Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22586)
Ärsyttää. Vauvan miesoletetut vaikuttaa täysin empatiakyvyttömiltä ja oikeesti ihan karseilta tyypeiltä.
Vierailija kirjoitti:
Huolet vaivaa nytkin niin paljon etten oikein keskity opiskeluun. Tällä viikolla vain parina päivänä olen edes sinne koulutuksen moodleen itseni saanut. Samalla kai minä ne tehtävät hoidan, kun tavallaan periaatteeni ei anna periksi. Keskittymiseni on vaan täysin nolla nyt. Päivällä kävellessä hieman parempaa hetken, mutta illalla taas päässä pyörii liikaa asioita. Voimat vähissä muutenkin. En tiedä sitten mikä auttaisi. Olen kai huono keskittymään moneen asiaan kerralla ja joku ikävä huoli sitten meinaa viedä mukanaan. Äitini tilanne sitten vaikuttaa myös ja huolestun hänen voinnistaan.
Tunnolliselle lampaalle olisi kysymys eli lempibiisejä/bändejä kysyisin, kun meillä ehkä samanlainen "metallipitoinen" maku musiikissa. Viestisi luin aiheeseen liittyen ja innostuin kyselemään.
Sabatonin ja Blind Channelin lisäksi tykkään eniten Amorphiksen ja Nightwishin biiseistä.
Viikonlopun viimeinen vapaapäivä taas. Kyllä vaan aika menee nopeasti. Sunnuntaina kävin taas isän luona kahvilla ja aina, kun tulen sieltä, olen ihan älyttömän väsynyt. Syynä lähinnä se, että mun isä pitää asuntonsa sisälämpötilan 27:ssä asteessa ja mulla taas on kotona aina 20-21 astetta. Tästä syystä mun sähkölaskunikin on aina kesällä suurimmillaan, kun kaikki mahdolliset viilentimet on päällä.
Eilen oli tarkoitus siivoilla, mutta siskoni laittoi viestiä ja kuvia, kun oli vaihtamassa huonekasveilleen mullat. Noh, päädyttiin sitten lähtemään Bauhausiin ja tuli ostettua kukkamullan lisäksi vähän viherkasvejakin. Ja peikonlehdelle isompi ruukku. Kotona totesin, että eipä mull aolekaan tarpeeksi ruukkua uusille rehuille ja syksyllä takapihalle jättämäni ruukut olivat pakkasilla haljenneet. Siispä Cittarin tilaus ja tänään iltapäivällä tulee lisää altakasteluruukkuja. Eli kukkien istutus jatkuu tänäänkin ja imuorinti sitten vasta sen jälkeen, koska kuitenkin tiputtelen multaa pitkin lattioita.
Aamulla katsoin firman yhteisen kalenterin ja hämmästyin, koska kukaan ei ole merkinnyt itselleen hiihtolomaa. Kertoo jotain firman ikärakenteesta, kun nuoremmilla ei ole vielä kouluikäisiä lapsia ja vanhemmilla taas on lapset jo aikuisia. Keski-ikäiset työntekijät siis puuttuvat kokonaan. Laitoin sitten itselleni ensi viikon lomaviikoksi. En mä minnekään reissuun ole lähdössä ja jos joku tärkeä palaveri pitää ehdottomasti saada ensi viikolle, niin voin mä osallistua. Sanoin eilen siskolleni, että olen vähän kateellinen, kun hän jäi nyt vuodenvaihteessa vihdoin eläkkeelle eikä hänen tarvitse enää miettiä, mitä ehtii tehdä vapaapäivinä ja mitä ei. Kun on koko loppuelämä vapaa-aikaa, voi ottaa paljon rennommin. Eipä mullakaan ole enää 3-päiväisellä työviikolla kuin 219 työpäivää (miinus lomat), mutta niin toivon, että pääsisin vapaalle jo ensi syksynä.
Herra mun jee, mitä keliä tuolla sivutiellä!!! Kahdesti auto poikittain, vaikka ajoin neljää-viittäkymppiä. Onneksi selvisin ulosajoitta, paikallinen kauppias on hiljattain ajanut kolmesti ulos tieltä!
Päiväoluet kyläkuppilassa, pari ystävää sattui samaan aikaan. Toinen kysyi, miks ei synttäreillä oltu... no ei kutsuakaan! Joku sekaannus.
Toivotaan, et keli paranee...
Jehovan todistajat kävivät ulko-ovella, kieltäydyin keskusteluista. Jatkoivat matkaansa.
Huomenna ajattelin tehdä taas karjalanpiirakoita.Hyvä ystäväni tulee käymään perjantaina.Käyn kakun minkä tilasin
Muistelin vuotta 1981... olin päässyt ylioppilaaksi vuotta aiemmin... mietin mitä teen. Tulevaisuus edessä. Silloin luultiin, että yksi ammatti tulevaisuuteen riittäisi, eläkepäiviin asti. No, myöhemmin selvisi, ettei ihan niin etenisi elämä, joutuisi hiukan suunnittelemaan uudestaan, ja taas uudestaan... silloin nuorena oli luottamus elämään.
Nyt reilu 40 vuotta taakse päin, minua hymyilyttää... voi sitä nuorta minua... usko ja luotto tulevaan oli vahva, onneksi niin...
Elämä on hyvää, ystäviä on ympärillä, lähisukuun hyvät suhteet. Nautin täysillä. Eteen päin? Jotain - ehkä
Jotenkin tahtoisin selville tuon Pitkis - joku muu sotkun
Erehtyminen, virhe on ok, mutta jos joku tahallaan vinoilee -> ällöä
Vierailija kirjoitti:
Ihania kotimaisia omenoita on saatavilla kaupassa vielä. Rubinola-lajike, maistakaahan :)
t. viherpeukalo
Hyvä tietää 👍 oon ostanut Cittarista Lobo-omenoita ja ne olleet hyviä. Siinä vieressä taisi olla tuon nimisiä, en ole aiemmin maistanut, niin täytyypä ostaa niitäkin seuraavalla kauppareissulla 🍎🍏
Hei kaikille
Jos siull on mittää yhteyksii rajan taa, evakkona oot tai oot evakon jälkeläisii, Heinolaa on avattu Käki-museo, kunnioittaa Käkisalmen evakoita, toki muitakin
Käy ihmeessä
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää. Vauvan miesoletetut vaikuttaa täysin empatiakyvyttömiltä ja oikeesti ihan karseilta tyypeiltä.
Täällä voi kirjoittaa vaikka minkälainen oletettu, ei yhtään voi tietää. Voi sanoa olevansa sitä ja tätä, niin kannattaa lukea kommentit siltä kannalta. Uskoisin kyllä, että suurin osa palstan kirjoittajista on ihan rehtiä porukkaa.
Siinähä tuo on vuan tuassii männynnä.Suattaaha tuo olla jotta männöö hyvinnii.Vuan suattaa olla jotta männöö huonommi.
Siinähä tuo sitten männöö mut mänköön sitten vuan.
Se just!
Moni luottaa täälläki kirjottajien aitouteen. Ihan ok. Mutta: on paljon ihmisiä, ketkä katsoo vain omaan napaansa... ja vähät välittää muista.
Siis ihan vaan muistutuksena kaikille: toiset on törppöjä, älä suotta loukkaannu tai ota itseesi.
Tänään on oikein kiva päivä. Näin ystäviä. Sain setvittyä yhden väärinkäsityksen. Perjantaina nähdään isolla ystäväporukalla, kun on Ystävänpäivä... ihanaa odottaessa
Täällä on tosiaan aitoja, oikeita ihmisiä. Suurin osa, mutta voi olla joku trolli, joka sotkee tarinaa, oksentaa pahaa oloaan ja pilaa ketjua.
Oivoi. Kaikille iloisaa eloa yms
Takamuksia alkanut jomottomaan kun oon istunut liian pitkään tietokoneen äärellä (netissä). Vähän liian yksinäinen olo ollout tänään..
Vierailija kirjoitti:
Tänään on oikein kiva päivä. Näin ystäviä. Sain setvittyä yhden väärinkäsityksen. Perjantaina nähdään isolla ystäväporukalla, kun on Ystävänpäivä... ihanaa odottaessa
Hyvä että joillain on iso porukka, jota nähdä. Yksinäisyys on tappava sairaus. Itse tykkään olla vain kahdestaan ystäväni kanssa. En kaipaa isoa laumaa ympärilleni. Ja olen lakannut aikoja sitten harmittelesta jos ei ystävänpäivänä nähdä. Minulle ystävänpäivä on silloin kun näen ystäviäni. Kortit silti laitoin.
Tultiin tänne kakkosasunnolle, yli kuusi tuntia ajoa. Kylläpä tietää istuneensa.
Lounastauko tietysti pidettiin, se on tärkeä osa matkaa. Netistä valmiiksi katsotaan ruokalistat ja se määrittää mitä kautta ajetaan. Kuopion Prisman PizzaPuffa ei pettänyt nytkään.
Ihailtiin kaunista kuuraista luontoa, puut hienon näköisiä.
Täällä vajaa viikko vietetään. Puikkokämmekkä ja kliivia hengissä vaikka ei olla pariin kuukauteen käyty.
Nuku nuku nurmilintu
Väsy väsy västäräkki
Nuku kun minä nukutan
Väsy kun minä väsytän