Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.

Vierailija
08.10.2022 |

En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?

Kommentit (2376)

Vierailija
1601/2376 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jankkaus sen kun jatkuu

Vierailija
1602/2376 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei kaikki löydä kumppania ei saa naisen kosketusta vuosiin ja joutuu käymää maksullisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1603/2376 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki löydä kumppania. Elämän fakta. Kaikille ei ole suotu ulkonäköä joka viehättää, helposti lähestyttävää persoonallisuutta tai sosiaalista älykkyyttä. On olemassa rumia hönttejä, joiden seurassa ei ole kivaa olla. En tiedä onko tässäkin se totuus joka satuttaa, mutta maailmassa on mitä joku 7 miljardia ihmistä. Siihen joukkoon mahtuu kuvailemani kaltaisia. Sehän on vain tilastollinen faktakin.

Ei se totuus muuksi muutu. Pitää vain sopeutua.

En rupee olemaan yksin elämäni.

Vierailija
1604/2376 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tätä paskaa jo ole ilmiannettu...pitääkö levittää MGTOWin sanomaa ;)

Vierailija
1605/2376 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaikki ihmiset ole joo täydellisiä on vikoja ja sitte on näitä komeita chadeja jotka saa jatkuvasti naisen kosketusta ja seksiseuraa.

Vierailija
1606/2376 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on aika turhaa jankkaamista, parempi olla yksin.

Vierailija
1607/2376 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki töitä tehtävä ja elettävä vain näillä korteilla mitä on,, velkaa on hitosti eikä se millää lyhene kun on korkoja ja on saanu ittensä ihan kuseen tässä elämässä-. eipä naisetkaa kiinnostu.

Vierailija
1608/2376 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ILMIANTAKAA TÄMÄ PASKA NYT JO!

Vierailija
1609/2376 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liian tasokkaita noi korkeasti koulutetut naiset on tinderissä ja muutenkin oon ihan eri levelillä.

Vierailija
1610/2376 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa olla koko ketju.

Vierailija
1611/2376 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ILMIANTAKAA TÄMÄ PASKA NYT JO!

Olen tehnyt jo monta kertaa, mutta edelleen tämä saa olla täällä.

Vierailija
1612/2376 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on oltava vain väkisin yksin ja elettävä yksinäistä elämää.

Vierailija
1613/2376 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljo kiinnosta.. miten onkaa jotenki pilannut niin elämänsä velkaantunut yhtäkkiä 10 tuhatta ja nyt on velkaa niin paljo ettei saa ees parempaa autoa.

Vierailija
1614/2376 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä vain ihmiset on ilkeitä ja haukkuu, mulle riitti.

Vierailija
1615/2376 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostatko miehiä?

Vierailija
1616/2376 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenki töitä tehtävä ja elettävä vain näillä korteilla mitä on,, velkaa on hitosti eikä se millää lyhene kun on korkoja ja on saanu ittensä ihan kuseen tässä elämässä-. eipä naisetkaa kiinnostu.

Naiset vain lisäis menoja.

Vierailija
1617/2376 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsepähän olet omat asiasi sössinyt. Juonut ja nainut, saanut työpaikoista potkuja, ottanut velkoja ja törsännyt rahasi naisiin, herkkuihin ja viinaan. Nyt sulla on hulivilielämän karma maksettavana. Olisit elänyt kunnollisesti alusta asti niin voisit hyvällä tuurilla saada jonkun normaalihkon lapsia haluamattoman itsenäisen naisen, joka on aina käynyt töissä ja maksanut laskunsa säntillisesti. On varmaan vaikeaa tottua olemaan yksin jos ei ole tottunut olemaan aina yksin. Mutta kyllä säkin siihen joudut tottumaan siinä missä me muutkin ollaan jouduttu. Käyt vaan töissä ja makselet laskujasi, niin me kaikki tehdään. Et ole mikään kuningas, jolle kuuluu tuoda kaikki hopeatarjottimella eteen.

Vierailija
1618/2376 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ajattelitko että sinun naisesi makselisi palkastaan sinun velkojasi? Vai miksi nostat be aina esiin. Naisen kanssa voit tosiaan velkaantua lisää. Riippuu naisesta.

Vierailija
1619/2376 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoo mies jolla ei ole varaa mennä edes maksullisille. Melko huvittavaa. Miksi niin monet muut miehet sanoo, että tulee halvemmaksi vain käydä maksullisilla? 

Vierailija
1620/2376 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoo mies jolla ei ole varaa mennä edes maksullisille. Melko huvittavaa. Miksi niin monet muut miehet sanoo, että tulee halvemmaksi vain käydä maksullisilla? 

Ehkä Allu ajattelee pitkää parisuhdetta yhden ja saman naisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi