Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (24137)

Vierailija
23741/24137 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin täällä riidellään yksinäänkin, näemmä. Ei siihen tarvita aptä eikä muitakaan.

Sama tyyli, sama lyyli vai sanaseppo :(

Etkös koskaan kyllästy?

Vierailija
23742/24137 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyylä ei sovi kissan nimeksi. Kissoilla on hyvä itsetunto, eivät alennu kyyläämään muita. Mutta sinun kissa, sinun nimivalinta. 

Itseasiassa minä en antanut kissalleni tuota nimeä. Eräässä FB-ryhmässä sille annettiin aikoinaan nimeksi Aamiaiskyylä, mutta nimi lyhentyi sitten "tuttujen kesken" vain Kyyläksi . Miksi mun kissastani tuli Aamiaiskyylä, se selviää täältä :D 

https://www.instagram.com/breakfastsnooper/

En oo instassa, mutta liittyykös tarina jotenkin siihen, että kyttäsi aamiaospöydän likellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23743/24137 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako kukaan suositella, millä vakuutusyhtiöllä olisi paras eläinvakuutus neljä vuotiaalle mamaatiaiskissalle . Kannattaako ottaa sieltä, mistä saa S--bonusta ? 

Kannattaa ehkä keskittää sinne, missä muutkin vakuutukset on ? Optikon vaihdoin kyllä bonuspaikkaan :)

Vierailija
23744/24137 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska sunnuntai kun muu perhe on koko päivän reissussa. En ole tehnyt oikein mitään järkevää. Köllötellyt sängyssä koirien kanssa, lueskellut ja selaillut kännykästä samoja sivuja uudestaan ja uudestaan. Edes päivävaatteita en ole saanut päälle. Ruuaksikin lämmitin vain toissapäiväisiä tähteitä.

Pitäisi ryhdistäytyä, mutta ei millään jaksaisi. Onneksi parin päivän päästä alkaa taas arki, koulut ja työt. Lomaa on ollut vissiin riittävästi kun tekee jo mieli töihin. 

Vierailija
23745/24137 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako kukaan suositella, millä vakuutusyhtiöllä olisi paras eläinvakuutus neljä vuotiaalle mamaatiaiskissalle . Kannattaako ottaa sieltä, mistä saa S--bonusta ? 

En tiedä meneekö kaikilla vakuutusyhtiöllä niin, että kun lemmikki vanhenee niin vakuutuksen taso laskee ja lopulta ei saa enää oikein mitään korvausta. Koirani ollessa 7 v ei enää saanut vakuutuksen kautta enää korvauksia siitä oikein lainkaan mihinkään kuluihin, vaikka vakuutus olikin koko sen elämän ajan. Tätä ennen sai enemmän korvauksia vielä. Näin mietin oliko turhaa edes loppuvuosina maksaa siitä vakuutuksesta, kun melko hyödytön oli. Tämä noin 5 vuotta sitten. 

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyylä ei sovi kissan nimeksi. Kissoilla on hyvä itsetunto, eivät alennu kyyläämään muita. Mutta sinun kissa, sinun nimivalinta. 

Itseasiassa minä en antanut kissalleni tuota nimeä. Eräässä FB-ryhmässä sille annettiin aikoinaan nimeksi Aamiaiskyylä, mutta nimi lyhentyi sitten "tuttujen kesken" vain Kyyläksi . Miksi mun kissastani tuli Aamiaiskyylä, se selviää täältä :D 

https://www.instagram.com/breakfastsnooper/

En oo instassa, mutta liittyykös tarina jotenkin siihen, että kyttäsi aamiaospöydän likellä?

Kyllä, juuri siihen. Eikä vain kyttää vaan myös röyhkeästi varastaa mun lautaseltani. 

Vierailija
23747/24137 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdoton tapaus

Ranskan kielen kertausta :)

Vinkkasin ylläpitoon, taitaa olla tarkkailun alla tämä ketju

Vierailija
23748/24137 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudosti häviää sovinnolliset viestini tavallisista

kuulumisistani. 
No nyt on mannapuuro keitetty vanhaksi menneistä ryyneistä ja kohta vanhenevasta maidosta. Enpä muista milloin olen tuota viimeksi syönyt. Sen kanssa menee luumurusinakeitto ja itse tehdyt hillot.

Kävimme kävelyllä ja olipa mitä raikkain ilma!

Ruoka oli eilisen toisinto kalapihveineen ym tykötarpeineen, hyvinpä maistui vieläkin.

Hyvää sunnuntainjatkoa!

Vierailija
23749/24137 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tää yks oikeasti ymmärrä lukemaansa? Ei kai kukaan voi olla noin tietämätön!

Ketä kiinnostaa sun jaarikoinnit kuulumisten ketjussa?

Pakkomielle? Ok. Hae apua.

Vierailija
23750/24137 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi telkka rakeloi nyt jatkuvasti?  Onko muilla samaa?

Vierailija
23751/24137 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuulumisistani. 
No nyt on mannapuuro keitetty vanhaksi menneistä ryyneistä ja kohta vanhenevasta maidosta. Enpä muista milloin olen tuota viimeksi syönyt. Sen kanssa menee luumurusinakeitto ja itse tehdyt hillot.

Ruoka oli eilisen toisinto kalapihveineen ym tykötarpeineen, hyvinpä maistui vieläkin.

Hyvää sunnuntainjatkoa!

En uskalla ulos mennä tällä pakkasella -20. Naapurustossakin hiljaista ketään ei liiku missään.

Vierailija
23752/24137 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tää yks oikeasti ymmärrä lukemaansa? Ei kai kukaan voi olla noin tietämätön!

Ketä kiinnostaa sun jaarikoinnit kuulumisten ketjussa?

Pakkomielle? Ok. Hae apua.

Ei se ymmärrä valitettavasti. Aivan samaa jankutusta vuodesta toiseen. Se jankuttaja on ketjun aloittaja. Kesällä orvokit, pihasauna, vissy. Sitten mustikat, puolukat, talvella lyhdyt, nättiä, hyasintit. Jokainen biisi radiosta, kaikki tv ohjelmat. Minuutin välein yksinään juttelee täällä, keksii hahmoja, vastaa omiin viesteihinsä ja seuraa alapeukkuja. Poistaa kaikki muut viestit. Kyllä säälittää. Kova on pakkomielle tosiaan.

Kuulumiset on kuulumisia.

Ankea tyhjän jankutus ei.

Siinä on vissi ero. Kuka kaivaa apn, Pn ja muiden vanhoja viestejä, siinä sulla 'harrastus'.

Katos vaikka k

Poistuu poistuu

Osui ja upposi :)

Vierailija
23753/24137 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pittäis laettoo villasukat jalakkoon ku paleloo niin. 

Vierailija
23754/24137 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mannapuuron keittäjälle tiedoksi, että aikomuksestasi keittää sitä sain ajatuksen tehdä tyrnivispipuuroa.  Hyvää tuli itse tekemästäni tyrninektarista.  Laitoin siitä jo viestin, mutta se poistettiin.

Vierailija
23755/24137 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi telkka rakeloi nyt jatkuvasti?  Onko muilla samaa?

Näkyy hyvin.

Vierailija
23756/24137 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mannapuuron keittäjälle tiedoksi, että aikomuksestasi keittää sitä sain ajatuksen tehdä tyrnivispipuuroa.  Hyvää tuli itse tekemästäni tyrninektarista.  Laitoin siitä jo viestin, mutta se poistettiin.

Mannapuuroviesti sai paljon kiitoksia -->> heti poistoon, eihän se nyt käy laatuun :) hah

Vierailija
23757/24137 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modelle laitoin viestiä asiattomista kommenteista.

Valvoo ketjua, ei täälläkään saa kirjoittaa loukkaavasti.

Sain viestiä, että moni on jo ilmoittanut samasta

Vierailija
23758/24137 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hyvä, pian lukitaan!  Minäkin ilmoitin koko ketjun poistettavaksi riitelyn vuoksi.

Mä myös ilmoitin poistoon  tän ketjun. Asiatonta poistelua ja haukkumista jo vuosia.

Vierailija
23759/24137 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma kyllä, että joku saa vastausta sieltä. Itse olen useasta laittanut viestiä sinne ja ikinä en ole vastausta saanut. 

Vierailija
23760/24137 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuulumisistani. 

Hyvää sunnuntainjatkoa!

En uskalla ulos mennä tällä pakkasella -20. Naapurustossakin hiljaista ketään ei liiku missään.

No, minä olen poikkeus ja olen ollut jo pari tuntia ulkona ja vielä yksi lenkki illalla. Lämmintä vaatetta on tarpeeksi ja harvoin palelen. Sivusta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän