Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (24137)
Vierailija kirjoitti:
Hyvin täällä riidellään yksinäänkin, näemmä. Ei siihen tarvita aptä eikä muitakaan.
Sama tyyli, sama lyyli vai sanaseppo :(
Etkös koskaan kyllästy?
Hyvää kuuluu! Lapsenlapselle kudoin juuri villasukat ja ajattelin aloittaa lapaset samaa sävyä, ehkä vielä söpö pipo jossa vaikka kissankorvat päällä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tää yks oikeasti ymmärrä lukemaansa? Ei kai kukaan voi olla noin tietämätön!
Ketä kiinnostaa sun jaarikoinnit kuulumisten ketjussa?
Pakkomielle? Ok. Hae apua.
Ei se ymmärrä valitettavasti. Aivan samaa jankutusta vuodesta toiseen. Se jankuttaja on ketjun aloittaja. Kesällä orvokit, pihasauna, vissy. Sitten mustikat, puolukat, talvella lyhdyt, nättiä, hyasintit. Jokainen biisi radiosta, kaikki tv ohjelmat. Minuutin välein yksinään juttelee täällä, keksii hahmoja, vastaa omiin viesteihinsä ja seuraa alapeukkuja. Poistaa kaikki muut viestit. Kyllä säälittää. Kova on pakkomielle tosiaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos te skeidan kehittäjät alottaisitte ihan erillisen ketjun tuolle teidän "vuosia vauvapalstalla insider"-draamalle ja antaisitte meidän jotka haluaa vaan ihan oikeasti kertoa kuulumisia, nauttia rauhassa toistemme jutuista.
Ajatte tuolla myrkyllisyydellänne monia pois täältä.
Tuo jolla on fiksaatio aloittajasta, varsinainen "insider" onkin. Hänet on jo tunnistettu palstalla vuosikaudet riehuneeksi vanhemmaksi " herrasmieheksi". Lähestyy kuuttakymmentä tuo trolli. En tiedä ketä hän palstalla etsii, mutta tuo hänen kaunaisuutensa on sairasta. Oli toinen foorumi, mistä hän tänne riitapukareidensa perässä tuli. Seurasi joitain naisia tänne.
Minä meen sytyttämään ulos tulia. Paksut vaatteet päälle,2 lyhtyä, 2 roihua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos te skeidan kehittäjät alottaisitte ihan erillisen ketjun tuolle teidän "vuosia vauvapalstalla insider"-draamalle ja antaisitte meidän jotka haluaa vaan ihan oikeasti kertoa kuulumisia, nauttia rauhassa toistemme jutuista.
Ajatte tuolla myrkyllisyydellänne monia pois täältä.
Tuo jolla on fiksaatio aloittajasta, varsinainen "insider" onkin. Hänet on jo tunnistettu palstalla vuosikaudet riehuneeksi vanhemmaksi " herrasmieheksi". Lähestyy kuuttakymmentä tuo trolli. En tiedä ketä hän palstalla etsii, mutta tuo hänen kaunaisuutensa on sairasta. Oli toinen foorumi, mistä hän tänne riitapukareidensa perässä tuli. Seurasi joitain naisia tänne.
Luojan tähden. En olis halunnut häneen tutustua, edes täällä, saati irl
Vierailija kirjoitti:
Niin just ja nättiä on. Miksi sä raportit nämä tänne? Joka ikisen asian. Jospa vaikka puhuisit sille miehelles nämä jutut. Miksi tänne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tää yks oikeasti ymmärrä lukemaansa? Ei kai kukaan voi olla noin tietämätön!
Ketä kiinnostaa sun jaarikoinnit kuulumisten ketjussa?
Pakkomielle? Ok. Hae apua.
Ei se ymmärrä valitettavasti. Aivan samaa jankutusta vuodesta toiseen. Se jankuttaja on ketjun aloittaja. Kesällä orvokit, pihasauna, vissy. Sitten mustikat, puolukat, talvella lyhdyt, nättiä, hyasintit. Jokainen biisi radiosta, kaikki tv ohjelmat. Minuutin välein yksinään juttelee täällä, keksii hahmoja, vastaa omiin viesteihinsä ja seuraa alapeukkuja. Poistaa kaikki muut viestit. Kyllä säälittää. Kova on pakkomielle tosiaan.
Kuulumiset on kuulumisia. Orvokit ja lyhdyt yms
Tiedätkö, mitä otsikko tarkoittaa?
Sinun jankkaukset ei sitä ole. Pakkomielle ap:stä päivän ainoa tapahtuma?
Kerro vaikka mitä söit tänään, sekin osuu otsikkoon. Ok?
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyylä ei sovi kissan nimeksi. Kissoilla on hyvä itsetunto, eivät alennu kyyläämään muita. Mutta sinun kissa, sinun nimivalinta.
Itseasiassa minä en antanut kissalleni tuota nimeä. Eräässä FB-ryhmässä sille annettiin aikoinaan nimeksi Aamiaiskyylä, mutta nimi lyhentyi sitten "tuttujen kesken" vain Kyyläksi . Miksi mun kissastani tuli Aamiaiskyylä, se selviää täältä :D
https://www.instagram.com/breakfastsnooper/
Sulla (tai siis kissallasi, jos en väärin ymmärtänyt :) ) on yksityinen profiili. Otatko seuraajiksi myös tuntemattomia?
Vierailija kirjoitti:
Herranjumala ketä kiinnostaa! Näitä yhden lauseen täysin yhdentekeviä 'kuulumisia' kymmeniä påivässä. Yritä kirjoittaa vaikka kerran päivässä muutama lause tänne. Yritä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin just ja nättiä on. Miksi sä raportit nämä tänne? Joka ikisen asian. Jospa vaikka puhuisit sille miehelles nämä jutut. Miksi tänne?
Miksi nyt täällä kukakin kirjoittaa? Ihan vaan vaihtaa mielipiteitä, tarinoi tapahtumista.
Moni täällä kertoo puutarhanhoidosta, luuletko, että yksi ainoa. Entä hyasintit, joulukortit? Kymmeniä miljoonia vuosittain.
Mikä on ongelma? Kerro ihmeessä.
Ja: tämä on ensimmäinen kerta, kun minä näistä tulista kirjoitan, vasta eilen kaupasta ostettiin.
Haluatko nähdä kassakuitin?
Instasta tuli mieleen se, että minä olen jo melko nuoreksi ihmiseksi ihan pihalla somesta. En ole ikinä ollut noissa sovelluksissa, koska minulla ei olisi ketään seuraajaksi eikä ketään seurattavaa. Näin siinä mielessä tuntuu kuin olisin vanhus jo paitsi moni vanhuskin voi olla jossain tuollaisessa niin kuin eräs tuttu vanhempi ihminen. Joskus silti mietin jos vielä ystäviä saisin niin miten selittäisi tuonkin asian, kun minä itse en toisaalta ole sekään ihminen joka vaan toteaa ylpeästi, että en pidä somesta, koska minusta ihan ok jotkut sovellukset ovat kuitenkin.
En ole tänään tehnyt mitään erikoista, kotipäivä, paistoin coopin röstiperunat ja grillimakkaran ruuaksi, muuten kahvi voileivän kera. Nyt käyn kattoo naisten hiihtoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herranjumala ketä kiinnostaa! Näitä yhden lauseen täysin yhdentekeviä 'kuulumisia' kymmeniä påivässä. Yritä kirjoittaa vaikka kerran päivässä muutama lause tänne. Yritä!
Onkos täällä keskustelun säännöissä joku rajoitus, ettei lyhyitä viestejä saa kirjoittaa?
Herranjumala. Pitkät kommentit on joillekin puuduttavia, lyhyistä ragee joku.
Ihan eri olen ja en ymmärrä tätä jatkuvaa nurinaa.
Hankkikaa elämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta, kun mikään ei "yleisölle" kelpaa. Joku kirjoittaa liian vähän ja joku toinen sitten liikaa. Näin mikä on hyvä. Sitä paitsi jokainen kirjoittaa omia juttujaan ja ei täällä ole tarkoitus ehkä ilmoittaa ikävästi, ettei pidä toisen viestistä.
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyylä ei sovi kissan nimeksi. Kissoilla on hyvä itsetunto, eivät alennu kyyläämään muita. Mutta sinun kissa, sinun nimivalinta.
Itseasiassa minä en antanut kissalleni tuota nimeä. Eräässä FB-ryhmässä sille annettiin aikoinaan nimeksi Aamiaiskyylä, mutta nimi lyhentyi sitten "tuttujen kesken" vain Kyyläksi . Miksi mun kissastani tuli Aamiaiskyylä, se selviää täältä :D
https://www.instagram.com/breakfastsnooper/
Sulla (tai siis kissallasi, jos en väärin ymmärtänyt :) ) on yksityinen profiili. Otatko seuraajiksi myös tuntemattomia?
Ei pitäisi olla yksityinen profiili. 90% seuraajista on mulle täysin outoja ihmisiä (ja k issoja :D ) eri puolilta maailmaa. Mutta hyvä, kun kerroit. Olen jossain välissä näköjään laittanut sen vahingossa yksityiseksi. Nyt on taas julkinen.
Musta ainakin on ja olisi ihana lueskella toisten kuulumisia, ihan autoja sellaisia, ilman että aina välissä joku on mollaamassa.
Jos jotakuta ei kiinnosta, miksi on pakottava tarve olla lukemassa ja sitten vielä nähdä vaivaa että ilkeästi kommentoi toisen kuulumista.
Ja mun mielestä toisen ulkotulet tai röstiperunat on kivoja luettavia, kivaa että joku saa hyvää mieltä pienistä asioista elämässä! Lisää hyvän mielen kuulumisia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta, kun mikään ei "yleisölle" kelpaa. Joku kirjoittaa liian vähän ja joku toinen sitten liikaa. Näin mikä on hyvä. Sitä paitsi jokainen kirjoittaa omia juttujaan ja ei täällä ole tarkoitus ehkä ilmoittaa ikävästi, ettei pidä toisen viestistä.
Tää oli hyvä. Kirjotellaan vaan, epäkohteliaat ne ikävästi kommentoi. Joskus voisi olla viestimättä, ellei ole muuta kuin ikävää juttua:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkos täällä keskustelun säännöissä joku rajoitus, ettei lyhyitä viestejä saa kirjoittaa?
Herranjumala. Pitkät kommentit on joillekin puuduttavia, lyhyistä ragee joku.
Ihan eri olen ja en ymmärrä tätä jatkuvaa nurinaa.
Hankkikaa elämä!
Se on tämän ketjun ap. Ei sillä ole muuta elämää kuin tämä ketju. Valitettavasti.
Eihän se nyt mitenkään sovi. Tätä ehdotettu jo pitkään. Pakko vaan riitelyllä pilata mukava ketju.
Moni on jo vinkiksi avannut mm räväköitä kuulumisketjuja, mutta ei. Tahtoo pilata just tämän.