Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (24139)
Kukas se nyt emännöi, päsmäröi ja käskee toisia pois, satujen saarille?
Jankkaat kuukausitolkulla 'emännöinnin' kauheudesta, siitä jonka ap lopetti jo kauan aikaa sitten.
Itse täällä sanelet sääntöjä, miten läpinäkyvää, tyhmää, lapsellista :(
Etkä osaa lukea itse, siitäkin muita moitit.
Sinähän tapaus olet, huomaatko itsekään hölmöä ristiriitaista käytöstäsi ?
Hei numeropoliisi
Viestejä poistuu taas ripeästi ???
Vierailija kirjoitti:
Hei numeropoliisi
10 viestiä -->> PUFF
Kateissa on. Onpas salaisia asioita.
Hyvät hyssykät sentään tätä touhua!
Miksi sinä Mörri et ikinä kerro mitä sinulle kuuluu? Onko elämäsi todella noin tyhjää että osaat jauhaa vain tuota samaa?
Minä olen se kukkakimppu ja paljonkin olen tänne edelleen kirjoitellut, en tosiaankaan häiriinny tuosta vouhkaamisesta.
Uskollisesti olen kirjoittanut vain kuulumisiani kuten ketjun otsikko on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palattaisko otsikon mukaisiin kuulumisiin, riitoihin keskittymisen sijaan?
Kirjoitin jo omani aiemmin :)
Tämä just ärsyttää. Komentelu. Mikä sinä olet sanomaan mitä täällä saa kirjoittaa. Älä sitten ihmettele, miksi sinusta ei pidetä.
Riitelystä ei pidetä !
SINUSTA ei pidetä käytöksesi vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei numeropoliisi
10 viestiä -->> PUFF
Kateissa on. Onpas salaisia asioita.
Ap on poistattanut totuuksia itsestään. Ei haittaa. Uusitaan viestit.
Ap:n kaksoisolentoja hän itse kyseli. Tässäpä niitä: Doris, Anonyymi-ikuisesti, bloggari, lukiolainen, yh-äiti, äikänopenakin yritit kerran, satunnainen matkaaja, Mummeli, Eri, jne. Kymmeniä.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kaksoisolentoja hän itse kyseli. Tässäpä niitä: Doris, Anonyymi-ikuisesti, bloggari, lukiolainen, yh-äiti, äikänopenakin yritit kerran, satunnainen matkaaja, Mummeli, Eri, jne. Kymmeniä.
Ap poistaa tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä just ärsyttää. Komentelu. Mikä sinä olet sanomaan mitä täällä saa kirjoittaa. Älä sitten ihmettele, miksi sinusta ei pidetä.
Riitelystä ei pidetä !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riitelystä ei pidetä !
Kolmas kerta, poistuuko taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riitelystä ei pidetä !
Oliko uusi tieto? Voit korjata asian.
Kyllä itseänikin kiinnostaisi, että mikä naapurisi teko on noin paha, että pitää kostaa. Ja että miten kostaisit?
Vierailija kirjoitti:
Laita muistiin, niin muistat itsekin. Ei tarvitse kysellä enää.
Kannattaako hullulle antaa huomiota vai jatkaa huomioimatta häntä?
Vierailija kirjoitti:
Hyvät hyssykät sentään tätä touhua!
Miksi sinä Mörri et ikinä kerro mitä sinulle kuuluu? Onko elämäsi todella noin tyhjää että osaat jauhaa vain tuota samaa?
Minä olen se kukkakimppu ja paljonkin olen tänne edelleen kirjoitellut, en tosiaankaan häiriinny tuosta vouhkaamisesta.
Uskollisesti olen kirjoittanut vain kuulumisiani kuten ketjun otsikko on.
Ihana kirjoitus, onneksi kirjoittelet, vaikka sinunkin merkilläsi rumia kirjoitettiin.
Toi mörri on täysi aphullu, tänäänkin kymmeniä viestejä hänestä. Sori, on kyl pimee tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Meitä tänään eri mieltä olevia ja ap:n mielestä silloin "häiriköitä" on ainakin kolme. Mutta hyvin samaa mieltä me ollaan, ei riidellä keskenämme.
Ap ressu taas kirjoittaa aina samat haukkumissanatkin vaikka yrittää feikata eri kirjoittajia.
Saitko vastauksen miksi sinusta ei tykätä ja miksi siitä kirjoitetaan tänne. Kannattaa lukea ja muuttaa toimintaa, jos haluat ketjun säilyvän edesjossain muodossa. Riidatonta tästä ei koskaan tule. Se johtuu aloittajasta itsestään. Harmillista.
Tässä on asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako hullulle antaa huomiota vai jatkaa huomioimatta häntä?
Mä vastasin kahesti, kun minun kirjoitustani ilkkui.
Enää en puutu. Eihän kukaan möllikän juttuja usko kuitenkaan :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riitelystä ei pidetä !
Hah. Laitoin alapeukun, vaikken tiedä, kelle kirjoitat. Kirjoita kuitenkin vaan itsesi puolesta.
Ketään ei saa moittia aiheetta. Ja ilkeilystä ei tykkää kukaan (paitsi häirikkö)
Kyllä me uskotaan.
Se kuolevan vanhuksen pilkkaaminen ei unohdu, ap, se oli törkeyden huippu. Häneltä et enää voi pyytää anteeksi. Muilta voit.