähteneet on yön syliin pois

Vierailija
8971/22529 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin mihin maahan muuttaa, kun Suomessakaan ei näköjään voi luottaa enää siihen, että on kunnon talvi. Grönlantiin, Kanadan pohjoisosiin vai Alaskaanko pitää lähteä. Kanada ehkä paras vaihtoehto yhden T:n uhkailuista riippumatta.

Tympii, kun katsoo ikkunasta ulos ja kuulee tuon tuulen ja veden lotinan. P*ska sää. 

Vierailija
8972/22529 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitten tullut kissajuttuja :(

Kissajutut on mukavia. Minulla on ollut jälleen yksi elämän kissanpäivä rakkaan kissaystävän kanssa. Nyt käyn levolle ja kissani tuhisee tuossa lähellä omalla petillään. Toivotamme sinullekin hyvää yötä ja kauniita unia 🐈

Vierailija
8973/22529 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissat: Kukas sen kissan hännän nostaa, jossei kissa itse

Kyllä, kyllä. Mutta jokainen voi joskus tarvita myös toiselta apua...

Konstit on monet, sanoi akka, kun kissalla pöytää pyyhki

Todellakin. Kun konstit loppuu, niin keinot jää. Ja joku törppö keksii vielä omat sääntönsä, miten tätä maailmaa pyöritetään... tai ainakin yrittää

On niin kiire, ettei ehdi 'kissaa' sanoa.

No nyt on kiire, pitäis varmaan hiukan rauhoittua.

Voi voi tuota pikkukissaa

salaa nurkkaan pissaa

kehrää, kehrää päivän mittaan

ei vaan synny langan lankaa

suloinen ja pehmoinen

nätti naama pikkuisen

Lisää tarinaa kissoista toivotaan

:)

Vierailija
8974/22529 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tullu ees lottovoitto. Ttu! :(

Vierailija
8975/22529 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa nukkua.

Vierailija
8976/22529 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa nukkua.

Minä yritin, mutta joku taas käynnisti ajatusmyllyn, niin siihen jäi ne unet. Surullista.

Vierailija
8977/22529 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousin jo 4 jälkeen, hermostunut olo jotenkin, pitäiskö käydä uudestaan unelle? ja yrittää rauhoittaa mieltään.

Vierailija
8978/22529 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin aamulla valon kajastukseen rullaverhon alta, luulin kellon olevan jo enemmänkin, muutta sehän ei ollut vielä seitsemääkään. Valoisa aika on pidentynyt ihan varkain, auringon noususta laskuun on jo melkein 10 tuntia ja aamun ja illan kajastukset siihen päälle.

Avasin makuuhuoneen tuuletusikkunan ja sieltä suorastaan ryöpsähti elämä sisään: talitintin laulu, katolta räystäskouruihin ropiseva vesi, se ihana ihan oma tuoksunsa, mikä tulee sulavasta lumesta. Tämä on ihanaa aikaa, lohdullista. Murheet unohtuu edes hetkeksi. 

Vierailija
8979/22529 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin aamulla valon kajastukseen rullaverhon alta, luulin kellon olevan jo enemmänkin, muutta sehän ei ollut vielä seitsemääkään. Valoisa aika on pidentynyt ihan varkain, auringon noususta laskuun on jo melkein 10 tuntia ja aamun ja illan kajastukset siihen päälle.

Avasin makuuhuoneen tuuletusikkunan ja sieltä suorastaan ryöpsähti elämä sisään: talitintin laulu, katolta räystäskouruihin ropiseva vesi, se ihana ihan oma tuoksunsa, mikä tulee sulavasta lumesta. Tämä on ihanaa aikaa, lohdullista. Murheet unohtuu edes hetkeksi. 

Ja nyt luin, kuinka pari muuta on samalla sivulla kirjoittanut samasta aiheesta täysin päinvastaista. Näin eri tavalla me asiat koetaan. 

Vierailija
8980/22529 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea ilma! Aste pakkasella, tuulee, aurinko paistaa. 

Nukuin hyvin, sekään ei ole itsestäänselvyys.

Katsoiko joku pe-iltana Teemalta brittileffan Aikamme auringossa? Oli hyvä, viipyilevä, ei paljon mitään tapahtunut. Minulle jäi loppu epäselväksi. Mikä oli se valoisa autio käytävä josta isä lopussa poistui? Sairaalassako?