Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22587)
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää työelämässä palkkioiden jne. jutut. Olivat ne sitten rekrytointipalkkioita tai lisäkaupasta tulevia palkkioita.
Työnantaja keksi nyt palkitsemisohjelman ja tietenkään sitä ei sovelleta takautuvasti.. ja minä sain taloon sisälle erittäin pätevän kaverin jokin aika sitten. Mitään muuta en saanu ku lämmintä kättä.
Miksei työnantaja muista meitä jo vuosia talossa olleita.. ärsyttää niin paljon että tekisi mieli vaihtaa työnantajaa, kaksikin tiedossa kenen kirjoille kyllä pääsisi.. mutta kun ei tiedä meneekö sit ojasta allikkoon..
Mene hyvä ihminen suoraan juttelemaan työnantajasi kanssa! Ei hän tiedä, mitä ajattelet. Kerro, että lähdet muualle, jos tilanne pysyy tällaisena. Suora puhe on kaikkien etu.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan lukenut ainuttakaan kommenttia tästä ketjusta enkä tee sitä nytkään. Kysymys sinänsä tuntuu minusta hyvältä ja hellyttävältä - ikään kuin - joku olisi tosiaan kiinnostunut mitä minulle kuuluu. Kiitos siitä.
Ihana viesti :)
Avasin ketjun aikoinaan, kun kuulin useamman kerran, ettei kukaan koskaan kysy, mitä minulle kuuluu...
... minä päätin kysyä, Kaikilta Teiltä ja vuosia on saanut ketju elää...
Kiitos
N64
Mitä ihanin ilma kävellä! Aamulla oli -15 pakkasta mutta nyt jo aurinko lämmittää. Toppahousut oli ehkä vähän liikaa, kuuma tuli taas.
Vietiin kaksi repullista kirjoja kirjaston kierrätyshyllyyn ja otettiin sieltä yksi mukaan. Hyvä systeemi tuo.
Täällä tulee käveltyä pitempiä lenkkejä kuin kotona kun kauppa on vähän kauempana. Isäni haudalle ei päästy, olisi pitänyt olla varsikengät tai lapio mukana.
Hyvää loppuviikkoa kaikille💐
Kaupassa käytiin.Tilasin täytekakun,huomenna tulee paras ystävä käymään.Kierretään kirpputoreja ja käydään pizzalla.Parhautta.Hyvää Ystäväpäiväå kaikille huomenna.
Olen joskus jotain retkeilyyn yms liittyvää youtubesta katsonut ja ehkä jopa ehdottamaasi kanavaa. Muuten katson paljon Horse plus humane societyn videoita. Välillä surullisin mielin, mutta arvostan heidän toimintaansa paljon. Lahjoittaisin jos voisin. Samalla tuollainen paikka olisi kiva tehdä vapaa-ehtoistyötä myös ja moni siellä tekeekin. Toinen seuraamani kanava on The Clever Cowgirl. Nainen kouluttaa pitää hevosia Usassa ( taisi olla Montana paikka). Jotkut huonoista oloista tulleita. Näiden lisäksi sitten musiikkivideoita katson ja musiikkia kuutelen siellä. Muuten ei tule enää seurattua oikein muita kanavia. En ole edes rekkakuskia enää löytänyt mitä jaksaisin seurata pidempään.
Kiva juttu, että joku tykkää lukea viestejäni. Kirjoittaa tykkään kyllä ja se näkyy sitten viestien pituudessakin. Opiskeluista kysyit ja voisi sanoa, että vähitellen teen kaikkea. Kieltämättä nämä viime aikojen jutut ovat sekoittaneet keskittymistä. Nytkin, kun tämän saan kirjoitettua niin pitää reippaasti nyt mennäkin sinne moodleen tutkimaan taas asioita. Olen silti sellainen, joka varmasti palauttaa kaiken vasta, kun on pakko.
Äitini tilanteeseen toivon, että nyt tuo diagnoosi pitäisi ja ei tulisi mitään uutta juttua mukaan. Olen vieläkin silti melko huolissani ja toivon tulehduksen ja veriarvojen parantuvan. Sen vuoksi kirjoitan paljon kaikesta siihen liittyvästä. Äitini syömiset mielessä, kun hän ei saisi laihtua enää ja tuo kortisoni on muutenkin luille huono lääke ja laihtuminen vanhemmalla iällä on vielä lisäriski osteoporoosiin. Sen vuoksi kaikki tälläinen on usein mielessä.
Kävely on itselle tavallaan pakollinen juttu ja en voi siitä mielialani ja nukkumiseni takia paljon joustaa. Samoin itsellä selkä ei pidä pitkään istumisesta. Tavallaan olen kävellyt niin paljon ja pitkään, että hyvin tavanomainen asia itselleni. Samalla toivon, että jokainen on armollinen itselleen ja pienikin liikunta on jo hyväksi. Minuakin joskus tympii kävellä yksin. Äitini kanssa kävimme ainakin pari kertaa viikossa yhdessä lenkin aiemmin ja se oli mukavaa. Nyt ei tule lähdettyä enää kovinkaan kauas ja meillä oli eräskin luonnoltaan kaunis paikka kauemman ajomatkan päässä. En ole viitsinyt sinne nyt pitkään aikaan lähteä. Toivon, että kevään ja kesän tullessa voisimme taas äitini kanssa kävellä yhdessä edes pienempiä lenkkejä. Kivasti hänkin oli tänään kertomansa mukaan kävellyt ja oli mukavaa se kuulla. Sairaslomalla hän on ja sekin pelottaa, että saako pitää työnsä. Tuollakin on sitä, että saikkuja yms katsotaan ja voidaan niistä huomauttaa. Sille toisaalta ei sitten voi mitään jos huonosti käy. Tehystä yms ei ollut syksylläkään apua, kun oli lomautuksia ja tuntimäärän vähennystä. Eivät ottaneet kantaa kunnolla siihen kaikkeen. Näin moni ehkä turvaa liikaa liittoihin.
Piti kirjoittaa tästä päivästä ja vastasin nyt vasta kysymyksiin. No, kävin siis kaupassa ja jotain sentään alesta sain. Yleensä ostan hedelmiä ja vihanneksia ns alekorista ja pärjään niillä sitten pitkään. Nyt edelliset melkein syöty ja vähän heikko tarjonta niissä tällä kertaa. Aleleivätkin huonoja tällä kertaa. Ei jäänyt kuin kymppi tilille ja hieman pelastyin summaa kassalla. Laskupää ei pelannut enää lopussa niin hyvin. Linnuille ostin käteisellä toisesta paikasta ruokaa, kun varauduin siihen. Tulee tuokin touhu vähän kalliiksi, mutta kiva niitä on seurailla. Parempi päivä tänään muutenkin. Yksinäisyys itsellä läsnä, mutta parisuhdetta en kaipaa. Ystäviä mieluummin. Toisaalta niinkuin joku hyvin kirjoitti niin jos tottuu olemaan kauan yksin niin tietysti se vähän jättää jälkensä ja olisi minullekin iso muutos jos olisi ystäviä. Ja taas pitkästi, mutta kirjoittelen mielelläni tänne.
Väsyttää ihan kamalasti, tuli eilen otettua sandelsia oikein kunnolla. N61v, kohta nukkumaan
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan lukenut ainuttakaan kommenttia tästä ketjusta enkä tee sitä nytkään. Kysymys sinänsä tuntuu minusta hyvältä ja hellyttävältä - ikään kuin - joku olisi tosiaan kiinnostunut mitä minulle kuuluu. Kiitos siitä.
: )
Vierailija kirjoitti:
Hauska kommentti, ja kiva että kirjoitit, vaikket ketjua seuraakaan...
Tuomari Nurmio: Pikku julmuri (älä loukkaa sydäntä, joka sua rakastaa)
Hyvää yötä
Vierailija kirjoitti:
Levolle lasken Luojani, armias ole suojani
jos sijaltain en nousisi
kuolema minut korjasi
Mökillä ollaan. Yöllä oli ihana kuutamo, kun Luoja laittoi luonnon lempeät "katuvalot" täysille. Terassin pinta loisti tuhansin tähdin pakkasyössä ja kylläpä oli niin kaunista, että piti aamuyöstä olla ihan hetki hereillä ja vain ihastella.
Yön nukuin hyvin. Tuli tarpeeseen, kun aika paljon on tullut käytettyä aivokapasiteettia myös työpäivien jälkeen, mikä on kyllä kieltämättä väsyttänyt. Tällainen maadoittava luonnon helmassa oleminen on kyllä ihan maailman parasta terapiaa, jos on stressitasot koholla.
Luulen, että tänään otan myös päikkärit, kun ei ole kiire minnekään.
Tänään onkin ystävänpäivä. Kaikille teille ihanaa tätä päivää ja viikonloppua!
50+ Mummeli