Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.

Vierailija
08.10.2022 |

En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?

Kommentit (2376)

Vierailija
1201/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha tässä mitää naisia on ees yrittää ku niille ei mikään kelpaa.

Luuletko olevasi joku taivaan lahja naisille? Se että sä et kelpaa ei tarkoita, että naisille ei mikään kelpaa. Sulla on ollut jo naisia enemmän kuin suurimmalla osalla miehistä on koko elämänsä aikana. Se että et ole saanut yhtäkään heistä jäämään kanssasi johtuu sun monista ongelmista ja tosta esineellistävästä asenteestasi naisia kohtaan. Luulitko tosiaan että se naisten virtaus vain jatkuu sulla loputtomiin? Naiset oppii iän myötä välttelemään tuollaisia miehiä.

Vierailija
1202/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten tätä elämää jaksaa vuosia sinkkuna, mä en niinku osaa sanoa, mun pää ei tuu kestämään, mä halun pusuja ja rakkautta ja nukkua naisen vieressä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1203/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut on tutkittu mulla ei ole kehitysvammaa. Kaipaisin niin hitosti naista. Ei ole varaa käydä maksullisissa.

Itsetyydytä. Niin me muutkin tehdään. Et sä mikään ainut sinkku ihminen maailmassa ole. Eikä meillä muillakaan ole kaikilla joku unelmarakastaja joka kävisi meidän tarpeet hoitelemassa. Ihan itse on hommat hoidettava vuosikymmenestä toiseen. Kasvata selkäranka itelles, melkein 40v äijä ja kitisee kuin lapsi jolla ei ole karkkipäivä.

Mitä mun pitäs sitte sanoa???

Onko ainoat vaihtoehdot 50000 krt sama tai vaikeneminen? Sano tästä eteenpäin livenä 50000 krt sama vaikenemisen sijaan.

Sori tuu jutteleen mulle livenä oon ihan erilainen en jankkaa työkavereille tai muutenkaa.. 

No ethän sä juttele työkavereille niin tietenkään et heille jankkaa. Ja jos kerran et livenäkään jankuta niin miksi täällä täytyy jankuttaa?

Vierailija
1204/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha tässä mitää naisia on ees yrittää ku niille ei mikään kelpaa.

Luuletko olevasi joku taivaan lahja naisille? Se että sä et kelpaa ei tarkoita, että naisille ei mikään kelpaa. Sulla on ollut jo naisia enemmän kuin suurimmalla osalla miehistä on koko elämänsä aikana. Se että et ole saanut yhtäkään heistä jäämään kanssasi johtuu sun monista ongelmista ja tosta esineellistävästä asenteestasi naisia kohtaan. Luulitko tosiaan että se naisten virtaus vain jatkuu sulla loputtomiin? Naiset oppii iän myötä välttelemään tuollaisia miehiä.

En todellakaan mulla on rajoitteeni mutta miksei kukaa hyväksyä mua tälläsenä.. kaikki normaalit kyllä pariutuu ja minä en kelpaa kellekkään.. vaikka velkaa 30 tuhatta ja romu auto, silti mulla on työpaikka ja oppimisvaikeudelle en voi mitään. No ei se auta ku elää yksin turha jauhaa mistään mitään enää ei hitto se auta mitään!!

Vierailija
1205/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut on tutkittu mulla ei ole kehitysvammaa. Kaipaisin niin hitosti naista. Ei ole varaa käydä maksullisissa.

Itsetyydytä. Niin me muutkin tehdään. Et sä mikään ainut sinkku ihminen maailmassa ole. Eikä meillä muillakaan ole kaikilla joku unelmarakastaja joka kävisi meidän tarpeet hoitelemassa. Ihan itse on hommat hoidettava vuosikymmenestä toiseen. Kasvata selkäranka itelles, melkein 40v äijä ja kitisee kuin lapsi jolla ei ole karkkipäivä.

Mitä mun pitäs sitte sanoa???

Onko ainoat vaihtoehdot 50000 krt sama tai vaikeneminen? Sano tästä eteenpäin livenä 50000 krt sama vaikenemisen sijaan.

Sori tuu jutteleen mulle livenä oon ihan erilainen en jankkaa työkavereille tai muutenkaa.. 

No ethän sä juttele työkavereille niin tietenkään et heille jankkaa. Ja jos kerran et livenäkään jankuta niin miksi täällä täytyy jankuttaa?

Koska mua ärsyttää olla sinkku, miksei naiset ite ota yhteyttä muhun ja halua tutustua, mä oon ihan näkymätön.

Vierailija
1206/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vertaistukiryhmässä ja sielä oli semmoinen nainen mikä voisi kiinnostaa, mutta se siitä, en vain etsi mitään missejä ja niitä koulutettuja, mieluiten todella todella tavallinen nainen mutta eihän ne kiinnostu.

Vierailija
1207/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No antaa olla, keskittyy elämäs muihin juttuihin.

Vierailija
1208/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä hitto ole mitää järkeä enää missään.

Vierailija
1209/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a vloppu taas yksin, ei oo kavereita, ehkä sit keksin jotain, kuntoilen elän yksinäistä elämääni. Kai tapaan äitiäni.

Vierailija
1210/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EN mä ymmärrä naiset on niin tasokkaita ja vaativia kuten sanoin monta kertaa, oon todella tavallinen mies, mulla on ongelmia ja oppimisvaikeus ja kaikenlaista masennusta, yksinäisyyttä velkaa kaikkea, en vaa millään riitä. asun pk-seudulla ja tuntuu kun näkee naisia ei niitä mitenkää kiinnosta, mua ei ole ees olemassa tuntuu pahalta, mäki haluaisin löytää oman naisen jota koskea jonka kans olla ja pussata ja nukkua yhdessä. yritän chatissa missä tahansa naisia ja niitä ei kiinnosta

Etkö vain käsitä. Ei sillä ole väliä millaisia naisia yrität kun se vika on omassa asenteessasi ja päässäsi ja niin kauan kun et ongelmille ITSE tee mitään niin yhtään mikään ei muutu. Et ole tavallinen vaan alle = epäkelpo.

Vierailija
1211/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allukallut odottavat turhaan, että (yksipuolisesti kuolaamansa) "tavispullukka" tulee ja pelastaa. Itse ulinhan ei tarvitse tikkua ristiin laittaa eikä muuttaa/korjata mitään kun on kelvattava omana itsenään "tasoiselleen".

Käytäntö on kaikesta päätellen kiistatta osoittanut tämän ulitopian saavuttamattomaksi, ei auta parkuminen.

"Ulitopia" :DDD Vuoden sana!

Vierailija
1212/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en vaa ymmärrä mistä löytää oman tyylisiä naisia, mille kelpaisin ominani virheinäni ja tälläsenä ku olen. En jaksa olla enää sinkkuna. Ei sitte jankuteta.

Vierailija
1213/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle kelpaisi 100 kg tavispullukka mutta minä en kelpaa hänelle.

Vierailija
1214/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo 37 v mies joka hakkaa ihmisiä on ikinteini jääny lapseksi.. jankuttaja.. velkaantunut,, samaa paskaa aina.

Vierailija
1215/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä en halua missiä, vaan mulle kelpaa kaljamahainen nainen myös, kyllä kelpaa, en tarvitse todellakaan missiä, mutta ei semmoista vaa löydy mistään. tinderissä en kelpaa.

Vierailija
1216/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allukallut odottavat turhaan, että (yksipuolisesti kuolaamansa) "tavispullukka" tulee ja pelastaa. Itse ulinhan ei tarvitse tikkua ristiin laittaa eikä muuttaa/korjata mitään kun on kelvattava omana itsenään "tasoiselleen".

Käytäntö on kaikesta päätellen kiistatta osoittanut tämän ulitopian saavuttamattomaksi, ei auta parkuminen.

Vaihtoehtoisesti myös "tavispullukka" voisi olla ehdokkaana negatiiviseksi vuoden sanaksi. Tunnen aivosolujeni kuolevan joka kerta kun nuo sanat luen yhdessä

Vierailija
1217/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä en halua missiä, vaan mulle kelpaa kaljamahainen nainen myös, kyllä kelpaa, en tarvitse todellakaan missiä, mutta ei semmoista vaa löydy mistään. tinderissä en kelpaa.

Joo. Mistään ei löydy lihavia naisia, pelkkiä missejä kaikki naiset. Tämä selvä.

Vierailija
1218/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaa naisia ja selaan tinderiä, mutta aivan turhaa tää on.

Vierailija
1219/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Mistään ei löydy lihavia naisia, pelkkiä missejä kaikki naiset. Tämä selvä.

En halua mitää missiä ja koulutettua prinsessaa joka ei edes vilkaise heikkolahjaisen miehen perään.

Vierailija
1220/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoehtoisesti myös "tavispullukka" voisi olla ehdokkaana negatiiviseksi vuoden sanaksi. Tunnen aivosolujeni kuolevan joka kerta kun nuo sanat luen yhdessä

No just miksi en sitten kelpaa 50 kg.. jos mulla on iso kaljamaha ja kaljuuntunut päänuppi?