Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (24139)
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksesi ap, vaikka yksi väärinkohdeltu lopettaisi, meitä jää monta, jotka emme hyväksy toimintaasi ja "häiriköimme" ketjussa jatkossakin. Sitä on tiedossa, kunnes osaat lopettaa emännöinnin, valehtelun ja sensuroinnin.
Kuulut siis niihin ihmisiin, joka kostaa jokaiselle nykyiselle ja tulevallekin naapurille sen, mitä joku entinen naapuri on sulle joskus aikoinaan tehnyt? Mutta hei, mä kyllä ymmärrän tuonkin kuvion. Mutta jos kuvittelet, että ne muut naapurisi tykkäisi susta yhtään sen takia, että kostat niille jotain, mitä he eivät ole tehneet, niin siinä sä erehdyt. Tässä ketjussa taitaa olla muutkin kuin vain minä kyllästyneitä tohon sun katkeruuteesi ketjun aloittajaa kohtaan. Mitä enemmän kohdistat katkeruuttasi myös meihibnn muihin, sitä enemmän ei sinusta pidetä. Mutta ehkä et haluakaan, että sinusta pidettäisiin? Sekin on täysin mahdollista. 
En tarvitse kenenkään tykkäämistä. En ole riippuvainen kannatuksestakaan. Ihan sama mitä musta ajatellaan. Ei mitäään väliä.
Kaikki ei elä peukutuksen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Kosto kyllä sattuu kostajaan ja sivullisiin eniten.
Luulen, että ap on autuaan tietämätön koko jutusta.
Jatka ihmeessä. Omaa elämääsihän pilaat.
Miten se minuun sattuu? Muun elämän ohessa vittuilen ja poistelen täällä. Aikaa jää kaikkeen. Samalla kostan. Harrastus muiden joukossa. Laavullakin voin harrastaa tätä. Virkistää mua ja vituttaa Dorista. Tavoite saavutettu. Sivulliset voi mennä muihin ketjuihin. Niitä riittää.
Ihan sivusta arvelen: D vähät välittää sun kostostasi. Luulen että itseäsi toi revanssi syö eniten. Siinä sivussa kiusaat monia muifa.
Luonteesi on kyllä tullut selväksi. Kosto. Muuta sisältöä ei elämässäsi tunnu olevan.
Säälittävää ja sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Onpa nyt hirveätä uhkailua. Ventovieraaseen.
Lapsellista, vihaatteko myös kirjan, elokuvan tai sarjakuvan henkilöitäkin?
Mitkähän kaikki ketjut nyt on (keksitysti) uhkailun alla, että tietäis vältellä ?
Miten niin ventovieraaseen? Ehkä sulle.
Kuuluu lasten kinastelua ja takkatulen rätinää.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sivusta arvelen: D vähät välittää sun kostostasi. Luulen että itseäsi toi revanssi syö eniten. Siinä sivussa kiusaat monia muifa.
Luonteesi on kyllä tullut selväksi. Kosto. Muuta sisältöä ei elämässäsi tunnu olevan.
Säälittävää ja sairasta.
Ai ei välitä? Miksi riehuu ja ryyppää ja hermostuu? Eikö välitä. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää ja sairasta.
Ai ei välitä? Miksi riehuu ja ryyppää ja hermostuu? Eikö välitä. 😂
Elämäntyö vaarassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se minuun sattuu? Muun elämän ohessa vittuilen ja poistelen täällä. Aikaa jää kaikkeen. Samalla kostan. Harrastus muiden joukossa. Laavullakin voin harrastaa tätä. Virkistää mua ja vituttaa Dorista. Tavoite saavutettu. Sivulliset voi mennä muihin ketjuihin. Niitä riittää.
Jospa kukaan ei halua mennä muihin ketjuihin, miksi haluais? Tämähän on pohjimmiltaan loistava idea (ilman riitelyä toki)
Joulu siivottu pois ja ostin maljakkoon kimpun tulppaaneja sen kunniaksi. Uunissa kypsymässä mustikkapiirakka ja kohta keitän kahvit. Ei elämässä tarvitse ihmeitä onneen, ihan tämmöiset pienet jutut riittää, ainakin minulle.
Nyt eikun innokkaasti kevättä kohti! 💛
Vierailija kirjoitti:
Joulu siivottu pois ja ostin maljakkoon kimpun tulppaaneja sen kunniaksi. Uunissa kypsymässä mustikkapiirakka ja kohta keitän kahvit. Ei elämässä tarvitse ihmeitä onneen, ihan tämmöiset pienet jutut riittää, ainakin minulle.
Nyt eikun innokkaasti kevättä kohti! 💛
Huomenna lähtee meidän joulu, kausivalot jää vielä.
Tervetuloa härkäviikot (jonnet ei taida tietääkään ?)
Meilläkin on reilusti marjoja pakastimessa.
Vierailija kirjoitti:
Nro 23879: "Eniten paranisi, jos emännöinti loppuisi."
Samaa mieltä, mutta koskee kyllä sitten kaikkia emännöitsijöitä eikä vain ketjun aloittajaa.
Syy- ja seuraussuhde. Hän aloitti muitten kiusaamisen ja jatkoi vuosia. Moni lähti pois ja jotkut alkoi antaa samalla mitalla takaisin.
Mä ymmärrän kyllä tämänkin. Joku ei vaan kykene pääsemään vuosia sitten kokemastaan vääryydestään irti. Mulla oli aikoinaan ystävä, joka tavatessani oli tosi katkera avioerostaan. Kuvittelin alussa, että ero on aika tuore mutta pari vuotta myöhemmin mulle selvisi, että erosta oli jo yli 10 vuotta aikaa. Tämä nainen onnistui katkeruudellaan karkoittamaan elämästään omat lapsensakin. Ja karkoitti kyllä sitten minutkin, koska ei kukaan jaksa vuosika
Huomaatko itse, ettet sanallakaan mainitse tai analysoi emännöijän tekemisiä? Hän on sinulle koskematon ja häntä pitää sietää. Toinen asia, joka kiinnittää huomiota on tuo tykkääminen. Eikö emännöijän olisi kannattanut huolestua siitä, minkälaisia reaktioita hänen toimintansa voi aiheuttaa? Jos olisi älynnyt, ei nyt oltaisi tässä. Vastuu sille, jolle se kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei elä peukutuksen vuoksi.
Miksi sitten jatkuvasti peukutat? Huomattu on.
Jos Lammas perustaisi uuden Mitä sinulle kuuluu - ketjun, tulisiko tämän ketjun aloittajaa inhoavat sinnekin häiriköimään ja jankkaamaan? Todennäköisesti.
Ap kiusasi vuosia muita ja nyt on huuli pyöreenä, kun sillä olikin seurauksia. Nyt varmaan ymmärtää, miltä muista hänen tekonsa tuntui.
Vierailija kirjoitti:
Jos Lammas perustaisi uuden Mitä sinulle kuuluu - ketjun, tulisiko tämän ketjun aloittajaa inhoavat sinnekin häiriköimään ja jankkaamaan? Todennäköisesti.
Nytkin 'piilaakson noviisi' pilaa tämän ja sen jonkun aloittaman saman nimisen ketjun samaan aikaan. Joutuisa tyyppi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sulla grandioosi! Älä sekoita omia voimafantasioitasi siihen, että jotain vituttàisi sinun vaatimattomat pihinäsi ja puhinasi jossain keskustelussa. Äläkä jaksa naurattaa tuolla iänikuisella 'aikaa jää kaikkeen muuhunkin'. Sivulliset ovat nähneet miten jo seitsemältä laitat ensimmäiset jankutuksesi kihisten innost
Muut on huomanneet, että D on raivoissaan. Turha yrittää hämätä. Narsismiin kuuluu, ettei siedä mitään kritiikkiä. Tämä kirjoittaja, jota arvostelet, näyttää sen sijaan kestävän kritiikkiä hyvin. Ei ole toisten hyväksyntää kerjäämäässä.
Vierailija kirjoitti:
Ap kiusasi vuosia muita ja nyt on huuli pyöreenä, kun sillä olikin seurauksia. Nyt varmaan ymmärtää, miltä muista hänen tekonsa tuntui.
Mistä sinä tiedät toisten huulten pyöreydestä? Taidat olla todella harhainen.
Viisaasti kirjoitettu.