Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22586)

Vierailija
8401/22586 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoälykö kopioi nimimerkkejämme törkeästi??? Vai joku älytön???

Kiva Pitkis, että asiat selkiytyy

N64

Vierailija
8402/22586 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä itse ilkimys, joka täällä kirjoittelet tekeytymällä toiseksi henkilöksi, mahtaa sua siellä yksikses naurattaa 🥱 yritä keksiä itelles muuta viihdytystä.

Uskon ehkä, että kyseessä joku sekaannus. En jaksa nyt välittää siitä. Pääasia, että meillä nyt kaikki ihan ok. Terveisin Pitkis. 

Joo, saatoin moittia turhaan tätä kirjoittajaa, anteeksi vielä hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8403/22586 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että henkilö jonka dementoitunut äiti joutui sairaalaan rapussa harhailtuaan vastasi erehdyksessä tuohon Pitkikseltä kyselyyn.

Vierailija
8404/22586 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että henkilö jonka dementoitunut äiti joutui sairaalaan rapussa harhailtuaan vastasi erehdyksessä tuohon Pitkikseltä kyselyyn.

Pahoittelut hänelle 😔 täällä on joku toinen henkilö aiemmin N64:n nimellä kirjoittanut, niin siitä luulin, että taasko tällaista, kun N64 kyseli Pitkiksen kuulumisia.

Vierailija
8405/22586 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse sain opetuksen: älä sekaannu muiden asioihin. terveisin anteeksipyytelijä.

Vierailija
8406/22586 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania kotimaisia omenoita on saatavilla kaupassa vielä. Rubinola-lajike, maistakaahan :)

t. viherpeukalo

Vierailija
8407/22586 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8408/22586 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille viesteistä äitiini ja minuun liittyen. Ja erehdyksiä sattuu ja mietin itsekin, että joku varmasti luuli viestin koskevan itseään.

Muuten itse yritän nyt rauhoittaa mieltäni. Ehkä olen huono kohtaamaan asioita mitkä jännittävät yms ja sitten menee aikaa ennen kuin rauhoitun. Kävelylle pitää vielä toisen kerran mennä, että olo paranisi ja tuli jo päivällä käveltyä kerran koko sairaalan alue  ympäri, kun tuli levoton olo ja piti ulos mennä.

Arvostan ihmisiä jotka sairaalassa töissä, mutta itselle ympäristö ei oikein sopisi. Toisaalta olen joskus siivonnut ns sairaalamaisessa toimipisteessä. Se oli ihan ok. Samalla tuollaisessa paikassa pyörii niin paljon ihmisiä, että se eroaa hiljaisesta elämästäni niin paljon, että pää pyörällä jo senkin vuoksi. Samalla kai se monelle ihan tuttu asia nähdä paljon ihmisiä.

Yritin opiskeluja taas saada uuteen alkuun. Onneksi monet aiheet tuttuja jo ennestään. Ne on nyt pakko saada hoidettua. Onhan tämä ollut melkoinen talvi kaikin tavoin. Ehkä nyt kaikki rauhoittuu taas. 

George Ezra - Blame it on me

Vierailija
8409/22586 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8410/22586 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihania kotimaisia omenoita on saatavilla kaupassa vielä. Rubinola-lajike, maistakaahan :)

t. viherpeukalo

Hei, tiedätkö sinä ja muutkin, jotka asutte siirtolapuutarhan lähellä, että siellä on loppukesästä ilmaispöytä puutarhan antimista, kaikilla kun tulee ainakin omanaa enemmän kuin omaksi tarpeiksi. Näin ainakin meillä ja varmaan muissakin siirtolapuutarhoissa. Minulla kun oli mökki niin omenaa riitti myös peuroille (ne vähän kolhiutuneet, joita ei kehdannut viedä edes ilmaiseksi tarjolle). Vinkki ensi satokauden varalle.

Vierailija
8411/22586 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. viherpeukalo

Hei, tiedätkö sinä ja muutkin, jotka asutte siirtolapuutarhan lähellä, että siellä on loppukesästä ilmaispöytä puutarhan antimista, kaikilla kun tulee ainakin omanaa enemmän kuin omaksi tarpeiksi. Näin ainakin meillä ja varmaan muissakin siirtolapuutarhoissa. Minulla kun oli mökki niin omenaa riitti myös peuroille (ne vähän kolhiutuneet, joita ei kehdannut viedä edes ilmaiseksi tarjolle). Vinkki ensi satokauden varalle.

Pihkura; omEnaa, enkä edes pimeässä kirjoita! Voipi omanatkin olla jotain syötävää jossain päin maailmaa ;)

Vierailija
8412/22586 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tajuaminen miten monella tapaa olen pilannut elämääni pahimmalla päihteellä mitä tiedän, alkoholilla...

Se miten paljon paremmin voin ilman sitä, vaikka vieroitusoireet vuosien ryyppäämisen johdosta onkin ollut kauheat.

Olen päättänyt kuitenkin selättää päihdeongelmani.

Muut päihteet joita olen elämässäni vetänyt vähintäänkin riittävästi, olen jo päässyt eroon, alkoholi on ollut ehdottomasti kouluttavin ja vaikein.

Vierailija
8413/22586 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen tajuaminen miten monella tapaa olen pilannut elämääni pahimmalla päihteellä mitä tiedän, alkoholilla...

Se miten paljon paremmin voin ilman sitä, vaikka vieroitusoireet vuosien ryyppäämisen johdosta onkin ollut kauheat.

Muut päihteet joita olen elämässäni vetänyt vähintäänkin riittävästi, olen jo päässyt eroon, alkoholi on ollut ehdottomasti kouluttavin ja vaikein.

Hieno päätös, onnea :)

Vierailija
8414/22586 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä! Ongelman tiedostaminen ja vakaa päätös ovat erittäin hyviä lähtökohtia päihdeongelman selättämiselle! Olet hyvällä tiellä. Tulet varmasti voimaan jatkossa paljon paremmin, kunhan saat alkoholiin etäisyyttä. 

T. psykoterapeutti 

Vierailija
8415/22586 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on vaikea lopettaa juominen jos ollut vuosia tapana. Joka aamu pitää päättää että tänään en juo.

Pikku hiljaa helpottaa kun päätös on tehty! Voimia uudelle elämälle.

Vierailija
8416/22586 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kävelyllä katselemassa taivasta, kirkasta kuuta, planeettoja, tähtiä. Omalta kotipihalla näkyi sittenkin tähdet parhaiten, kun kävelyreitillä oli niin kirkkaat katuvalot.

- Täällä Pohjantähden alla on nyt kotomaamme, mutta tähtein tuolla puolen toisen kodon saamme.

Vierailija
8417/22586 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyv' yötä jää nyt rakkahin, eron hetki jälleen on...

Vierailija
8418/22586 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä! Ongelman tiedostaminen ja vakaa päätös ovat erittäin hyviä lähtökohtia päihdeongelman selättämiselle! Olet hyvällä tiellä. Tulet varmasti voimaan jatkossa paljon paremmin, kunhan saat alkoholiin etäisyyttä. 

T. psykoterapeutti 

Oot lyhyt vai pitkä terapeyt? Kerrohan.

Vierailija
8419/22586 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, ystävä kallis, päivä jälleen päättyvä on.

... 😴😴😴🌜...

Toivon vielä vaan, että tavataan. Hyvää yötä, ystävä kallis.

Vierailija
8420/22586 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. psykoterapeutti 

Oot lyhyt vai pitkä terapeyt? Kerrohan.

Ehkäpä hän on keskipituinen? 😂 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme