Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (24139)

Vierailija
23801/24139 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on myös oikeus mielipiteeseen, mutta mietin onko ok silti ikävästi se kirjoittaa. Jos minä säälin autoja pakkasessa esim niiden rikkoontumisen, jäätymisen tai akkujen keston vuoksi niin miksi siihenkin pitää tarttua. Oikea sana ehkä olisi ollut, että minä pelkään niiden rikkoutuvan ja tulevan kuluja yms. 

Sä oot kyllä sellainen loukkaantuja. Mitään ei voi kirjoittaa, ettet vedä hernettä nenuun. " Ikävästi kirjoittaminen" on keskustelua, kommentointia. Jos olet täällä, sinun pitää se kestää. Jollet kestä , mene pois. Ja minä en ole tuo autoista kommentoinut, vaan ihan muu.

Vierailija
23802/24139 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on myös oikeus mielipiteeseen, mutta mietin onko ok silti ikävästi se kirjoittaa. Jos minä säälin autoja pakkasessa esim niiden rikkoontumisen, jäätymisen tai akkujen keston vuoksi niin miksi siihenkin pitää tarttua. Oikea sana ehkä olisi ollut, että minä pelkään niiden rikkoutuvan ja tulevan kuluja yms. 

Kerropa, miten on ok kirjoittaa eriävä mielipide?  Miten sen voi sanoa, ettei se sinun mielestäsi olisi "ikävästi"?  Tuo autokommentti oli ihan neutraali toteamus ilman mitään arvostelua tai arvolatausta.  Ja silti sinä siitä loukkaannuit! En voi käsittää. Sivusta, en ole autokommenttin kirjoittaja, muuta ihmettelen sun voimakkaita reaktioitasi tavalliseen lauseeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23803/24139 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppu päätelmä ei kannata kirjoittaa mitään ja poistan viestini sitten taas kerran, ettei tarvi niihin tarttua. Ja kyseessä on se, että minua vaan ärsyttää jokin piikittely täällä milloin mihinkin sanaan viesteissäni. Kyse ei ole ettenkö kestäisi sitä, mutta ärsyttää. Myönnän sen. Ja pahoittelen. Sekin kiellettyä varmaan. 

Vierailija
23804/24139 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä oot kyllä sellainen loukkaantuja. Mitään ei voi kirjoittaa, ettet vedä hernettä nenuun. " Ikävästi kirjoittaminen" on keskustelua, kommentointia. Jos olet täällä, sinun pitää se kestää. Jollet kestä , mene pois. Ja minä en ole tuo autoista kommentoinut, vaan ihan muu.

Melkoisesti reagoit itse, kun käsket toisen oikein poistua. Vaikkei edes ollut sinun kommenttisi.

Vierailija
23805/24139 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisesti reagoit itse, kun käsket toisen oikein poistua. Vaikkei edes ollut sinun kommenttisi.

Pitää kestää valittamatta tai poistua. Eihän muut voi "kävellä munankuorilla"  yhden herkkänahkaisen vuoksi. Kasvakoon aikuiseksi!

Vierailija
23806/24139 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan vielä yhden viestin aiheeseen. Minulta voi kysyä miksi "säälin" autoja tai mikä saa säälimään niitä tai mitä tarkoitan sillä yms. Saa kysyä. Tuo lause on minusta taas on vähän sellainen piikki, että katso tuo typerä säälii autoja tms. Mutta nyt ulos. Olisi ollut parempi kävellä tämäkin aika mitä täällä vietin. Paljon parempi kaikin tavoin. Ja hei en järkyttynyt sentään. 

Vierailija
23807/24139 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos te skeidan kehittäjät  alottaisitte ihan erillisen ketjun tuolle teidän "vuosia vauvapalstalla insider"-draamalle ja antaisitte meidän jotka haluaa vaan ihan  oikeasti kertoa kuulumisia, nauttia rauhassa toistemme jutuista.

Ajatte tuolla myrkyllisyydellänne monia pois täältä.

Tuo jolla on fiksaatio aloittajasta, varsinainen "insider" onkin. Hänet on jo tunnistettu palstalla vuosikaudet riehuneeksi vanhemmaksi " herrasmieheksi". Lähestyy kuuttakymmentä tuo trolli. En tiedä ketä hän palstalla etsii, mutta tuo hänen kaunaisuutensa on sairasta. Oli toinen foorumi, mistä hän tänne riitapukareidensa perässä tuli. Seurasi joitain naisia tänne.

Tääkö on muka oikeita kuulumisia? Arvostelet muita kirjoittajia, joita et tunne. Miesvihaa taas. Katso peiliin.

Vierailija
23808/24139 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehti tämäkin olla riidaton ketju ehkä viiden viestin verran ja sitten on pakko jonkun alkaa näppäinsoturiksi..

Musta on söpösti sanottu että säälii autoja. Mäkin säälin. Ja mä säälin niitä kauppojen pikkuroboja tuolla hangessa, ne on jotenkin lutusia. Ja niitä lattialla pyöriviä robo-imureita säälin myös, kun ne jää jumiin maton hapsuihin. 😅

Vierailija
23809/24139 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos te skeidan kehittäjät  alottaisitte ihan erillisen ketjun tuolle teidän "vuosia vauvapalstalla insider"-draamalle ja antaisitte meidän jotka haluaa vaan ihan  oikeasti kertoa kuulumisia, nauttia rauhassa toistemme jutuista.

Ajatte tuolla myrkyllisyydellänne monia pois täältä.

Tuo jolla on fiksaatio aloittajasta, varsinainen "insider" onkin. Hänet on jo tunnistettu palstalla vuosikaudet riehuneeksi vanhemmaksi " herrasmieheksi". Lähestyy kuuttakymmentä tuo trolli. En tiedä ketä hän palstalla etsii, mutta tuo hänen kaunaisuutensa on sairasta. Oli toinen foorumi, mistä hän tänne riitapukareidensa perässä tuli. Seurasi joitain naisia tänne.

Tääkö on muka oikeita kuulumisia? Arvostelet muita kirjoittajia, joita et tunne. Miesvihaa taas. Katso peiliin.

Naisvihaa täältä ei ole tänään puuttunutkaan, mutta kas, kunnet siitä koskaan valita. Ne haukkumaviestit tänäänkin! Oliko nekin 'miesvihaa'?

Vierailija
23810/24139 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää kestää valittamatta tai poistua. Eihän muut voi "kävellä munankuorilla" &n

Tee sitten niin, äläkä valita.

Vierailija
23811/24139 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehti tämäkin olla riidaton ketju ehkä viiden viestin verran ja sitten on pakko jonkun alkaa näppäinsoturiksi..

Musta on söpösti sanottu että säälii autoja. Mäkin säälin. Ja mä säälin niitä kauppojen pikkuroboja tuolla hangessa, ne on jotenkin lutusia. Ja niitä lattialla pyöriviä robo-imureita säälin myös, kun ne jää jumiin maton hapsuihin. 😅

Niin. Söpöä.  Sitähän se kirjoittaja minunkin mielestä tarkoitti, mutta tämä herkkis loukkaantuu ihan kaikesta, ei kestä mitään. Ja sitten uhriutuu ja poistuu hetkeksi. 

Vierailija
23812/24139 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ressukkaa :(

Ap ei taida sulle vastata, suotta huutelet.

Nautin noista muutamista hyvänmielen kommenteista, ajattelin just, että tämmösenä ketju olis kiva. No olihan se, jonkun minuutin :)

Vierailija
23813/24139 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on erilaisia ja voi olla eri mieltä asioista. Ei se tarkoita riitelyä. Miksette ohita juttuja, jotka ei kiinnosta? Maailma on täynnä ihmisiä, jotka ei pidä sinun tai minun viesteistä. Ei siitä kannata ryhty vääntämään.

Huumori on vaikea laji. Osa ihmisistä elää koko elämänsä huumorintajuihinsa tulematta.

Vierailija
23814/24139 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppu päätelmä ei kannata kirjoittaa mitään ja poistan viestini sitten taas kerran, ettei tarvi niihin tarttua. Ja kyseessä on se, että minua vaan ärsyttää jokin piikittely täällä milloin mihinkin sanaan viesteissäni. Kyse ei ole ettenkö kestäisi sitä, mutta ärsyttää. Myönnän sen. Ja pahoittelen. Sekin kiellettyä varmaan. 

On ihan tavallista, että jotkutasiat ärsyttää. Kuuluu elämään. Omat viestit voi huoletta poistaa, jos haluaa. 

Vierailija
23815/24139 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautin noista muutamista hyvänmielen kommenteista, ajattelin just, että tämmösenä ketju olis kiva. No olihan se, jonkun minuutin :)

Mahtuuko ajatusmaailmaasi, että kaikki ei kaipaa hyssyttelyketjua? Sinä voit kirjoitella tänne hyvän mielen viestejä, toiset kirjoittaa reaalimaailmasta. Anna sananvapaus.

Vierailija
23816/24139 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtuuko ajatusmaailmaasi, että kaikki ei kaipaa hyssyttelyketjua? Sinä voit kirjoitella tänne hyvän mielen viestejä, toiset kirjoittaa reaalimaailmasta. Anna sananvapaus.

En kaipaa 'hyssyttelyketjua'. Oli kivoja myönteisiä tarinoita jatkuvan herjaamisen välissä. Reaalimaailmakin voi olla valoisa. Toivottavasti muillakin on.

Kohtelias voi olla jokainen. 

Vierailija
23817/24139 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meen sytyttämään ulos tulia. Paksut vaatteet päälle,2 lyhtyä, 2 roihua.

Herranjumala ketä kiinnostaa! Näitä yhden lauseen täysin yhdentekeviä 'kuulumisia' kymmeniä påivässä. Yritä kirjoittaa vaikka kerran päivässä muutama lause tänne. Yritä! 

Vierailija
23818/24139 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjumala ketä kiinnostaa! Näitä yhden lauseen täysin yhdentekeviä 'kuulumisia' kymmeniä påivässä. Yritä kirjoittaa vaikka kerran päivässä muutama lause tänne. Yritä! 

Onkos täällä keskustelun säännöissä joku rajoitus, ettei lyhyitä viestejä saa kirjoittaa?

Herranjumala. Pitkät kommentit on joillekin puuduttavia, lyhyistä ragee joku.

Ihan eri olen ja en ymmärrä tätä jatkuvaa nurinaa.

Hankkikaa elämä!

Se on tämän ketjun ap. Ei sillä ole muuta elämää kuin tämä ketju. Valitettavasti. 

Vierailija
23819/24139 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tää yks oikeasti ymmärrä lukemaansa? Ei kai kukaan voi olla noin tietämätön!

Ketä kiinnostaa ap;n  jaarikoinnit kuulumisten ketjussa?

Pakkomielle? Ok. Hae apua.

Ei ap ymmärrä.  Ei meitä kiinnosta pannukakut ja lyhdyt kymmeniä kertoja jankattuna. Aina samaa. Pakkomielle tämä ketju jo neljä vuotta. Ei muuta elämää. 

Vierailija
23820/24139 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä esimerkki aivotoiminnan häiriöstä. Vain taapero ilmaisee itseään näin.  Ketä nää kiinnostaa? 

Ketju on lukittu.