Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (23443)

Vierailija
23341/23443 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnustan. Raivostuin. Menetin malttini. Olen kurkkuani myöten täynnä tuota ryperää viestin poistajaa, jokä pilaa koko ketjun. Laitoin pari asiatonta viestiä.

En jaksa ymmärtää, miksi täällä ei saa tavalliset viestit säilyä, kun joku typerys poistaa ja jankuttaa jotain ikiaikaista pskaa.

Mullekin riitti nyt.

Alusta asti mukana ollut ja järkevänä ihmisenä huomaan toden ja valheen eron.

Pitäkää tunkkinne!

Hyvä hyvä ja tervemenoa! Tämä ketju on riitelyä varten eikä kuulumisia varten.  

Just niin. Tylsät sipulit ja hyasintit saa heittää pellolle ja pannaan ranttaliksi! Jihuu!

Kuulumiset olikin yhtä jankkaamista ja toistoa ja puuduttavia jo

Perustakaa oma riitelyketjunne. Jättäkää tämä.

Vierailija
23342/23443 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23343/23443 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ärsyttää, kun tämä oli kiva, harmiton ketju... Oli kiva tulla käymään vilkaisemassa muiden päivänkulkua, mutta nyt tuo yksi pilasi kaiken." 

Minäkin onneksi voin nyt hyvin niin jaksan jotenkin käydä vielä täällä, kun yksinäisyyden varjolla kai on vaikutuksensa. En minä muuten täällä enää kävisi. Kaipaan vaan muiden kuulumisia ja tykkään lukea muiden tekemisistä yms. Monesti se on se tärkein asia, kun mitä minäkään elämästäni aina kirjoittaisin. Viime joulu oli vaikea kaiken tavoin ja silloin en olisi voinut tänne enää tulla jos vastassa olisi ollut tätä minä nyt. 

Vierailija
23344/23443 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelimme äitini kanssa taas lenkin, kun metsäpolut sulia. Hän aina alussa miettii miten kävely menee, mutta nytkin melko hyvin ja näin itsellekin mukava, että päästiin menemään yhdessä. Äitini sattui tämän kämpän pihassa näkemään myös pöllön aamupäivällä. Itse olin sisällä tuolloin. 

Muuten laitettiin kuusi jo jalkaan ja kirppikseltä ostetut valot. Tuo sarja sotkussa melko pahoin, mutta saatiin selvitettyä ja kivat kynttilät ovat. Hintaa vain pari euroa ja kannatti ostaa. Muuten kuusi saa odottaa vielä muita koristeita. Toiset kirppisvalot laitoin ikkunaan. 

Aamulla yritin tilkitä terassin puolesta ovea paremmin kiinni. Ulko-ovi vetää ja kylmää tulee sisään ja huono väliovi ei edes mene kunnolla enää kiinni. Jää karmeihin kiinni. En keksinyt nyt muuta kuin vanhan koirani pienemmän patjan niiden kahden oven väliin. Saa kelvata nyt. 

Huomenna kauppaan ja viimeiset ostokset ja sitten ei mihinkään enää. Olen jonkinlaisen rauhan nyt joulun suhteen saanut ja näin parempaa fiilistä ollut. 

Vierailija
23345/23443 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kuuluu vaan, kiitti. Oon tässä pakkaillut kun on muutto tulossa, musiikkia kuunnellut ja fiilistellyt.

Mitäs muille kuuluu? 🙂

Vierailija
23346/23443 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestejä poistuu koko ajan. Kiva, että joitakin viestejä edes ehtii lukea ennen ja kiitos esim asianajaja, että ehdit viestisi sentään kirjoittaa ja minä ehdin sen lukea. 

Tuli muistoja mieleen Kittilästä, kun se on pohjoisin paikka missä olen käynyt. Meidän piti äitini kanssa muuttaa sinne aikoinaan työjuttujen myötä. Peruuntui tuo ja ehkä hyvä niin. Toinen tilaisuus tuli, mutta ei lähdetty enää sinne. Jäätiin tänne etelämmäs. Ei meistä olisi ehkä niin pohjoiseen ollut. Kaamos aika olisi varmaan itselleni vaikea. Toki en ole sitä ikinä kokenut. 

Koirani näki Kittilässä poroja. Katsoi niitä ihmeissään, että oikein ovat. Muistan sen aina. Oli pitkä reissu tuo meille ja näki sen kuinka kaukainen paikka on näin meillekin, kun melko vähän ollaan pidemmällä käyty. 

Vierailija
23347/23443 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onha tää lyyli on äkeä muija, se provosoi riitaa  aina.  Jännä seurata, koska ragee. Voi seurata kunnon kissatappelua. Siks.

Eilen rages koko illan. Tymäkkä muija tykitti sarjatulena samaa kyselelyy. Joku meni väliin ja muut suojautu ja naureskeli. Mun tuli paha olo, tän muijan vuoksi, se tarvii diapameja tai xanorii tai subua, on sillä niin pahat harhat. 

Vierailija
23348/23443 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onk rottia näkyny?

Vierailija
23349/23443 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tymäkkä muija tykitti sarjatulena samaa kyselyy."

Loistavasti ilmaistu eilinen kaaosilta.  Timanttinen kiteytys. 

Jankkaukselle uusi synonyymi, sarjatulen tykitys.

Vierailija
23350/23443 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onha tää lyyli on äkeä muija, se provosoi riitaa  aina.  Jännä seurata, koska ragee. Voi seurata kunnon kissatappelua. Siks.

Eilen rages koko illan. Tymäkkä muija tykitti sarjatulena samaa kyselelyy. Joku meni väliin ja muut suojautu ja naureskeli. Mun tuli paha olo, tän muijan vuoksi, se tarvii diapameja tai xanorii tai subua, on sillä niin pahat harhat. 

Jos itseltä puuttuu sairauden tuntu, on muiden vaikea puuttua.  Ei ketään kotiin tulla hoitamaan ilman pyyntöä. Olet empaattinen. 

Vierailija
23351/23443 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haukkuminen jatkuu,

tälläisen ketjunko tahdoitte?

Tällaisen alkuperäinen avaaja tahtoi. Hän alkoi heti ajaa osaa pois ketjusta. Ihan heti kun tämä pääsi lukituksesta. Lukituksen syynä oli syrjiminen, miesviha, rasismi, poisajaminen ja valtava viestien poisto ja takaisin pyyntö, joka työllisti liikaa Sanomia.  Mitä oppi aloittaja? Ei yhtään mitään. Aivan sama syrjiminen ja pomottaminen ja ohjeiden anto muille ( ei ole valtuuksia mihinkään sellaiseen)  jatkui ensi minuutista alkaen. Voi puupäätä, ei opi,ei. 

Vierailija
23352/23443 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et keksi mitään riemukasta lahjaa, anna joka tapauksessa rakkautta.

Rauhallista joulua!

Vierailija
23353/23443 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauhallista joulua!

Nätisti sanottu.

Vierailija
23354/23443 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehtelija ja poistaja on syyllinen.

Vierailija
23355/23443 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauhallista joulua!

Joka aamu!  Rakkautta ja hellyyttä.  Antakaa tekin. Lakkaa pipo kiristämästä.

Vierailija
23356/23443 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on. Doris opetti poistamisen vuosia sitten ja valehtelua on ollut alusta asti. Saa syyttää itseän ketjun riidoista! Varmaan riitelee muuallakin. 

Vierailija
23357/23443 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnustan. Raivostuin. Menetin malttini. Olen kurkkuani myöten täynnä tuota ryperää viestin poistajaa, jokä pilaa koko ketjun. Laitoin pari asiatonta viestiä.

En jaksa ymmärtää, miksi täällä ei saa tavalliset viestit säilyä, kun joku typerys poistaa ja jankuttaa jotain ikiaikaista pskaa.

Mullekin riitti nyt.

Pitäkää tunkkinne!

Näin katoaa kuulumiset. Se lienee häirikön tarkoitus. Onneksi on vielä yksi ketju säilynyt mukavana, mitä seuraan. Se riittää mulle.

Tätä ei kannata jatkaa.

Vierailija
23358/23443 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rauhallista joulua!

Joka aamu!  Rakkautta ja hellyyttä.  Antakaa tekin. Lakkaa pipo kiristämästä.

Yritetään kyllä,  mutta rouva on aamu-uninen! Illalla mieluummin. Kyllä sekin kelpaa.  Joulu on rakkauden aikaa.

Vierailija
23359/23443 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullekin riitti nyt.

Pitäkää tunkkinne!

Näin katoaa kuulumiset. Se lienee häirikön tarkoitus. Onneksi on vielä yksi ketju säilynyt mukavana, mitä seuraan. Se riittää mulle.

Tätä ei kannata jatkaa.

Omituista, että D alkoi häiriköidä omassa ketjussaan!  En ymmärrä.  Sekosiko vai onko jatkuva känni päällä.

Vierailija
23360/23443 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on. Doris opetti poistamisen vuosia sitten ja valehtelua on ollut alusta asti. Saa syyttää itseän ketjun riidoista! Varmaan riitelee muuallakin. 

Arvelen tässä toista tarkoitettavan henkilöä.

Joku kirjoitti: Heittäköön syytön ensimmäisen kiven. Voi olla useammallakin peiliin katsomisen paikka. Jatkettais sovussa ?

N54 +mummo: Hyvää Joulua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi