Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iäkkäät 70v vanhempani ovat meillä vkon loppu vierailulla eivätkä he halua lähteä kotiin.

Vierailija
09.10.2022 |

Oli sovittu vain, että viikonloppu.
Perjantai meni todella kivasti ja lauantai päiväkin.
Vanhemmistani on kuitenkin hieman vaivaa sillä eivät tarjoa apua vaan istuvat passattavina.
Olen jopa sanonut, mutta esimerkiksi isäni kuittaa asian, ettei osaa auttaa. (Naisten hommia) Äiti taas on mestari haihtumaan paikalta, kun meinaa joutua töihin.
Eilen iltapäivällä vanhempani muuttuivat todella vaisuiksi, vaikka yleensä ovat seuraihmisiä ja joudun seurustelemaan heidän kanssaan myös kotiahuoltaessa.
Kysyin, että mikä on niin äitini sanoi, että heitä harmittaa jo nyt huominen kotiin lähtöä.
Hän myös pyysi, että saisivat jäädä pidemmäksi aikaa ja nyt kyllä tarjosi apua, että voivat auttaa lasten hoidossa. Sanoin, että juttelen miehen kanssa.
Siis mitä ihmettä teen?
En haluaisi ajaa ketään kadulle, mutta olen ihan poikki tähän.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin päivän vierailuun sinä olet ihan poikki? Ongelma on sinussa, ei vanhemmissasi.

Vierailija
2/41 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että nyt ei valitettavasti sovi, katsotaan joku toinen kerta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä okt. Laita pihatöihin.

Vierailija
4/41 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä juttelet asiasta miehen kanssa? Autat vanhempia lähtemään ihan sinne omaan kotiinsa eivät he kai kadulla asu. Jos asuvat ei ehkä olisi kannattanut ottaa alunperinkään sun luokse vaan auttaa heitä asunnon hankinnassa.

Vierailija
5/41 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyppä nyt onko siellä kotona kaikki hyvin? Onko heillä huolta sähkölaskuista tai lämmityksestä?

Vierailija
6/41 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyppä nyt onko siellä kotona kaikki hyvin? Onko heillä huolta sähkölaskuista tai lämmityksestä?

Jos aikuiset ihmiset ei itse osaa kertoa mikä mättää niin olkoot.

Vierailija
7/41 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi millainen provo.

Vierailija
8/41 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuuko ne hyvin kaukana? Näkevät lapsenlapsia harvoin?

Vierailija
9/41 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat varmaan olleet raukat niin eristyksissä korona ajan et kaipaavat hyvää seuraa, virikkeitä yms.

Tarjoa heille virikkeitä ja jos asut ok-talossa pihalla riittää hommia. Eiköhän se koti ala kohta kutsua....

En kyllä itse pakottaisi lähtemään koska kyllä tohon joku syy on, ettei kotiin haluttaisi lähteä. Yritä selvittää pikku hiljaa mistä kyse.

Vierailija
10/41 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parin päivän vierailuun sinä olet ihan poikki? Ongelma on sinussa, ei vanhemmissasi.

Me voidaan tulla kaikki sun luokse passattavaksi niin pitkään kuin halutaan. Ai eikö? Sinä pikku paskiainen!

Vierailija
11/41 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin kartanolle. Ei sinulle mitään velvollisuuksia ole vanhempiasi passata, jos et halua.

Vierailija
12/41 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi ensin selvittää miksi he eivät halua lähteä. Sitten kun syy on selvinnyt selvittää vaihtoehdot. Sitten päättää miten toimitaan. Keskustelkaa.

Vierailija
13/41 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ihmeen "kadulle"? Oon melko varma että vanhemmillasi on omakin asunto.

Vierailija
14/41 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-vuotiaat eivät ole erityisen iäkkäitä.

Vierailija
15/41 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaa, lisää vihaa vaan, palstalaiset! Sillähän tämä maailma paranee!

Vierailija
16/41 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

70-vuotiaat eivät ole erityisen iäkkäitä.

Sairaus voi silti vaivata ja vaikuttaa selviytymiseen.

Vierailija
17/41 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa istuisitte ihan reilusti alas ja keskustelisitte siitä mikseivät halua lähteä kotiin ja onko se koti enää paras asumispaikka. Jospa muuttaisivat helpompaan taloon lähelle teitä?

Vierailija
18/41 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän he välttämättä kehtaa kertoa lapsellee, että nyt menee huonosti. Alotuksesta voi jo päätellä, että isä on melkonen päällepäsmäri ja äiti haluais hetken hengähtää. Ap:n kannattaa nyt keskustella erikseen äitinsä ja isänsä kanssa.

Vierailija
19/41 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän he välttämättä kehtaa kertoa lapsellee, että nyt menee huonosti. Alotuksesta voi jo päätellä, että isä on melkonen päällepäsmäri ja äiti haluais hetken hengähtää. Ap:n kannattaa nyt keskustella erikseen äitinsä ja isänsä kanssa.

Nimenomaan erikseen keskustelut kummankin kanssa. Jotain huolta heillä on.

Vierailija
20/41 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lasten pitäisi puuttua vanhempiensa elämään. Jos äiti haluaa passata miestä joka on päälle päsmäri niin minkäs minä sille edes voisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi