Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.
En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?
Kommentit (2376)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa vain naiset se komea rikas top 10 mies muut ei kelpaa. se on nähty jo.
Totta kai otetaan se paras. Tyhmäähän se olisi huono ottaa.
Juu mäki käyn panemassa todella hottista mallinaista ja maksan.
No mene jo äläkä ulise.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä mä en ole nirso jos mä tyydyn hyvin lihavaankin naiseen.
Se, että tusinatollouli, joka ei tuo kenenkään naisen elämään positiivista lisäarvoa ei ole nirso ei auta yhtään.
Tyytyisit (eli todellisuudessa kuolaat itseäsi tasokkaampia), mutta kellään ei ole velvollisuutta pakosti tyytyä.
Ei varsinaisesti velvollisuutta, mutta ihmisyys velvoittaa auttamaan lähimmäistä, joten mikset vaikka itse lähtisi treffeille ap:n kanssa?
Miksi kenenkään pitäisi yksipuolisesti hyysätä rivialluja, joista ei ole kiinnostunut romanttisessa mielessä?
Missä empatia, ei elämä ole pelkkää hedonistista oman mielihyvän ja edun tavoittelemista?
Pariutumisasiat ovat erikseen ja yksityisasioita. Ei kenenkään tarvitse vastentahtoisesti uhrata itseään. Sinä voit omalta kohdaltasi "empaattisempana kuin muut epäempaattiset" toimia toisin, muita et voi käskyttää.
Vaikutat tosi itsekkäältä ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään helpompaa hakea maksulliselta seksiä kun saada naista.
No hae. Miksi jankutat tätäkin?
Niin haenkin ja panen sitä todella kunnolla ja huudan kuin ilves
Naisparka. Säälin maksullisia naisia. Kaikkea hekin joutuvat kestämään rahan takia. Ennemmin olisin vaikka paskaviemäreiden hammasharjalla puhdistaja.
Onneksi heitä kuitenkin on. Muutenhan tämä Allu kertomansa mukaan ottaisi väkisin naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisparka. Säälin maksullisia naisia. Kaikkea hekin joutuvat kestämään rahan takia. Ennemmin olisin vaikka paskaviemäreiden hammasharjalla puhdistaja.
tapa vaikka ittes ei kiinnosta
Kun sinua ei kiinnosta ketkään muut tai edes normaalit käytöstavat suju niin miksi sinusta pitäisi kiinnostua?
Tuskin itsekään olet mikään palkinto, vaan ylipainoinen ja naamasta korkeintaan keskitasoa, jos sitäkään - eli ap:n tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa vain naiset se komea rikas top 10 mies muut ei kelpaa. se on nähty jo.
Totta kai otetaan se paras. Tyhmäähän se olisi huono ottaa.
Juu mäki käyn panemassa todella hottista mallinaista ja maksan.
No mene jo äläkä ulise.
Mitä sinä haittaa ap:n ulina, antaa ulista, jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vaan haukkuu, mä tarvin alkoholia ja meen baariin mä en jaksa.
Puhut itsesi alati pussiin. Ex-kaverit jättivät kun he liikaa ryyppäsivät ja välillä sinä jätit heidät ja ja ja sinun taas piti olla välillä kokonaan absolutisti, välillä vähentänyt alkoholin kulutustasi kun velkaakin niin prklsti.
Vierailija kirjoitti:
Emmä tajua miks mussa on vain sitte vikoja pelkkiä vikoja. koska oon hitto nuorempana kelvannut.
Tämä on sanottu sulle jo monta kertaa:
Nuorena ne virheet tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut itsesi alati pussiin. Ex-kaverit jättivät kun he liikaa ryyppäsivät ja välillä sinä jätit heidät ja ja ja sinun taas piti olla välillä kokonaan absolutisti, välillä vähentänyt alkoholin kulutustasi kun velkaakin niin prklsti.
Onko sinulla pakkomielle ap:hen, kun muista niin tarkkaan kaikki sen jutut? Mikä sinua ap:ssa kiehtoo? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tapa vaikka ittes ei kiinnosta
Kun sinua ei kiinnosta ketkään muut tai edes normaalit käytöstavat suju niin miksi sinusta pitäisi kiinnostua?
Tuskin itsekään olet mikään palkinto, vaan ylipainoinen ja naamasta korkeintaan keskitasoa, jos sitäkään - eli ap:n tasoa.
OT harhasi liittyvät uliap:n uliapneaan miten? Onko oma diagnoosisi jäänyt määrittämättä ja hoitamatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen utelias? Voisitko kertoa millainen nainen on sinun ihannenaisesi?
ihanne nainen no se olisi pitkä pyöreä.. joku 80.90 kg.. saa olla mahaa, seksikäs, toki vähä meikkaa, sosiaalinen avoin, voi luottaa, ei halua lapsia, ymmärtää mun yksinäisyyden ja masennuksen, voitais nähdä ja tehdä asioita yhdessä.
Vähä-älyisenä et osaa kirjoittaa "ihannenainen" ja jo tämä paljastava puute karsii suurimman osan naisista. Lisäksi kaikki listaamasi jutut ovat ulkoisia ja pinnallisia ja vastaavasti pinnallisiin naisiin tasosi ei vain riitä.
No mitä ihmettä ai ei riitä, mun ex oli kaunis ja riitti tasoni hyvin, hän meikkasi ja pukeutui seksikkäästi ja oli kaunis ja ylipainonen, helppohan sun on sanoa.
Miksi on sitten entinen ex eikä enää nykyinen jos kerran tasosi yhä hänellekin riittää? Menneisyys on ohi.
Koska hän jätti minut, minä ihastuin ja olisin jatkanu mutta hän ei halunnut jatkaa. sitä sattuu, haluaisin löytää yhtä kauniin ex ja seksikkään.
Jättikö se exä sut, kun ei jaksanut kuunnella jankutusta?
Jätti vain enkä tiedä syytä.. miten niin jankutusta mä olen erilainen livenä osaan keskustella mistä vain.
Sä olet sanonut ettet osaa työkavereidenkaan kanssa keskustella. Etkä baareissa ihmisten kanssa, tuijotat vaan muita. Nyt oletkin yhtäkkiä joku supliikki mies joka osaa keskustella asiasta kuin asiasta. Jos näin on niin miksei sulla ole kavereita?
Osaan jutella, en osaa sanoa, ne olivat huonoja kavereita ryyppäs rahansa ja olivat työttömiä, en mä halunnut jatkaa tommosten kavereittenkaa.
Mikset keskustele työkavereidesi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla pakkomielle ap:hen, kun muista niin tarkkaan kaikki sen jutut? Mikä sinua ap:ssa kiehtoo? :)
Allu on jankuttanut näitä samoja asioita satoja kertoja. Jää ne pikkuhiljaa muistiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä ole mitää järkee. On jotenki pohjalla vain naisten silmissä.
Oletko ap ajatellut että keskustelisit psykologin tai psykiatrin kanssa. Sinulla on joku muu tuolla taustalla mikä vaikuttaa asiaan ja sinun pitäisi hoitaa se alta pois. Naiset huomaavat että olet jotenkin epätoivoinen eikä se auta asiaa. Sinun pitää keskustella ammattiauttajan kanssa muut asiat kuntoon ja kun olosi parantuu naisten kanssakin onnistuu paremmin.
Ap:lla eli Allulla on oma terapeutti ja sosiaalityöntekijä. Hän on jo lapsesta lähtien ollut jälkeenjäänyt ja käynyt oman oppisuunnitelman mukaisen eli ei normaalin koulun. Nyt asuu itsenäisesti, mutta saa yhä tukitoimia.
Mikset kysele tuolta sosiaalityöntekijältäsi, miten hän voisi sinua tukea tutustumaan ihmisiin. Ehkä Vantaalla järjestetään sinkkuiltoja, voisit mennä sellaiseen.
Ja hän tietäisi varmaan senkin, missä voisi tavata omanlaisiaan ihmisiä ja missä heillä on harrastusryhmiä. Sinun työaikasi tietysti rajoittaa mutta varmaan löytyy jotain sellaista, joka sopii sinulle ajallisesti. Sillee löydät harrastusporukoita jne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmä tajua miks mussa on vain sitte vikoja pelkkiä vikoja. koska oon hitto nuorempana kelvannut.
Tämä on sanottu sulle jo monta kertaa:
Nuorena ne virheet tehdään.
Olisi kyllä todella mielenkiintoista nähdä tämä Allun eksä, joka oli kaunis ja normiälyinen. Hiukan epäilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No naiset vastatkaa miksi en kelpaa teille seksiin?
Jo kysymyksen asettelu kertoo aika hyvin minkälaista seksiä olisi tarjolla. Minäminäminä.
Minä olen seksuaalisesti niin traumatisoitunut että tarvitsisin miehen joka ottaa huomioon haurauteni ja saa minut luottamaan häneen sensijaan että olisin hänelle vain reikä ja alusta johon purkaa omat tarpeensa.
Mä olen komea ja tiedän sen itsekki ja pitkä, eli miksen sitten kelpaa seksiseuraan, onhan kieltämättä tämä outoa.
No etkä ole. Tavan tallukka.
Olenpas komea ja niin on naiset sanonut, vaikka ylipainoa on. mitä sitten!
Olen nähnyt kuvasi. Et ole komea, vaan tavallisen näköinen.
Mitä sitten? Mulle on silti naiset sanonu että olen komea.
Ei ne sanat (pelkkää sanahelinää) vaan teot (puhuvat puolestaan).
Mutta mä olen komea ja pitkä.
Sovitaan että olet - sinänsä en ymmärrä mitä minä sillä miehen pituudella tekisin, minulla on kotona jakkara jos en johonkin yletä. Mutta olet myös itsekeskeinen etkä osaa ottaa muiden tarpeita huomioon vaikka ne alleviivattaisiin sulle. Siksi susta ei kiinnostuta. Ihan oikeasti, jos ihmiseen rakastuu, tai ystävystyy - he muuttuvat omissa silmissä kauniiksi/komeiksi. Tämän olen todennut niin monta kertaa, esim lapsuudenystäväni oli mielestäni huikea kaunotar, maailmanluokan missiainesta. Kun elämät veivät sitten eri suuntiin, huomasin että ihan tavallinen perunanenä hän olikin - eikä meillä ollut mitään välirikkoa siis.
Koska pituus on naisille tärkeetä monet naiset haluaa että mies on yli 180 cm pitkä ja mulle on joskus naiset sanonu oletpa kivan pitkä mies tai oletpa pitkä mies, lyhyt mies ei saa naista.
Kuka tahansa järjellinen norminainen ottaisi ilomielin lyhyen ja muutenkin kaikin puolin sopivan, rakkaan ja mieleisensä miehen kunhan ei ole perusallu. Jotkut naiset eivät myöskään voi puhua kaikkien puolesta.
Juu hauku vähän lisää, ei mua tiedäks kiinnosta :D sä olet sairas, kuole pois
Olen eri, mutta yritä nyt Allu ymmärtää että vaikka meillä muillakin on heikkouksia (itselläni mm mielenterveysongelmia), niin meillä on täällä maailmassa muukin arvo kuin toimia sinun panoalustana ja jos emme tätä edellistä esimerkkiä toteuta, voimme silti jäädä elämään tälle pallolle. Vähän sitä itsekkyyttä vähemmälle nyt, niin ihmiset alkavat kiinnostumaan sinusta ihan erilailla. Mutta ethän sinä jousta tuossa piiruakaan, jos et saa solvata muita (en väitä etteikö sinuakin kohtaan olisi kohdistunut karskia tekstiä, mutta ihmiset ovat myös yrittäneet oikeasti auttaa), niin kimmastut ja lakkaat kommunikoimasta lainkaan tai alat käyttäytymään agressiivisesti.
Onko se Allu itse vai joku keskustelijoista, joka suuntaa nämä jutut aina seksiin. Tärkeäähän se on. Mutta Allu osaa puhua/kirjoittaa muustakin, jos viitsii.
Niin kuin tuosta jääkiekosta?
Vierailija kirjoitti:
Vain se komea mies sillä hemmetin kalliilla mersulla, koska sillä on status, multa se puuttuu mulla on vain velkaa ja vanha auto ruosteinen.
Ei ne rikkaat ja komeat mersumiehetkään mitään köyhiä ja rumia nepsynaisia tapaile, joten turhaan yrität mersumiesten apajille mennä. Sun nainen löytyy jostain karmeasta räkälästä tai vammaisten askartelukerhosta. Molempiin olet kertonut että et aio mennä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki lihavat rumat naiset jätän arvoonsa, heitä ei kukaan huoli, ovat niin rumia eivätkä osaa meikata ja pukeutua.
Minä olen juuri tälläinen, en osaa meikata enkä pukeutua, rumakin kuin s@@tana, mutta ylipainosta olen sentään pääsemässä eroon. Hyvä ettei kukaan ahdistele minua, sinäkään. Sinulla oli tosin vain tarkoitus loukata, mutta toivottavasti jatkat sitä terapiassakäyntiä niin et kylvä enää pahaa oloa ympärillesi ja alat olemaan vähän empaattisempi ihminen. Kuka ties vaikka kehittyisit käytöksessäsi niin joku voisi kiinnostua sinusta. Muista, että terapiassa käynnin perimmäinen tarkoitus on tehdä itse töitä omien solmujen avaamiseksi, ihan kokemuksesta kerron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No naiset vastatkaa miksi en kelpaa teille seksiin?
Jo kysymyksen asettelu kertoo aika hyvin minkälaista seksiä olisi tarjolla. Minäminäminä.
Minä olen seksuaalisesti niin traumatisoitunut että tarvitsisin miehen joka ottaa huomioon haurauteni ja saa minut luottamaan häneen sensijaan että olisin hänelle vain reikä ja alusta johon purkaa omat tarpeensa.
Mä olen komea ja tiedän sen itsekki ja pitkä, eli miksen sitten kelpaa seksiseuraan, onhan kieltämättä tämä outoa.
No etkä ole. Tavan tallukka.
Olenpas komea ja niin on naiset sanonut, vaikka ylipainoa on. mitä sitten!
Olen nähnyt kuvasi. Et ole komea, vaan tavallisen näköinen.
Mitä sitten? Mulle on silti naiset sanonu että olen komea.
Ei ne sanat (pelkkää sanahelinää) vaan teot (puhuvat puolestaan).
Mutta mä olen komea ja pitkä.
Sovitaan että olet - sinänsä en ymmärrä mitä minä sillä miehen pituudella tekisin, minulla on kotona jakkara jos en johonkin yletä. Mutta olet myös itsekeskeinen etkä osaa ottaa muiden tarpeita huomioon vaikka ne alleviivattaisiin sulle. Siksi susta ei kiinnostuta. Ihan oikeasti, jos ihmiseen rakastuu, tai ystävystyy - he muuttuvat omissa silmissä kauniiksi/komeiksi. Tämän olen todennut niin monta kertaa, esim lapsuudenystäväni oli mielestäni huikea kaunotar, maailmanluokan missiainesta. Kun elämät veivät sitten eri suuntiin, huomasin että ihan tavallinen perunanenä hän olikin - eikä meillä ollut mitään välirikkoa siis.
Koska pituus on naisille tärkeetä monet naiset haluaa että mies on yli 180 cm pitkä ja mulle on joskus naiset sanonu oletpa kivan pitkä mies tai oletpa pitkä mies, lyhyt mies ei saa naista.
Kuka tahansa järjellinen norminainen ottaisi ilomielin lyhyen ja muutenkin kaikin puolin sopivan, rakkaan ja mieleisensä miehen kunhan ei ole perusallu. Jotkut naiset eivät myöskään voi puhua kaikkien puolesta.
Juu hauku vähän lisää, ei mua tiedäks kiinnosta :D sä olet sairas, kuole pois
Olen eri, mutta yritä nyt Allu ymmärtää että vaikka meillä muillakin on heikkouksia (itselläni mm mielenterveysongelmia), niin meillä on täällä maailmassa muukin arvo kuin toimia sinun panoalustana ja jos emme tätä edellistä esimerkkiä toteuta, voimme silti jäädä elämään tälle pallolle. Vähän sitä itsekkyyttä vähemmälle nyt, niin ihmiset alkavat kiinnostumaan sinusta ihan erilailla. Mutta ethän sinä jousta tuossa piiruakaan, jos et saa solvata muita (en väitä etteikö sinuakin kohtaan olisi kohdistunut karskia tekstiä, mutta ihmiset ovat myös yrittäneet oikeasti auttaa), niin kimmastut ja lakkaat kommunikoimasta lainkaan tai alat käyttäytymään agressiivisesti.
Jos Allu jotenkin vielä saisi parisuhteen voisi jo ensimmäinen riita pahimmillaan olla uhriparalle kohtalokas.