Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (20683)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä enää järjissäni itse. Sitä vaan kysyn, kun viestisi alkaa näyttää sellaiselta. Ja sinun elämäsi se vasta tyhjää on, kun sama levy pyörii aamusta iltaan. Tai sitten sinulla ymmärryksessä vikaa ja järkesi taso ei riitä edes tavalliseen keskusteluun. Harmi, että joudumme kärsimään siitä.
Näin mukavaa ja ystävällistä kieltä tässä ketjussa! Jollekin ketju on niin tärkeä, että pitää kirjoittaa näin.
Trolleja on aina ollut ja tulee aina olemaan. Jo antiikin aikana oli narrin tehtävänä laulaa pilkkalauluja hallitsijoista ja näyttää epäkohtia. Se ei muutu, vaikka kuinka "narreja" haukkuisit. Epäkohdat jää. Kritiikkiä tulee aina. Se, miten siihen suhtaudut, kertoo resilienssisi ja älykkyytesi tason. Nyt ei näytä korkealta.
Ja tämän saan vastaukseksi, kun puolust
Pahoittelen, että trolli pilasi tämänkin. En näe edes ketjua, mitä lainaat. Toivon silti, että jatkat kirjoittelua, ettei trolli voita.
Kirjoittelemisiin
Normi päivä.Satoi koko päivän.Pikkusen olin ulkona.Kotitöitä.
Vierailija kirjoitti:
Kauheesti nykyään lihavia ihmisiä ja kun eivät osaa pukeutua. Läskit pursuaa vaatteista läpi.
Tämäkö on nyt asiallista kommentointia?
Olen ilmoittanut aikoja sitten poistoon ja pari muutakin trollin asiatonta jankkausta. Siis mitä vìttua mode tekee??!!
Täällä kyllä huomaa, ettei selkeitä hyviä käytöstapoja enää osata. Surullista kerrassaan. Kunpa näin ei olisi oikeassa elämässä. Ihan oerusasiat on hukassa: Ei ole kohteliasta huomautella ulkonäköön liittyvistä asioista. Kehorauha on varmaan tuttu sana. Häirintä, seksuaalinen tai muu. Sanallinen häirintä. Se on kiellettyä. Se on. Piste. Ja häirinnän asteen päättää kohde, ei se joka kirjoittaa tai puhuu.
Kaikki häirintä on kielletty myös somessa. Niinkuin oikeassa elämässäkin.
Älä häiriköi. Älä jankkaa, älä trollaa. Ole kohtelias. Ilmaise mielipiteesi napakasti.
"Mä lupaan olla sun, kun päivä kääntyy iltaan.... " ( Nopsajalka: Lupaan olla)
Ihanan rauhallista. Tiskikone hurisee, kissa ja koira tuhisevat unissaan mun vieressä. Sammutin kaikki muut valot paitsi jalkalampun, johon kaukosäätimellä voi vaihtaa värin ja säätää kirkkautta. Nyt siinä on vaalea lila.
Naapuri riemuissaan kävi hakemassa mun olohuoneen matot. Saa pestyä ne painepesurilla mökillään. Googletin uusia mattoja ja sen vähän arvasinkin, että en mistään saa vastaavia. Jo silloin, kun 2 vuotta sitten nuo ostin, isoimman maton saatavuudessa oli isoja ongelmia. Noh, mulla meni melkein 20 vuotta makkarin sisustamisessa mieleisekseni, joten mulla on paljon aikaa odottaa uusia mattoja. Ellen sitten potkaise tyhjää sitä ennen, mutta sitten millään matoilla ei olisikaan enää merkitystä.
Neljäs yö olohuoneen sohvalla edessä ja vaikka tämä ihan hyvä sohva onkin, niin olisi kyllä aika ihanaa nukkua taas omassa sängyssä. Jaksaa, jaksaa.
Hyvää yötä!
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa. 3 oppositiossa = 1 trolli.
Nainen vm 1955. Miten sinut on kasvatettu? Äitisi häpeäisi käytöstäsi.
Oletko häpeällä kasvatettu?
Hankitaan modelle potkut. Ilmoitetaan mahdollisimman moni Sanomalle ota yhteyttä kohdasta.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
"Mä lupaan olla sun, kun päivä kääntyy iltaan.... " ( Nopsajalka: Lupaan olla)
Ihanan rauhallista. Tiskikone hurisee, kissa ja koira tuhisevat unissaan mun vieressä. Sammutin kaikki muut valot paitsi jalkalampun, johon kaukosäätimellä voi vaihtaa värin ja säätää kirkkautta. Nyt siinä on vaalea lila.
Naapuri riemuissaan kävi hakemassa mun olohuoneen matot. Saa pestyä ne painepesurilla mökillään. Googletin uusia mattoja ja sen vähän arvasinkin, että en mistään saa vastaavia. Jo silloin, kun 2 vuotta sitten nuo ostin, isoimman maton saatavuudessa oli isoja ongelmia. Noh, mulla meni melkein 20 vuotta makkarin sisustamisessa mieleisekseni, joten mulla on paljon aikaa odottaa uusia mattoja. Ellen sitten potkaise tyhjää sitä ennen, mutta sitten millään matoilla ei olisikaan enää merkitystä.
Neljäs yö olohuoneen sohvalla edess
Hyvää yötä
No niin, pieni suloinen poika syntyi tänään tähän maailmaan. Me isovanhemmat olemme äärimmäisen onnellisia! Toivon pienelle suloiselle ihmisen alulle onnellisia ja rakkautta täynnä olevia elämän päiviä. Ja surun kohdatessa ympärille runsaasti ihmisiä, jotka ovat kuuntelevana korvana.
Kiitollisin mielin nukkumaan.
Onnea uuden ihmisen elämään!
Hyvää yötä- jospa aamulla olisi jo ne entisenlaiset mukavat kuulumiset ketjussa.
Tämä palsta on mun kokemuksen mukaan riitaisin ja kauhein.
Tein lohikastiketta ja perunamuusia ruoaksi ja tuosta riittää moneksi päiväksi. Sitten leivoin kaksi kuivakakkua. Toisessa appelsiinia ja suklaata ja toisessa omenaa. Sitten paistoin vielä banaanilettuja. Muuten kävelyä tänäänkin ja hieman puutarhan hoitoa myös. On ollut toisaalta päivä mitä en muistele. Ei mukään hyvä päivä, ei tosin huonoinkaan.
Yrittäkää nyt edes nukkua välillä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta on mun kokemuksen mukaan riitaisin ja kauhein.
Niin on. Doris on sellainen pahantuoja. Kaikki ketjut missä hän on, ovat riitelyketjuja. Kolme ketjua jo pilannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi oletat minut naiseksi? Vastaus: äitini olisi minusta ylpeä. Hän kasvatti minut puuttumaan vääryyksiin ja valehteluun. Ja sen teen. Äitini ja varsinkin isäni olisivat ylpeitä siitä, että nousen vastarintaan aina jos on tarve.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheesti nykyään lihavia ihmisiä ja kun eivät osaa pukeutua. Läskit pursuaa vaatteista läpi.
Tämäkö on nyt asiallista kommentointia?
Olen ilmoittanut aikoja sitten poistoon ja pari muutakin trollin asiatonta jankkausta. Siis mitä vìttua mode tekee??!!
Nyt pahis onkin mode eikä trollit! Kaikki muut ovat pahoja ja väärässä , paitsi näpyttelijä itse.
Narsisti.
Vierailija kirjoitti:
No niin, pieni suloinen poika syntyi tänään tähän maailmaan. Me isovanhemmat olemme äärimmäisen onnellisia! Toivon pienelle suloiselle ihmisen alulle onnellisia ja rakkautta täynnä olevia elämän päiviä. Ja surun kohdatessa ympärille runsaasti ihmisiä, jotka ovat kuuntelevana korvana.
Kiitollisin mielin nukkumaan.
Paljon onnea pienelle pojalle, vanhemmille ja isovanhemmille!
Vierailija kirjoitti:
Hankitaan modelle potkut. Ilmoitetaan mahdollisimman moni Sanomalle ota yhteyttä kohdasta.
Ai nyt pahis on mode?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko häpeällä kasvatettu?
No nyt selvisi miksi tämän ketjun kirjoittajat pelkäävät seksiasioita. Heidät on häpeällä kasvatettu. Häpeämään kaikkea, omaa kehoa ja halua. Se vie ilon seksuaalisuudesta ja nautinnosta. Mutta häpeästä voi päästä yli. Hyvä seksuaaliterapeutti tai hyvä alan kirjallisuus auttavat.
Doris varmaan palaa huomenna, niinkuin lupaili.
Ihan mielenkiinnosta trolli: mistä valheista häntä oikein syytät?
Eri