Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (19545)

Vierailija
441/19545 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haikeaa kun on jo kesäkuun viimeinen päivä.

Totta! Minulle on haikeaa, kun kesän loisto ja kauneus riisutaan pikkuhiljaa. Pimeä aika pitenee. Syksy on luopumisen aikaa.

Vierailija
442/19545 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kuuluu, vielä tänään työpäivä ja sitten L-O-M-A !!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/19545 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kuuluu, kiitos 😊 Alkoi loma ja kelit onneksi viilenevät.

Vierailija
444/19545 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haikeaa kun on jo kesäkuun viimeinen päivä.

Sama. Kesä ja helle, mut pikkusen jo syyskesään kallistuu😕

Vierailija
445/19545 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ja leppoisaa lomaa teille lomalaiset & jaksamista työssä oleville

Vierailija
446/19545 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N62 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N62 kirjoitti:

Kertokaahan kesäkuulumisia, ootteko nähny upeita salamailmiöitä?

Meillä jyrisi monena päivänä ankarasti, mutten oo nähny ainoatakaan salamaa.

Mä näin eilen pari salamaa. On kauan kun siitä viimeksi olen nähnyt salamoita.

Toissapäivänä näin kirkkaita välähdyksiä.

Ukkosta on ollut viimepäivinä, mutta sadetta ei paljoa ole tullut.

Kävin eilen iltamyöhäsellä katsomassa uusimman Indiana Jones -leffan elokuvissa, joten väsynyt työpäivä tänään tulee. Iltapäivällä sitten frisbeegolfaan ja rennosti ottamaan 😎

Onneksi on viikonloppu!

M30

Hauska päivitys🙃

En itse ole onnistunut näkemään yhtään salamaa tai sateenkaarta tänä kesänä. Jyrissyt on todella usein ja kovaa, sadekin vähäistä, kuurottaista.

Eiköhän niitäkin tule vielä nähtävillesi.

Sateenkaaria mä oon nähnyt kaksi samanaikaisesti. Toinen niistä oli hyvin heikosti havaittavissa.

Aina sateenkaaria ei ole helposti nähtävillä vaikka sellainen olisi ihan vieressä.

Nyt on työpäivä takana ja frisbeegolf myös.

Hienoja putteja tänään sain frisbeegolfissa ja aika vahinkoja ne oli. Oiskohan ollut 10 metristä puiden takaa heitin frisbeen koriin ja toinen puttaus koriin meni kunnon kaaressa kiertäen puut.

Vaikka oli upeita heittoja tänään, niin silti heitin kokonaiskierroksen huonommin kuin toissapäivänä. Toissapäivänä tulos +2 ja tänään +6 ihannetuloksesta eli par -lukemasta.

Kohta alan jotain hölmöä leffaa katsoa.

Saattaa olla, että ensiviikon jälkeen minäkin pääsen lomille, jos vain työt tulevat valmiiksi.

Loma tekisi kutaa, sillä töissä mä oon saanut yhteen käteeni seitsemän viiltohaavaa (joka sormessa, kämmenessä ja ranteessa).

Huomenna täälläpäin pitäisi tulla kunnolla vettä.

M30

Vierailija
447/19545 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa. Kamalan kuuma päivä ollut, asunto kuin sauna, joten ikävä olo koko ajan. Lisäksi oli työkkärin aktiivimallikuulustelu, josta jäi tosi paha mieli.

Vierailija
448/19545 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma alkoi

Vierailija
449/19545 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvää kuuluu ja uutisia kun lukee kuuluu vain hyviä uutisia.

Esim.

Suomen uusi hallitus on natsimielisiä täynnä.

Orpolla ja Purralla sekä Essyalla on kohta kuumat paikat vaikka kelit viilenee.

En ihmettelisi näkeekö tämä hallitus 2 viikkoa eli 14 päivää, 2023 historiassa.

Junnila, Valtonen, Essaya, Halla-aho, Merilä jne....

Kohta alkaa joukko irtisanomiset hallituksesta ja ei vielä ole edes saatu kuin hallitus kasaan ja nyt on jo kriisiä pukkaamassa.

No, muutos neuvottelut on ollut muodissa jo tänä vuonna muutenkin, joten eiköhän tämäkin hoideta saman kaavan mukaan.

Irtisanooko RKP ja Kokoomus itse itsensä vai saako he potkut Niinistön päätöksellä!???

Vierailija
450/19545 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin narsistin kynsissä vuosikymmenet ja vasta viime aikoina tajunnut mistä on kyse.

Liikaa aikaa ainoasta elämästä meni hukkaan.

Vierailija
451/19545 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matonpesu jatkuu, yksi päivässä. Onneksi viilenee, "juhannussiivous" vielä tekemättä, helteellä laistin. Ehkä maanantaina...

Vierailija
452/19545 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin narsistin kynsissä vuosikymmenet ja vasta viime aikoina tajunnut mistä on kyse.

Liikaa aikaa ainoasta elämästä meni hukkaan.

Voi surku. Älä syytä itseäsi, narsistit ovat viekkaita, saavat toiset uskomaan omiin vikoihinsa, osaavat myös olla hurmaavia... alussa

Vierailija
453/19545 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan vesisadetta ja osin ukkostakin alkavaksi. En siis pidä ukkosesta, pelkään, mutta luonnonilmiönä se osaa olla kauniskin. Kun salamoi ja jylisee ja taivas on tumma. Vaarallinenhan se on.

Yöunet taas jollakin muulla kuin minulla. Pidemmän aikaan jo mennyt yhden käden sormilla lasketuilla tunneilla...tiedä mistä kaikista johtuu, varmasti lähestyvä täysikuukin vaikuttaa ainakin nyt.

Veriarvot ihan päin seiniä, lääkeannostusta taas muutettiin. Oireilut monenkirjavat. Toisinaan olo kuin satavuotiaalla kunnes huomaan käyttäytyväni kuin kakara :D. En siis ole satavuotias enkä kakarakaan, jotain häilyvää siltä väliltä. En oikein jaksa enää huolestua itsestäni, vaikka ehkä pitäisi. Oikeasti.

Sen sijaan omien nuorten pärjääminen elämässä hiukan mietityttää. Ei ole helppoa olla tämä päivän nuori. Some on myrkkypesäke kaverisuhteille. Ja näemmä se, että heillä ei ole "mamma betalar" - statusta, kultalusikka joutunut jonnekin muualle poikittain... Tästä tosin kannan itse syyllisyyttä, taloudellisesta pärjäämisestä. Pienituloisena olen yrittänyt kyllä, osaavat ainakin penninvenyttämisen taidon sekä ns. pula-ajan niksit. Mutta maailma on kova ja paikkasi mitataan rahassa. Valitettavasti.

Loma siintää edessä. Odotan hetkeä, kun istahdan toimeettomana laiturille ja upotan varpaani veteen.

Levollista, ihanaa kesäpäivää sinulle :)

Vierailija
454/19545 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mieltä lämmitti tämä kysymys. Joku välittää, sillä jaksaa taas eteenpäin.

Minulla on vakavia näkö- ja sarveiskalvo ongelmia. Ne pitävät stressi tasoa korkealla, vaikka yritän pitää mielen positiivisena.

Mukavaa päivää kaikille!

Vierailija
455/19545 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mieltä lämmitti tämä kysymys. Joku välittää, sillä jaksaa taas eteenpäin.

Minulla on vakavia näkö- ja sarveiskalvo ongelmia. Ne pitävät stressi tasoa korkealla, vaikka yritän pitää mielen positiivisena.

Mukavaa päivää kaikille!

Höh. Ujostuttaa nämä kiitokset. Ihmisten pitäis kysäistä useammin ja kuunnella toisiaan... toivottavasti silmäongelmat ratkeaa ja stressi laantuu... lepäilehän tarpeeksi

Vierailija
456/19545 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan vesisadetta ja osin ukkostakin alkavaksi. En siis pidä ukkosesta, pelkään, mutta luonnonilmiönä se osaa olla kauniskin. Kun salamoi ja jylisee ja taivas on tumma. Vaarallinenhan se on.

Yöunet taas jollakin muulla kuin minulla. Pidemmän aikaan jo mennyt yhden käden sormilla lasketuilla tunneilla...tiedä mistä kaikista johtuu, varmasti lähestyvä täysikuukin vaikuttaa ainakin nyt.

Veriarvot ihan päin seiniä, lääkeannostusta taas muutettiin. Oireilut monenkirjavat. Toisinaan olo kuin satavuotiaalla kunnes huomaan käyttäytyväni kuin kakara :D. En siis ole satavuotias enkä kakarakaan, jotain häilyvää siltä väliltä. En oikein jaksa enää huolestua itsestäni, vaikka ehkä pitäisi. Oikeasti.

Sen sijaan omien nuorten pärjääminen elämässä hiukan mietityttää. Ei ole helppoa olla tämä päivän nuori. Some on myrkkypesäke kaverisuhteille. Ja näemmä se, että heillä ei ole "mamma betalar" - statusta, kultalusikka joutunut jonnekin muualle poikittain... Tästä tosin kannan itse syyllisyyttä, taloudellisesta pärjäämisestä. Pienituloisena olen yrittänyt kyllä, osaavat ainakin penninvenyttämisen taidon sekä ns. pula-ajan niksit. Mutta maailma on kova ja paikkasi mitataan rahassa. Valitettavasti.

Loma siintää edessä. Odotan hetkeä, kun istahdan toimeettomana laiturille ja upotan varpaani veteen.

Levollista, ihanaa kesäpäivää sinulle :)

Unettomuus on prkle. Miksi vaan kaikki ei vois nukkua hyvin??? Moni asia korjaantuisi jo sillä.

Älä soimaa itseäsi pienituloisuudesta, oikeasti moni muu asia on rikkautta - ei raha ja varallisuus.

Moni aikuisena vaurastunut muistelee kaiholla ensirakkauksiaan, kun asuttiin pikkiriikkisessä alivuokralaisasunnossa köyhinä opiskelijoina. Pärjättiin vähällä, rakkaus kantoi pitkälle.

Tsemppiterkut sulle🌱

Vierailija
457/19545 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kohtalaista, mutta lievät rytmihäiriöt ovat tulleet takaisin useamman vuoden jälkeen, ilmeisesti siksi että ei tullut koronapiikeillä käytyä ja koronan piikkiproteiini on ehkä muhinut ropassa aktivoituakseen vasta nyt. Korona tuli ehkä sairastettua hyvin lievän jo vuonna 2020?  Saakohan sitä piikkiä (toivottavasti ei epämääräisten alihankkijoiden valmistamaa epätasalaatuista) enää mistään korvauksetta?

Vierailija
458/19545 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiin lihastenpaikkoihin koskee kun maalasin eilen ulkoseinää 10 tuntia. Väsyttääkin, kun en nukkunut kovin hyvin. Muutenkin apea olo ja huolia.

Vierailija
459/19545 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No terve vuan.Hyvin nyt männöö mutta mänköön sitten vuan.

Vierailija
460/19545 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No terve vuan.Hyvin nyt männöö mutta mänköön sitten vuan.

No siulha hyväst mennee, jatkaha sie sammaa mallii🌿

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä