Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22529)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa olla liian pitkä lainausketju, siispä vastaan näin. Liimaan kootut palapelit ja säilytän karttalipastossa. Joskus ajettelin liimata/teipata ne sopivalle seinälle, siis makkariin sopivat aiheet, olohuoneeseen sopivat jne. Toistaiseksi jäänyt ajatuksen asteelle.
Pidän vanhoista kartoista ja Carl Larssonin kuvista. En hirveän värikkäistä aiheista, vaikka niitäkin olen tehnyt, riippuu kuva-aiheesta.
Laitatko lasin päällä? Kehykset? Miten olet suunnitellut? Nehän ovat kuitenkin aika painavia, eikö?
Sori, kun olin sulle ystävällinen :( jos jatkat halveksittavaa käytöstäsi, voit olla varma, ettei tyylini jatku! Lopeta hyvä ihminen!
Sam
Mietihän uudestaan, kun anonyymejä kommentteja luokittelet. Mieti oikeasti. Olen huolissani Sinusta, mutta eipä se Sinua liikuta...
Hyvää yötä kaikille :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa samean harmaa ikävä sää. Tule jo pian kevät, aurinko ja lämpö.
Minust t u o k s u u jo keväälle
KIva kuulla. Mulla on geenivirhe, joka tuottaa mulle täydellisen maku- ja hajublokin. Ollut noin 15 vuotta. Luulin jo joulun aikaan, että olisi ohi mutta EI! Mikään ei maistu tai tuoksu. Yleensä vie noin puolet vuodesta. Asialle ei voi tehdä mitään. Jorvissa tutkittu.
Tämäpä outoa, olen luullut, että aistit on tai ei. Mutta että puolet vuodesta?
Kyllä! En ole seurannut kuluvaa aikaa, mutta noin puolet vuodesta. Tutkittiin aluksi, olisiko MS-taudin merkkejä aivoissa. Ei. Sitten satuin kertomaan äidin puolen sukulaiselle, joka tiesi kertoa eräästä jo menehtyneestä
Kyllä sinunkin hikesi haisee! Reseptosi ovat vaan adaptoituneet hajuun eli et haista itse hajuasi, muut sen kyllä haistavat. Sukulaisesi ja muut läheisesi eivät vaan kehtaa kertoa sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Olkaa veljellisessä rakkaudessa helläsydämiset toisianne kohtaan; toinen toisenne kunnioittamisessa kilpailkaa keskenänne.
Siinä sielunkolkkaan ja -sopukkaan evästä.
Hyvää lauantai-iltaa!
Chättiemäntä aktivoitui? Sama tyyli!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa olla liian pitkä lainausketju, siispä vastaan näin. Liimaan kootut palapelit ja säilytän karttalipastossa. Joskus ajettelin liimata/teipata ne sopivalle seinälle, siis makkariin sopivat aiheet, olohuoneeseen sopivat jne. Toistaiseksi jäänyt ajatuksen asteelle.
Pidän vanhoista kartoista ja Carl Larssonin kuvista. En hirveän värikkäistä aiheista, vaikka niitäkin olen tehnyt, riippuu kuva-aiheesta.
Laitatko lasin päällä? Kehykset? Miten olet suunnitellut? Nehän ovat kuitenkin aika painavia, eikö?
Sori, kun olin sulle ystävällinen :( jos jatkat halveksittavaa käytöstäsi, voit olla varma, ette
Tämä:)
Onks toi kiukuttelija Silppu? Vai kuka se oli, joka kiihtyi nollasta sataan parissa sekunnissa?
Vierailija kirjoitti:
Onks toi kiukuttelija Silppu? Vai kuka se oli, joka kiihtyi nollasta sataan parissa sekunnissa?
Ainakin osaa hetkessä olla kiva ja ällö, taito sekin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkaa veljellisessä rakkaudessa helläsydämiset toisianne kohtaan; toinen toisenne kunnioittamisessa kilpailkaa keskenänne.
Siinä sielunkolkkaan ja -sopukkaan evästä.
Hyvää lauantai-iltaa!
Chättiemäntä aktivoitui? Sama tyyli!
???
Vierailija kirjoitti:
Et siis voi jättää kommentoimatta? Aina kun kommentoitte, lisäätte pökköä pesään ja annatte lisää polttoainetta provolle!
Laiskoteltu, saunottu. Kohta ruisleipää voilla ja maksamakkaralla olusen kera ja hengaillaan alkaa. Mukavaa illanjatkoa kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis voi jättää kommentoimatta? Aina kun kommentoitte, lisäätte pökköä pesään ja annatte lisää polttoainetta provolle!
Olen samaa mieltä, jättäkää huomiotta. Ei vastakommentteja, ei alapeukkuja, ei minkäänlaista reaktiota niin ehkä jättää meidät rauhaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa samean harmaa ikävä sää. Tule jo pian kevät, aurinko ja lämpö.
Minust t u o k s u u jo keväälle
KIva kuulla. Mulla on geenivirhe, joka tuottaa mulle täydellisen maku- ja hajublokin. Ollut noin 15 vuotta. Luulin jo joulun aikaan, että olisi ohi mutta EI! Mikään ei maistu tai tuoksu. Yleensä vie noin puolet vuodesta. Asialle ei voi tehdä mitään. Jorvissa tutkittu.
Tämäpä outoa, olen luullut, että aistit on tai ei. Mutta että puolet vuodesta?
Kyllä! En ole seurannut kuluvaa aikaa, mutta noin puolet vuodesta. Tutkittiin aluksi, olisiko MS-taudin merkkejä aivoissa. Ei. Sitten satuin kertomaan äidin puolen sukulais
Tarkoitat varmaankin reseptoreja, et reseptoja.
Asia selvä.
Eivät kehdanneet kertoa sitten isällenikään, jolla sama ominaisuus hienhajun suhteen. 🤭
No niin. Yritä rauhoittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä, jättäkää huomiotta. Ei vastakommentteja, ei alapeukkuja, ei minkäänlaista reaktiota niin ehkä jättää meidät rauhaan!
Wau, on täällä edes kaksi viisasta!
Kotipäivä, illalla paistoin vegan pitsan eka kertaa, suht syötävää oli, herneproteiinisalami lihan sijaan. Tulipahan maistettua.
Huomenna on pizzapäivä :)
Luulenpa, ett Kotipizzan Opera valkosipulilla + Lapin Kulta III
Sori mainostus
Ajettiin parin tunnin matka sisarustapaamiseen, olipa mukavaa.
Kaikki olimme puolisoinemme yhden siskon kotona, saatiin hyvää ruokaa ja juttu luisti. Vähän suunniteltiin kesän talkoita synnyinkotiimme.
Oltiin peloteltu huonolla ajokelillä mutta ihan hyvä oli. Nyt on väsy olo ja peiton alla lueskelen jonkun aikaa. Sitten unten maille riemukkaille.
Rauhallisia unia kaikille💐
Vierailija kirjoitti:
Kaikki olimme puolisoinemme yhden siskon kotona, saatiin hyvää ruokaa ja juttu luisti. Vähän suunniteltiin kesän talkoita synnyinkotiimme.
Oltiin peloteltu huonolla ajokelillä mutta ihan hyvä oli. Nyt on väsy olo ja peiton alla lueskelen jonkun aikaa. Sitten unten maille riemukkaille.
Juutuupista olen katsellut RR&DP Driving Schoolin videoita, huhhuh, millaisia kuskeja USAssa. Ei minkäänlaista tietoa liikennesäännöistä, punaista päin ajamista ja kamalia kolareita, melkein alkaa itseäni pelottamaan kuinka mitä vaan voi tapahtua vaikka itse ajaisi kuinka hyvin ja ennakoiden! Onneksi Suomessa sääntäjä kunnioitetaan vähän paremmin ja alla on nastat - en tiedä millaisilla 'talvirenkailla' jenkit ajelevat, mutta tuskin nastoilla?
Ajetaan varovasti kelin mukaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juutuupista olen katsellut RR&DP Driving Schoolin videoita, huhhuh, millaisia kuskeja USAssa. Ei minkäänlaista tietoa liikennesäännöistä, punaista päin ajamista ja kamalia kolareita, melkein alkaa itseäni pelottamaan kuinka mitä vaan voi tapahtua vaikka itse ajaisi kuinka hyvin ja ennakoiden! Onneksi Suomessa sääntäjä kunnioitetaan vähän paremmin ja alla on nastat - en tiedä millaisilla 'talvirenkailla' jenkit ajelevat, mutta tuskin nastoilla?
Ajetaan varovasti k
säätÖjä, oikoluku ontui
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut masentuneen henkilön kuuntelijana, vuorostaan.
Onnea vaan, eihän se ole ihme kun puolet väestöstä kärsii masennuksesta ja yksinäisyydestä, pakkohan asioita on jollekin saada purkaa.... T. Nimimerkki "Kohtalotoveri jo monta vuotta 😔"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin tapaamassa muistisairasta sukulaista ja olen itsekin masentunut niinkuin aina näiden käyntien jälkeen. En tiedä kauanko jaksan tätä. En ole hoitovastuullinen, mutta muita sukulaisia ei paljonkaan kiinnosta. Asuu vielä kotona, mutta kuinka kauan pärjää, ja tässä maassa kun ei hoitopaikoista ole tietoakaan.
Mitäs kävit, ei oo sun vastuulla.
Muista kirjoittamasi sitten kun et vielä !! ole ihan muistisairas. Sitten kun olet, niin älä ihmettele jos kukaan ei käy sinua katsomassa ja missä kaikki kaverisi ja sukulaisesi ovat!!! Vanhuus se tulee sinullekin, etkä voi tietää vaikka olisit muistisairas jo 50 - vuotiaana..!! "Sen edestään löytää..."
Onpa mielenkiintoista. Todella.