Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (23441)
Valehtelija ja poistaja on syyllinen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun P mietit vielä ketä kannattaa puolustaa. Näetkö nyt?
Minä olen kirjoittanut sinulle niin monta viestiä ajatuksistani ja elämästäni niin lue me uudestaan ja mietin vielä kerran mitä tarkoitan niille viesteillä. Eli minä en ole koston puolella, en hyväksy että yhdestä ihmisestä kirjoitetaan täällä jatkuvasti pahaa ja mikään ei oikeuta pahaan ja kostoon täällä nyt. Ja minä en käy täällä riitelyn vuoksi, eikä "nimeäni" saisi käyttää missään taistelussa täällä,koska minä en ole mukana siinä.
Jos pyydän myös sitä, että päästäisiin eteenpäin niin ei se ole liikaa. Et siis ole lukenut yhtäkään viestiäni, kun vieläkin kysyt samaa. Lopeta näin jo se kaikki nyt. P on jatkossa "kadonnut". En kirjoita enää tästä aiheesta, kun olen jo kirjoittanut tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyysin ketjun poistamista kokonaan. Syynä jatkuva riitely ja aloittajan riehuminen ja haukkuminen ketjussa. Syrjintä, poisajo, alatyylinen kielenkäyttö. Kolme lukitusta ei ole auttanut. Nyt kokonaan poisto. Sitä saa mitä tilaa, riitely ei kannata.
Eli, kun asiat eivät mene niin kuin sinä haluat niin sitten vaan poistoon kaikki ja kostat muille. Se aloitti riidat täällä nyt ketjun aikaisun jälkeen joka alkoi riidellä vanhoista jutuista, kun oltaisiin haluttu jatkaa eteenpäin.
D aloitti poisajon heti. Riitelyn ja jaottelun. Hän on syyllinen.
Sinä saat hänestä vaan syntipukin. Jos hän on joskus kirjoittanut esim vähän loukkaavasti niin kuin jokainen meistä joskus täällä varmaan niin nyt sitten koston varjolla tehdään hänestä syyllistä. Tämä on vaan liian läpinäkyvää jo. Miksi et voi siis mennä eteenpäin jo viimeinkin. Tätä olen yrittänyt sinulle sanoa, koska elämässä vasm pitää yrittää mennä eteenpäin kaikesta huolimatta. Mitä se sinua auttaa raivota täällä aamusta iltaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi piti viestejä poistaa?
Miksi ei saa keskustella sipuleistakaan?
Miksi joku häirikkö leikkii diktaattoria ja määrää ketjusta?
Ilman ainuttakaan kommenttia ketjun otsikosta.
On täysin asiaton ketjussa riidan haastamisineen.
Häivy!
Niin siis tämän kirjoittajan joka spämmää tätä poistamista nyt monta tuntia putkeen olen ilmoittanut ylläpitoon.
Tunnustan. Raivostuin. Menetin malttini. Olen kurkkuani myöten täynnä tuota ryperää viestin poistajaa, jokä pilaa koko ketjun. Laitoin pari asiatonta viestiä.
En jaksa ymmärtää, miksi täällä ei saa tavalliset viestit säilyä, kun joku typerys poistaa ja jankuttaa jotain ikiaikaista pskaa.
Mullekin riitti nyt.
Alusta asti mukana ollut ja järkevänä ihmisenä huomaan toden ja valheen eron.
Pitäkää tunkkinne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi piti viestejä poistaa?
Miksi ei saa keskustella sipuleistakaan?
Miksi joku häirikkö leikkii diktaattoria ja määrää ketjusta?
Ilman ainuttakaan kommenttia ketjun otsikosta.
On täysin asiaton ketjussa riidan haastamisineen.
Häivy!
Niin siis tämän kirjoittajan joka spämmää tätä poistamista nyt monta tuntia putkeen olen ilmoittanut ylläpitoon.
Kiitos! Hän on D, joka kertoi ei-olevansa täällä. Kaukoriehuntaa ilmeisesti.
Ihana päivä. Olen rauhassa laskeutunut joulutunnelmaan. Jouluvaloja ja elävääkin tulta kaikkialla. Syötiin vähän jouluruokia, koska perheemme on matkoilla joulun. Jaettiin muutamis lahjoja. Sain mieheltä ihanan laukun, jota olin pitkään toivonut. Kun perhe on ruokittu, lähden vielä kävelylenkille ja fiilistelemään jouluvaloja ja joulunrauhaa. Tulkoon joulu!
Hahaa, D kertoo olleensa mukana alusta asti ja olevansa järkevä ihminen, joka huomaa toden ja valheen eron!! Huh. Omista jutuistaan ei vaan huomaa kumpaa tuli kirjoitettua. Hupiketju tosiaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyysin ketjun poistamista kokonaan. Syynä jatkuva riitely ja aloittajan riehuminen ja haukkuminen ketjussa. Syrjintä, poisajo, alatyylinen kielenkäyttö. Kolme lukitusta ei ole auttanut. Nyt kokonaan poisto. Sitä saa mitä tilaa, riitely ei kannata.
Minäkin laitoin hetki sitten ylläpitoon että miksi eivät blokkaa tuota hullua huutajaa.
Ai siis tuon häirikön, joka ei edes ymmärrä, mitä ketjun otsikko tarkoittaa.
Puhumattakaan muusta ymmärryksestä :(
Ei vaan ilmoitin sinut.
D itse on aloittanut poistamisen vuosia sitten, kun ei tykännyt viestien sisällöstä. Minultakin poisti monia silloin. Vieläkin D poistaa paljon viestejä, täältäkin on poistanut. Kehtaakin riehua siitä, vaikka antoi mallin itse. Omaan nilkkaa kopsahtaa tämäkin .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin laitoin hetki sitten ylläpitoon että miksi eivät blokkaa tuota hullua huutajaa.
Ai siis tuon häirikön, joka ei edes ymmärrä, mitä ketjun otsikko tarkoittaa.
Puhumattakaan muusta ymmärryksestä :(
Ei vaan ilmoitin sinut.
No mitäs minä olen tehnyt?
Vierailija kirjoitti:
Tunnustan. Raivostuin. Menetin malttini. Olen kurkkuani myöten täynnä tuota ryperää viestin poistajaa, jokä pilaa koko ketjun. Laitoin pari asiatonta viestiä.
En jaksa ymmärtää, miksi täällä ei saa tavalliset viestit säilyä, kun joku typerys poistaa ja jankuttaa jotain ikiaikaista pskaa.
Mullekin riitti nyt.
Pitäkää tunkkinne!
Hyvä hyvä ja tervemenoa! Tämä ketju on riitelyä varten eikä kuulumisia varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli, kun asiat eivät mene niin kuin sinä haluat niin sitten vaan poistoon kaikki ja kostat muille. Se aloitti riidat täällä nyt ketjun aikaisun jälkeen joka alkoi riidellä vanhoista jutuista, kun oltaisiin haluttu jatkaa eteenpäin.
Sinä saat hänestä vaan syntipukin. Jos hän on joskus kirjoittanut esim vähän loukkaavasti niin kuin jokainen meistä joskus täällä varmaan nii
Voi P-kulta, kun meitä on monta täällä. Älä luule, että on vain yksi, joka ei kestä epärehellisyyttä ja syrjintää. Jokaisella on oma taustansa ja syynsä rehellisyyden vaatimukselleen. Älä niputa meitä. Sulle kaikkea hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullekin riitti nyt.
Pitäkää tunkkinne!
Olen eri ja ymmärsin saman. Viis otsikosta :(
Tämä ketju on mennyt täysin pilalle tuon yhden riehujan vuoksi. Ja ei. Hän ei ole Doris.
Ärsyttää, kun tämä oli kiva, harmiton ketju... Oli kiva tulla käymään vilkaisemassa muiden päivänkulkua, mutta nyt tuo yksi pilasi kaiken.
Huomenna pohjoiseen loman viettoon. Tietty sinne töitäkin mahtuu, mutta ainakin maisemat vaihtuu. Koneella Kemiin äidin luo ja ilmeisesti mennään sitten sukulaisiin pariksi päiväksi Kittilän seutuville. Ei todellakaan mitään pönötysjoulua, vaan me Lapin ihmiset ollaan todella rentoja. Olovaatteet päällä jutellaan hölmöjä, syödään ja katsotaan telkkaria. Ei mitään muodollisuuksia. Tai no, haudalla käynti taitaa olla ainoa traditio.
Hieman ollut hankalaa viikon verran. Lensin hepon selästä ja kylkiluu meni niksnaks -poikki. Mutta helpottaa jo. Lääkkeet auttaa. Oli viimeisissä oikeudenkäynneissä tyyny mukana, niin sain sen selän taakse. Ilmoitin ennen istunnon alkua tästä, jotta ei kukaan ihmettele, jos irvistelen tai ähisen... Ettei kukaan luule, että protestoin vastapuolen kommentteja :) Hoitui nekin sitten ongelmitta.
Hyvää joulua kaikille. Jopa riehujalle.
asianajaja, N54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullekin riitti nyt.
Pitäkää tunkkinne!
Just niin. Tylsät sipulit ja hyasintit saa heittää pellolle ja pannaan ranttaliksi! Jihuu!
Vierailija kirjoitti:
D itse on aloittanut poistamisen vuosia sitten, kun ei tykännyt viestien sisällöstä. Minultakin poisti monia silloin. Vieläkin D poistaa paljon viestejä, täältäkin on poistanut. Kehtaakin riehua siitä, vaikka antoi mallin itse. Omaan nilkkaa kopsahtaa tämäkin .
Kuka täällä tänäänkin poistaa?
Tunnustaisi edes, ellei salattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos muiden puolesta. Hän on D joka siis ei muka ole täällä.
Joo tiedän kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullekin riitti nyt.
Pitäkää tunkkinne!
Just niin. Tylsät sipulit ja hyasintit saa heittää pellolle ja pannaan ranttaliksi! Jihuu!
Kuulumiset olikin yhtä jankkaamista ja toistoa ja puuduttavia jorinoita. Kuka niitä jaksaa? Ei me. Nyt riidellään! Joko D on käsitelty, otetaanko RKP:n uskontoesitys, naamanvääntelyt vai itänaapurin asiat? Vai seksi? Siitä saadaan kivaa "vääntöä"!