Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.

Vierailija
08.10.2022 |

En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?

Kommentit (2376)

Vierailija
1641/2376 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No velka on velkaa ymmärrän, mutta haluaisin mennä eteenpäin, saada elämää kuntoo ja sosiaalista elämää kun ei ole, tää on vähän tällästä.

Vierailija
1642/2376 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No velka on velkaa ymmärrän, mutta haluaisin mennä eteenpäin, saada elämää kuntoo ja sosiaalista elämää kun ei ole, tää on vähän tällästä.

Kukaan täällä tai muuallakaan ei voi elämääsi puolestasi parantaa. Siinähän ruikutat ja makaat paskassasi minkä olet itse luonut kun et itse saa asioillesi mitään tehtyä ja ruikutat vaan. Ihmisillä on omiakin ongelmia, mutta eivät tee miljoonaa ketjua aiheesta missä yksinpuhelee ja ulisee kun on niiiin vaikeeta. Ei sua jaksa kun et muuta osaa kun valittaa joten pliis..nyt se turpa kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1643/2376 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi että taso ei riitä naiseen ollenkaan, vaikka omasta mielestä menee hyvin mutta en ymmärrä monet on vaativia ja ei ikinä oikein vastaa viesteihin, tinderissäki ei vastata tai saattaa se osuma kadota.

Ethän sinäkään vastaa mihinkään, oh the irony.

Kaikki apu/neuvot, jotka eivät tue ja vahvista ap:n omia saavuttamattomia ulitopioita = haukkumista.

Ei vastaa mihinkään liian kiusalliseen tai vaikeaan kysymykseen, joka vaatii ajattelua ja oivaltamista.

Vierailija
1644/2376 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa hänen kommenteissaan on kuitenkin nyt enemmän asiaa kuin oli vuosi sitten kun ensimmäisen kerran luin hänen juttujaan.

Vierailija
1645/2376 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monissa hänen kommenteissaan on kuitenkin nyt enemmän asiaa kuin oli vuosi sitten kun ensimmäisen kerran luin hänen juttujaan.

Mitä asiaa olet huomannut? Minä en ole huomannut kuin täsmälleen samoja lauseita. Ensimmäisessä viestissä kertoo itsestään ja ihmettelee, kun naiset ei kiinnostu, vaikka hän on pitkä. Toisessa viestissä haukutaan naiset nirsoiksi, kun ei kelpaa, vaikka on pitkä, on auto ja työpaikkakin. Kolmannessa viestissä kertoo armollisesti, että lihavat pullukatkin kelpaisivat, kunhan meikkaavat ja pukeutuvat tiukkoihin farkkuihin. Neljännessä viestissä itkupotkuraivarit tyyliin pitäkää tunkkinne, haluatte vain komeita, rikkaita chadejä. Viides viesti: teen i t s e m u r h a n, tai ainakin menen kourimaan naisia. Heido.

Kuudes viesti = kts. ensimmäinen viesti.

Vierailija
1646/2376 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chase excellence, not women!

Vierailija
1647/2376 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä asiaa olet huomannut? Minä en ole huomannut kuin täsmälleen samoja lauseita. Ensimmäisessä viestissä kertoo itsestään ja ihmettelee, kun naiset ei kiinnostu, vaikka hän on pitkä. Toisessa viestissä haukutaan naiset nirsoiksi, kun ei kelpaa, vaikka on pitkä, on auto ja työpaikkakin. Kolmannessa viestissä kertoo armollisesti, että lihavat pullukatkin kelpaisivat, kunhan meikkaavat ja pukeutuvat tiukkoihin farkkuihin. Neljännessä viestissä itkupotkuraivarit tyyliin pitäkää tunkkinne, haluatte vain komeita, rikkaita chadejä. Viides viesti: teen i t s e m u r h a n, tai ainakin menen kourimaan naisia. Heido.

Kuudes viesti = kts. ensimmäinen viesti.

Kiinnostaa alluhyysärin olematon huomio ja erityisesti perustelut ja jollei vastaa niin uliallufiktiota on.

Vierailija
1648/2376 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chase excellence, not women!

Miktovimikkihiirelle jäi turhaan levy päälle, koska vähä-älyinen ap ei osaa suomeakaan, saati vieraita kieliä.

Vierailija
1649/2376 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset sanoo muka että nähdään mutta ei halua nähdä ollenkaan.

Merkityksetöntä mitä heikkolahjaishyypiölle höpisee. Näet sen käytännössä: kukaan ei halua sinua (nähdä).

Kyllä minä haluan nähdä naisia.

Vierailija
1650/2376 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merkityksetöntä mitä heikkolahjaishyypiölle höpisee. Näet sen käytännössä: kukaan ei halua sinua (nähdä).

Aina voi haluta, mutta ei saada. Että nih.

Vierailija
1651/2376 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan täällä tai muuallakaan ei voi elämääsi puolestasi parantaa. Siinähän ruikutat ja makaat paskassasi minkä olet itse luonut kun et itse saa asioillesi mitään tehtyä ja ruikutat vaan. Ihmisillä on omiakin ongelmia, mutta eivät tee miljoonaa ketjua aiheesta missä yksinpuhelee ja ulisee kun on niiiin vaikeeta. Ei sua jaksa kun et muuta osaa kun valittaa joten pliis..nyt se turpa kiinni.

Ei sitte valiteta ja ollaan sinkkuna.

Vierailija
1652/2376 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten pitää jatkaa sinkkuna kerta ei vaan kelpaa.

Vierailija
1653/2376 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ensin lopeta tänne ruikuttaminen. Kiitos.

Vierailija
1654/2376 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitte valiteta ja ollaan sinkkuna.

Hyvä ja muista: älä tule tänne ruikuttamaan vaan kehitä itseäsi.

Vierailija
1655/2376 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ensin lopeta tänne ruikuttaminen. Kiitos.

Mitä hittoa mun pitäs sitte sanoa, kyllä mua ärsyttää olla sinkkuna vaan kovasti.

Vierailija
1656/2376 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia (monikossa) näet kylillä ja ulkona, mutta yhtäkään et saa omaksesi niin kauan kun yksikään ei sua huoli.

Vierailija
1657/2376 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia (monikossa) näet kylillä ja ulkona, mutta yhtäkään et saa omaksesi niin kauan kun yksikään ei sua huoli.

No ei näytä huolivan, on muitaki sinkkuja jotka ei koskaa tuu kelpaavan, en ole ainut.

Vierailija
1658/2376 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKS TE NAISET ETTE MUSTA KIINNOSTU.. OON TOSI PITKÄ JA KOMEA MIEHEKSI JA MNULLA ON HYVÄ VAATETYYLI OOTTE IHAN SEKASIN TE NAISET?

ENNEN TAPASIN NAISIA JA SAIN SEKSIÄ NYT OLLUT JO VUOSIA JUMISSA YKSIN KOTONA

HALUAN ETTÄ NAINEN HALUAA MUN KAINALOON KOSKEA MINUA JA OLLA YÖTÄ MUN VIERESSÄ MITEN TÄÄ ON NÄIN VAIKEETA.. VUOSIA OLLUT JO YKSIN JA SEONNUT

MIKS HITOSSA TÄÄ ON OIKEESTI TÄLLÄSTÄ MITÄ IHMETTÄ? MIKS TE NAISET OOTTE NOIN HITON NIRSOJA... HÄ???

mIKSEI KUKAA TAVIS PULLUKKA TAVIS NÄTTI NAINEN VOI TULLA VLOPUKS MUN LUO JA OLLA MUN VIERESSÄ?

HALUAISIN NIIN KOVASTI NAISEN TÄHÄN KAINALOON JA OLLA NAISENKAA EN JAKSA EN EN EN JAKSA ENÄÄ OLLA YKSIN

OON NIIN TOTAALISESTI KYLLÄSTYNY ITSEENI TÄHÄN ELÄMÄÄN.. EI OO KAVEREITA VELKAA ON YLI 25 TUHATTA.. TÖISSÄ EI KANNATA KÄYDÄ MAKSELEN 20 V VELKOJA... EN SAA MISTÄÄ LÄHEISYYTTÄ EN JAKSA

Haluaisin mielelläni tappaa itsein.. en uskalla sitä tehdä

Niin mitä vikaa mussa on naiset?

Vierailija
1659/2376 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo täälä on ihan sairasta porukkaa, en mä jaksa enää, parempi tyytyä olemaa yksin ja käymää töissä ja elää näillä korteilla mitä on.

Vierailija
1660/2376 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei näytä huolivan, on muitaki sinkkuja jotka ei koskaa tuu kelpaavan, en ole ainut.

Mitä sitten jos jotkut muutkaan eivät kellekään kelpaa? Ei auta eikä poista juuri sinun kelpaamattomuuttasi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän