Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (23441)
Ilmoittaudu, jos kaipaat aloittajaa ja syysi miksi haluat hänen jatkavan täällä! D:n feikkipersoonat eivät kelpaa.
Onha tää lyyli on äkeä muija, joka provosoi riitaa aina. Jännä seurata, koska ragee. Voi seurata kunnon kissatappelua. Siks.
Ja äänestysaika?
Hävinnyt katoaa ketjusta. Ups.
Doris taisi jo lähteä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittaudu, jos kaipaat aloittajaa ja syysi miksi haluat hänen jatkavan täällä! D:n feikkipersoonat eivät kelpaa.
Ilmottaudu sinä, joka kaipaat D-pakkomielteistä jaarikoimaan ja valehtelemaan aamusta iltaan.
Meitä on paljon, kymmenittäin, jotka haluavat muutosta. Etkö eilen huomannut! Selaapa ja katsele viestejä, kymmenet ovat sinua vastaan ja haluavat sinun lopettavan valehtelun ja poisajamisen. Minä muistan kaksikin rasistista naisvihaviestiä jollekin miehelle kirjoittamassasi haukkumisviestissä. Sinun kirjoittamiasi. Valehtelijana sulla on surkea muisti, ne ovat tallella, älä sure. Lähetänkö ne taas Sanomalle ja saan tämän lukittua?
Lukitaan kohta. Riidat ovat jatkuvia.
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Doris: En ihan oikeasti ymmärrä, miksi et enää kirjoita rekkautuneena. Kuka tahansa voi nyt esiintyä sinuna ja sen takia kukaan ei usko enää yhtään mitään. Doris sitä ja Doris tätä eikä kukaan tiedä, kuka on oikea Doris ja kuka taas vakuuttelee olevansa Doris. Jos unohdit salasanasi, niin tiedät varmaan itsekin, mitä pitää tehdä. Paljon eripuraa häviäisi, jos sinäkin alkaisit kirjoittaa ihan sillä rekisteröidyllä nimimerkilläsi.
En halua rekkautua, en halua enää kirjoittaa tänne ollenkaan.
Kirjoitin tuon korjauksen valheisiin. En usko että mikään enää onnistuisi kuitenkaan, sama jankkaus vanhoista jatkuisi kuitenkin.
Heipat kaikille, Hyvää Joulua.
D.
Teet niiinkuin haluat. Mutta varmaan ymmärrät, että minäkin voisin kirjautua ulos ja sen jälkeen kirjoittaa tänne jotain ja sanoa, että MINÄ olen Oikea Doris. Se, että joku väittää olevansa oikea Doris, ei välttämättä sitä ole. Tämän takia ehdotin sulle, että kirjoittaisit rekkautuneena, mutta mieluummin annat kenen tahansa esiintyä sinuna.
Sytoväsymyspäivä tänään. Koiran kanssa kun kävin ulkoilemassa niin mietin, että mitenköhän Joulupukki pääsee aattona liikkumaan, kun ei ole lunta. Vetääkö Petteri Punakuono sitten kelkkaa, jossa onkin jalasten sijasta pyörät alla? Tai mistä sitäkään tietää, jos Joulupukki tuleekin Teslalla ja Petteri on ratissa?
Järjestelin tänään vähän työpöydän lipastonlaatikoita. Yhdestä laatikosta löytyi tavaroiden alta 11 kpl 50 € seteleitä. Turhaan kävin viikolla nostamassa pankkiautomaatilta käteistä siskoni lastenlasten joululahjaksi :D Tänään ehkä pitäisip aketoida niiden lasten suklaarasiat ja kirjoittaa kortit sekä tuikata setelit korttien väliin. Huomenna sitten alkaisi oikeasti jouluvalmistelut.
Ystävän kanssa tänään viestiteltiin ja sanoin, että taitaa olla nyt oloneuvospäivien ensimmäinen vaihe olla ohi. Siis se, jolloin ei tee yhtikäs mitään, mitä ei ole aivan pakko tehdä. Joulun jälkeen otan vähän ryhtiä elämään. Ei sekään ole pidemmän päälle kivaa, ettei aamulla herätessä oikein tiedä, onko maanantai vai perjantai. Sellainen nimittäin tosi nopeasti passivoi, jos koirasta ja kissasta huolehtimista lukuunottamatta mitään ei tarvitse tehdä, jos ei huvita. Olen perusluonteeltani laiska, saamaton ja mukavuudenhaluinen ja nyt, kun en ole enää työelämässä eli ei tarvitse tehdä mitään, niin pakko ottaa itseään niskasta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vähiin käy joukot riehujan takana, vain P. jaksaa vielä. Mutta kuinka kauan.
Eikö tämä jo kerro, että kannattaisi pysyä pois? Kun täällä ei kukaan enää tykkää? Miksi on sellaisessa paikassa, missä vihataan? Se käy psyykelle, huomaa jo nyt.
Jos tämäkin viesti on minulle eli P:lle tarkoitettu niin ainoa toiveeni on se, ettei minun nimeäni käytettäisi missään "taistelussa" täällä mukana enää. En edes toivonut nimimerkkiä aikoinaan niin pitäisi kai nyt miettiä kuin sitä enää olisikaan ollut sillä täällä tulee tuollaisesta vaan taakka. Se on todettu.
Jos jonkun elämän ainoa murhe on se, että joku täällä on loukannut toista tai että voi kokoajan pyörittää sitä vihaa täällä jotain ihmistä kohtaan niin toivon sinun ymmärtävän, että joillakin on oikeat murheet ja oikean elämän vaikeudet. Ja olen kirjoittanut kymmeniä kertoja tänne sen, että jos hukuttaisi elämäni vihaan niin minua ei enää olisi. Eikö edes se lause saa ymmärtämään, että joskus on ok lopettaa se vihaaminen ja yrittää mennä eteenpäin.
Samoin kukaan meistä ei ole täydellinen. Minäkin kadun lukuisia asioita elämässäni. Silti toiselle ei tarvitse kirjoittaa ikävästi täällä ja minusta mikään aiempi juttu ei oikeuta sitä. Jos minulla on se tyyli niin sekin pitää hyväksyä. Jos minä en vihaa enkä halua kirjoittaa vihalla niin hyväksykää se asia.
Nyt siirryn muihin aiheisiin jos näen vielä järkeä edes kirjoittaa tänne. Tuntuu vaan näin raskaiden asioiden jälleen enää melko typerältä kirjoittaa esim joulusta tänne, kun itsekin kaipaan vaan rauhaa ja että saisin joulua vietettyä. Elämäni on mitä on ja tässäkään ketjussa en haluaisi mukaan mihinkään taisteluun jos pyydän vaan sitä, ettei yhtä ihmistä nostettaisi tikun nokkaan ja jatkuvasti jotain ikävää kirjoitettaisi.
Itse ilmoitin poistoon pari viestiä, kun typeräksi hölmöksi pilkkaamista en hyväksy täälläkään kuitenkaan. Saa nähdä silti lähtevätkö. Taitaa olla kohta niin, että ne viestit poistuvat joiden ei kuuluisi poistua ja ne jäävät jotka saisivatkin lähteä.
Samoin yritin saada poistoon pari viestiä, jotka itse kirjoitin. Minulla, kun on sitten liikaakin tapana kirjoittaa ja liikaa elämästäni. Sitten kadun niitäkin jälkeenpäin. Nykyisin täytyy vaan muistaa se, että nuokaan eivät lähde enää täältä pois. Aiemmin sai vielä nekin pois halutessaan. Nyt ei.
Testaan, voinko rekkautuneena poistaa oman viestini...hetkonen
Mitään Poista-painiketta ei ole, mutta näköjään voisin muuttaa kommenttiani. Katsotaan, miten käy.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Testaan, voinko rekkautuneena poistaa oman viestini...hetkonen
Nope. Eio le Poista-painiketta. Myöskään Muokkaa-painike ei toimi eli vaikka muokkasin edellistä viestiäni, niin mitään muutosta ei tapahtunut.
Meidän työpaikalla on noin 80 miestä. Vain kolme naista. Tämä kolmikko riitelee keskenään yhtä paljon kuin ne noin 80 miestä yhteensä. Jos kerrankin kolmikko ei ole tukkanuottasilla toistensa kanssa, he ovat yhdessä moittimassa jotain miespuolista työntekijää. Tämä(kin) ketju tällä foorumilla kertoo karua kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa tuo viestien poisto. Sehän just osoittaa, että salattavaa on.
Totuus poistetaan ja valheet jää.
Poistaja toivotaan hittoon täältä. Olet niin läpinäkyvä.
Ihmettelen kyllä, miksei marinoiduista punasipuleistakaan saa kirjoittaa.
MIKSI? OLET NAURETTAVA:(
Lopeta nyt sinä tuo ihme mesoaminen täällä! Rauhoitu ja lopeta. Vaikutat todella epävakaalta.
Kiitos kysymästä, ihan hyvää kuuluu. Iltakahvit tässä just itselleni keitin ja odottelen että pyykit on valmiit ripustettavaksi.
Toivottavasti kuuluu hyvää sinullekin. :)
Pyysin ketjun poistamista kokonaan. Syynä jatkuva riitely ja aloittajan riehuminen ja haukkuminen ketjussa. Syrjintä, poisajo, alatyylinen kielenkäyttö. Kolme lukitusta ei ole auttanut. Nyt kokonaan poisto. Sitä saa mitä tilaa, riitely ei kannata.
Vierailija kirjoitti:
Pyysin ketjun poistamista kokonaan. Syynä jatkuva riitely ja aloittajan riehuminen ja haukkuminen ketjussa. Syrjintä, poisajo, alatyylinen kielenkäyttö. Kolme lukitusta ei ole auttanut. Nyt kokonaan poisto. Sitä saa mitä tilaa, riitely ei kannata.
Minäkin laitoin hetki sitten ylläpitoon että miksi eivät blokkaa tuota hullua huutajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin laitoin hetki sitten ylläpitoon että miksi eivät blokkaa tuota hullua huutajaa.
Kiitos muiden puolesta. Hän on D joka siis ei muka ole täällä.
Vierailija kirjoitti:
Eli, kun asiat eivät mene niin kuin sinä haluat niin sitten vaan poistoon kaikki ja kostat muille. Se aloitti riidat täällä nyt ketjun aikaisun jälkeen joka alkoi riidellä vanhoista jutuista, kun oltaisiin haluttu jatkaa eteenpäin.
Hyvä kun P mietit vielä ketä kannattaa puolustaa. Näetkö nyt?
Kuka kaipaa aloittajaa? Pitkis on ainut, joka sietää, kukaan ei kaipaa. Eilen äänestettiin sinut ulos, kun kysyit emännöinnistä. Kukaan, ei kukaan, halunnut emännöintiä eli sinua. Muut eivät ole koskaan emännöineet, se identifioituu vain sinuun. Eli sinut ja sinun typerät tapasi halutaan pois. Emännöintiä ovat juuri tuollaiset Ihana :) -viestit. Niitä ei haluta, miksi et usko?