Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.
En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?
Kommentit (2376)
Vaikka hän onkin pettynyt kun vastakaikua ei tule niin hän jaksaa taas uudelleen elätellä toivoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenki töitä tehtävä ja elettävä vain näillä korteilla mitä on,, velkaa on hitosti eikä se millää lyhene kun on korkoja ja on saanu ittensä ihan kuseen tässä elämässä-. eipä naisetkaa kiinnostu.
Naiset vain lisäis menoja.
Sanoo mies jolla ei ole varaa mennä edes maksullisille. Melko huvittavaa. Miksi niin monet muut miehet sanoo, että tulee halvemmaksi vain käydä maksullisilla?
Ehkä Allu ajattelee pitkää parisuhdetta yhden ja saman naisen kanssa.
Vaan nyt taisi aloittaa uuden ketjun. Huoh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenki töitä tehtävä ja elettävä vain näillä korteilla mitä on,, velkaa on hitosti eikä se millää lyhene kun on korkoja ja on saanu ittensä ihan kuseen tässä elämässä-. eipä naisetkaa kiinnostu.
Itsepähän olet omat asiasi sössinyt. Juonut ja nainut, saanut työpaikoista potkuja, ottanut velkoja ja törsännyt rahasi naisiin, herkkuihin ja viinaan. Nyt sulla on hulivilielämän karma maksettavana. Olisit elänyt kunnollisesti alusta asti niin voisit hyvällä tuurilla saada jonkun normaalihkon lapsia haluamattoman itsenäisen naisen, joka on aina käynyt töissä ja maksanut laskunsa säntillisesti. On varmaan vaikeaa tottua olemaan yksin jos ei ole tottunut olemaan aina yksin. Mutta kyllä säkin siihen joudut tottumaan siinä missä me muutkin ollaan jouduttu. Käyt vaan töissä ja makselet laskujasi, niin me kaikki tehdään. Et ole mikään kuningas, jolle kuuluu tuoda kaikki hopeatarjottimella eteen.
No niin olen mutta nyt ei naisia kiinnostakkaan sitten ja ärsyttää, mistä löytäisin tasoiseni naisen koska naiset on liian tasokkaita monet mun ikäluokassaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsepähän olet omat asiasi sössinyt. Juonut ja nainut, saanut työpaikoista potkuja, ottanut velkoja ja törsännyt rahasi naisiin, herkkuihin ja viinaan. Nyt sulla on hulivilielämän karma maksettavana. Olisit elänyt kunnollisesti alusta asti niin voisit hyvällä tuurilla saada jonkun normaalihkon lapsia haluamattoman itsenäisen naisen, joka on aina käynyt töissä ja maksanut laskunsa säntillisesti. On varmaan vaikeaa tottua olemaan yksin jos ei ole tottunut olemaan aina yksin. Mutta kyllä säkin siihen joudut tottumaan siinä missä me muutkin ollaan jouduttu. Käyt vaan töissä ja makselet laskujasi, niin me kaikki tehdään. Et ole mikään kuningas, jolle kuuluu tuoda kaikki hopeatarjottimella eteen.
No niin olen mutta nyt ei naisia kiinnostakkaan sitten ja ärsyttää, mistä löytäisin tasoiseni naisen koska naiset on liian tasokkaita monet mun ikäluokassaa.
On hienot autot ja matkustellaan, juodaan viiniä, ihan eri tasoluokassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo mies jolla ei ole varaa mennä edes maksullisille. Melko huvittavaa. Miksi niin monet muut miehet sanoo, että tulee halvemmaksi vain käydä maksullisilla?
En muuten saa ikinä velkojani pois jos käyn ja on niin paljon velkaa muutenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ajattelitko että sinun naisesi makselisi palkastaan sinun velkojasi? Vai miksi nostat be aina esiin. Naisen kanssa voit tosiaan velkaantua lisää. Riippuu naisesta.
En todellakaan itse hoidan omat asiani.
No ei se auta kun kärsiä ja olla yksin, tehdä töitä ja katsoa naisia, sitähän se on.
Meneeköhän tässä jossain vaiheessa 100 sivua rikki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse olet ne velkas hommannut. Mulla alkaa oikeesti mennä suhun hermot ja mulla ei ihan tunnetusti mene hermot juuri koskaan. Olet kyllä uskomattoman raskas ihminen. Olisi kamalaa olla parisuhteessa tuollaisen äijän kanssa. Työpaikallani on yksi ikisinkku 50v mies ja sekin AINA valittaa. Sekä työasioista, että henk-koht asioista, kuten esimerkiksi siitä talostaan ja miten paljon siihenkin menee rahaa. No miks piti yksin hankkia talo? Joka ikinen asia mistä jutellaan, hän kääntää sen negatiiviseksi. Esimerkiksi yksi päivä tuli mulle kertomaan, että hänellä tuli firmassamme 15 vuotta täyteen. Ennen kuin ehdin edes sanomaan: "Onneksi olkoon", hän lisäsi: "Jokainen päivä siinä on ollut liikaa". No olisit lähtenyt aikoja sitten muualle, jos niin vihaat olla täällä! Mä itsekin vaihdoin työpaikkaa monta kertaa ennen kuin löytyi se missä viihdyn. Ei tuollaisia valivaliuliuli miehiä jaksa kukaan!
No ei se tinder match nyt vastaa. Harmi. Oli kyllä kaunis ja mun tyyppinen.
Naiset sanoo muka että nähdään mutta ei halua nähdä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
No eipä varmaan, koska alkukiinnostuksen jälkeen ne kaivaa kaikki tiedot sinusta mitä irti saa 😆.
Vierailija kirjoitti:
Merkityksetöntä mitä heikkolahjaishyypiölle höpisee. Näet sen käytännössä: kukaan ei halua sinua (nähdä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki löydä kumppania. Elämän fakta. Kaikille ei ole suotu ulkonäköä joka viehättää, helposti lähestyttävää persoonallisuutta tai sosiaalista älykkyyttä. On olemassa rumia hönttejä, joiden seurassa ei ole kivaa olla. En tiedä onko tässäkin se totuus joka satuttaa, mutta maailmassa on mitä joku 7 miljardia ihmistä. Siihen joukkoon mahtuu kuvailemani kaltaisia. Sehän on vain tilastollinen faktakin.
Ei se totuus muuksi muutu. Pitää vain sopeutua.
En rupee olemaan yksin elämäni.
Et voi väkisin lyöttäytyä seuraan piinaamaan ketään naista, joka ei tusinaulijankkajantteria halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu on jo netissä päällekäyvä. Herttinen mitä ois suhteessa..
Herttinen mitä olisikaan suhteessa!!! Kunpa saisin sen tietää!
Tosin hänen kokonsa huolettaa. Exäni ovat olleet tuollaisia 70 - 80 kilon välillä.
Kuin karjamarkkinakarjaa kuvailemassa ja mittailemassa ja vielä ihmettelet ettei kukaan halua ulileluksesi.
No, kaikki miehet katsoo naisen painoa, vaikka sitä ei suoraan sanottaisi. Tinderissä ne suositut chadit vaan sivuuttaa ylipainoiset kokonaan. Ero ap:hen on vain se, että hänellä ei ilmeisesti olisi enää varaa valikoida, kuten nuorena.
Mies menee deittisaiteille kuin Giganttiin. Listataan halutuimmat ominaisuudet, verrataan.. selataan hintoja. Vilkaistaan poistokoriin.
(Nainen. Poistu Tinderistä)Ja naiset, myös lihavat, matchaavat chadeja, koska komea naama ja pituus 185 cm. Joku 10% miehistä saa 90% matcheista ja viesteistä Tinderissä.
Nainen nostaa rääpäleen itsetuntoa ja rääpäle pettää. Siksi tota ei tehdä.
Eli lyhyt ja ruma mies ei kelpaa edes lyhyille, lihaville ja rumille naisille, vai mitä yrität sanoa? No tottahan se on joka tapauksessa.
Lyhyt hyväkroppainen mies, jonka luona on ookoo, hän kelpaa kyllä.
Mitä se vaatii, että luona on ok, penthouse-kämpän Eirassa?
Olen sanaton. Voin kertoa syyn miksi tohon sängylle ilmaantui Justin nukke. Ensinnäkin kyllästyin kehorauhan loukkauksiin toisekseen väsyon siivoamaan aikuisen ihmisen sotkuja. Halusin ostaa sydän ilmapalloja ja silkkilakanoita, ex ei. Asun punaisen valon peittämässä kämpässä "miehen" kanssa jolle kelpaa rakkausboksi. Nainen joutuu elävän version suhteen tekemään melko saakelisti kompromisseja.
Et sinä sanaton näytä olevan, mutta hyvä, jos olet löytönyt toimivan ja tyydyttävän tilaratkaisun.
Hetki mullakin kesti tajuta ettei mun tarvi hakata päätä Tinderissä tai missään muuallakaan. Muidenkin naisten pitäisi älytä parisuhteen ajavan asiansa ainoastaan silloin kun siitä koituu onnea ja autuutta.
Miestä löytyy mies/nainen, jos ei ole Tinderissä eikä käy baareissa?
Pointti on just siinä ettei jää jumittaa Tinderiin. Tsekkaa tarjonnan. Totee et ok ei oo mulle. Sit häipyy.
Jos omat sosiaaliset piirit on käyty jo läpi, niin voi olla, että Tinder ja muut deittiapit on ainoa keino löytää nainen?
Älkää sitten valittako naisten laadusta. Joko asuu liian kaukana, penkoo lompakkoa tai on ruma. Yksinkin saa olla.
Yksin saa toki olla, ihmisten ikävä toisen luo on suuri voima.
Sellasta se nyt vaan on elämässä. Get over it. Ja ei, en sano tätä mistään etuoikeutetusta asemasta. Yksinäinen minäkin olen, mutta olen järjestänyt itselleni sisältöä elämään, niin ei ehdi murehtimaan tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Harmi että taso ei riitä naiseen ollenkaan, vaikka omasta mielestä menee hyvin mutta en ymmärrä monet on vaativia ja ei ikinä oikein vastaa viesteihin, tinderissäki ei vastata tai saattaa se osuma kadota.
Ethän sinäkään vastaa mihinkään, oh the irony.
Vierailija kirjoitti:
Kai sitä pitäs etsiä joku masentunut nepsy nainen joka ei oo normaali tai jotain kun ei millään käy flaksi.
Sovin kuvaukseen, mutta älä etsi minua, ole kiltti.
Vierailija kirjoitti:
Miksei tätä paskaa jo ole ilmiannettu...pitääkö levittää MGTOWin sanomaa ;)
Olen ilmiantanut pariinkin otteeseen, mitään ei vaan tapahdu. Sitten poistuu ihan alkutekijöissään muita keskusteluita jotka on paljon fiksumpia ja asiallisempia kuin tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta se sössötys. Sä saat velat maksettua vuodessa pois, sulla on sanojesi mukaan 17 euron tuntipalkka ja se on isompi kuin mulla ja mulla on 120 000 euroa velkaa. Meillä on vaan eri tarkoitukseen mennyt tuo raha, sulla hummailuun, mulla asuntoon. Aikuistu nyt jo vihdoin ja lopeta se ulina. Kaikilla on velkaa.
Allun jutuissa on kuitenkin romantiikkaa, sillee jöröllä tavalla.