Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.

Vierailija
08.10.2022 |

En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?

Kommentit (2376)

Vierailija
541/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha meidän on syyttää Allua ilkeilystä kun annetaan samalla mitalla takas.

Vierailija
542/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään kiinnosta naisia koska mun taso on huono koska en ole korkeastikoulutettu/rikas ja mä en näytä miltään miesmallilta luokkaan robin tai ronaldo. Mutta ei se mua haittaa vaikka en naisten mielestä ole kiinnostava koska pärjään varsin hyvin (iki)sinkkuna myös. 

Ihmiset eivät ole samantasoisia/arvoisia pariutusmismarkkinoilla vaan tasoa määrittää ulkonäkö(etenkin naisilla),varallisuus(etenkin miehillä) sekä status työelämässä(etenkin miehillä)

M29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha meidän on syyttää Allua ilkeilystä kun annetaan samalla mitalla takas.

Ei täällä kukaan muu samalla allumitalla irvi naisia lihaviksi, rumiksi ja etteivät osaa meikata tai pukeutua. 

Vierailija
544/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sairasta touhua tää maailma miten pinnallista on tää elämä.

Sanoo mies joka ei puhu mistään muusta kuin ulkonäöstä. Vaikka koittaisi kaivamalla kaivaa jotain ymmärrystä sinusta mistään muusta niin aina palataan kolmeen asiaan; oma ulkonäkö, naisen ulkonäkö ja chadin ulkonäkö.

Vierailija
545/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naiset haluaa vain niin komeita top 10 miehiä ne kyllä kelpaa.

Suurin osa naisista ei halua niitä superkomeita vaan mukavia, positiivisia ja hauskoja symppistyyppejä joiden kanssa on hyvä olla.

Sinä vaikutat ilkeältä, negatiiviselta ja itsekeskeiseltä tympimykseltä.

Et kuuntele mitä täällä on ihan hyviäkin ehdotuksia tullut vaan palaat valittamaan siitä kuinka naiset ovat nirsoja ja minäminäminä.

Vierailija
546/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt tilastotieteen oppitunti: sataa tyttövauvaa kohtaan syntyy 104 poikavauvaa Suomessa. Vaikka kaikki Suomen tytöt "lopettaisivat nirsoilun" ja ryhtyisivät parisuhteeseen pojan kanssa, pieni prosentti miehiä jäisi aina yksin. Homot ja lesbot eivät tuota prosenttiosuutta merkittävästi muuta, koska niitäkin on about sama määrä molempia.

Eli tilastofakta, kaikille miehille ei löydy puolisoa.

Itseasiassa tilastoja tasaa poikien ja miesten tapaturmien aiheuttamat kuolemat. Eli loppupeleissä ollaan tilanteessa että kumpiakin sukupuolia on saman verran, suunnilleen.

Vierailija
547/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

So? Nykyään noin puolet aikuisista asuu yksin ja heistä suurinosa on sinkkuja eli sinkkuja on valtavasti suomessa. Pohjoismaissa on maailman eniten sinkkuja sekä mitä kehittyneempi maa niin sitä enemmän sinkkuja. 

Vierailija
548/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä voi olla niin ruma tai mitä hittoa etten keltää saisi seksiä siltä musta tuntuu todella ulkopuoliselta kun minäkin joskus kaipaan läheisyyttä.

Joo, eiköhän se oo jo todettu että vika on pään puolella!

MIksi sitten kelpasin nuorempana päälle 20v jos kerta vikaa on päässä.? Tosi outoa.

Ikä tekee joistain ihmisistä negatiivisia valittajia. Ehkä olit nuorena hauskempaa seuraa.

Vierailija
549/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos kerta mä oon niin paska ihminen, painukaa helvettiin

Laitahan se korkki kiinni.

Vierailija
550/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No naiset vastatkaa miksi en kelpaa teille seksiin?

Jo kysymyksen asettelu kertoo aika hyvin minkälaista seksiä olisi tarjolla. Minäminäminä.

Minä olen seksuaalisesti niin traumatisoitunut että tarvitsisin miehen joka ottaa huomioon haurauteni ja saa minut luottamaan häneen sensijaan että olisin hänelle vain reikä ja alusta johon purkaa omat tarpeensa.

Mä olen komea ja tiedän sen itsekki ja pitkä, eli miksen sitten kelpaa seksiseuraan, onhan kieltämättä tämä outoa.

No etkä ole. Tavan tallukka.

Olenpas komea ja niin on naiset sanonut, vaikka ylipainoa on. mitä sitten!

Olen nähnyt kuvasi. Et ole komea, vaan tavallisen näköinen. 

Mitä sitten? Mulle on silti naiset sanonu että olen komea.

Ei ne sanat (pelkkää sanahelinää) vaan teot (puhuvat puolestaan).

Mutta mä olen komea ja pitkä.

Sovitaan että olet - sinänsä en ymmärrä mitä minä sillä miehen pituudella tekisin, minulla on kotona jakkara jos en johonkin yletä. Mutta olet myös itsekeskeinen etkä osaa ottaa muiden tarpeita huomioon vaikka ne alleviivattaisiin sulle. Siksi susta ei kiinnostuta. Ihan oikeasti, jos ihmiseen rakastuu, tai ystävystyy - he muuttuvat omissa silmissä kauniiksi/komeiksi. Tämän olen todennut niin monta kertaa, esim lapsuudenystäväni oli mielestäni huikea kaunotar, maailmanluokan missiainesta. Kun elämät veivät sitten eri suuntiin, huomasin että ihan tavallinen perunanenä hän olikin - eikä meillä ollut mitään välirikkoa siis.

Koska pituus on naisille tärkeetä monet naiset haluaa että mies on yli 180 cm pitkä ja mulle on joskus naiset sanonu oletpa kivan pitkä mies tai oletpa pitkä mies, lyhyt mies ei saa naista.

No kyllä saa. Kaunottariakin. Tunnen useita, mutta he ovatkin mukavia ihmisiä.

Vierailija
551/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se voi alkkista nyt juoda kun näkyy olevan työvuorossa kohtsillään.

Vierailija
552/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään helpompaa hakea maksulliselta seksiä kun saada naista.

No hae. Miksi jankutat tätäkin?

Niin haenkin ja panen sitä todella kunnolla ja huudan kuin ilves

Naisparka. Säälin maksullisia naisia. Kaikkea hekin joutuvat kestämään rahan takia. Ennemmin olisin vaikka paskaviemäreiden hammasharjalla puhdistaja.

Onneksi heitä kuitenkin on. Muutenhan tämä Allu kertomansa mukaan ottaisi väkisin naisia.

On silti kyseenalaista toivoa kenenkään olevan umpisurkeassa jamassa, jossa joutuu myymään ruumistaan.

Vierailija
553/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään kiinnosta naisia koska mun taso on huono koska en ole korkeastikoulutettu/rikas ja mä en näytä miltään miesmallilta luokkaan robin tai ronaldo. Mutta ei se mua haittaa vaikka en naisten mielestä ole kiinnostava koska pärjään varsin hyvin (iki)sinkkuna myös. 

Ihmiset eivät ole samantasoisia/arvoisia pariutusmismarkkinoilla vaan tasoa määrittää ulkonäkö(etenkin naisilla),varallisuus(etenkin miehillä) sekä status työelämässä(etenkin miehillä)

M29

Oletpas sinä kylmä ihminen. Toki sinulla on oikeus olla, ja hakea kylmää hyötysuhdetta jos rakkaus ja aito hyvinvoiva parisuhde ei ole sinun juttusi. Kunhan nainenkin tietää tämän, niin kaikki on sallittua.

Vierailija
554/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki lihavat rumat naiset jätän arvoonsa, heitä ei kukaan huoli, ovat niin rumia eivätkä osaa meikata ja pukeutua.

Minä olen juuri tälläinen, en osaa meikata enkä pukeutua, rumakin kuin s@@tana, mutta ylipainosta olen sentään pääsemässä eroon. Hyvä ettei kukaan ahdistele minua, sinäkään. Sinulla oli tosin vain tarkoitus loukata, mutta toivottavasti jatkat sitä terapiassakäyntiä niin et kylvä enää pahaa oloa ympärillesi ja alat olemaan vähän empaattisempi ihminen. Kuka ties vaikka kehittyisit käytöksessäsi niin joku voisi kiinnostua sinusta. Muista, että terapiassa käynnin perimmäinen tarkoitus on tehdä itse töitä omien solmujen avaamiseksi, ihan kokemuksesta kerron.

No miksi et lähde ap:n kanssa treffeille, kun olet näköjään sen tasoa? ;)

Vierailija
555/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt tilastotieteen oppitunti: sataa tyttövauvaa kohtaan syntyy 104 poikavauvaa Suomessa. Vaikka kaikki Suomen tytöt "lopettaisivat nirsoilun" ja ryhtyisivät parisuhteeseen pojan kanssa, pieni prosentti miehiä jäisi aina yksin. Homot ja lesbot eivät tuota prosenttiosuutta merkittävästi muuta, koska niitäkin on about sama määrä molempia.

Itseasiassa tilastoja tasaa poikien ja miesten tapaturmien aiheuttamat kuolemat. Eli loppupeleissä ollaan tilanteessa että kumpiakin sukupuolia on saman verran, suunnilleen.

Vaikka tilastollisesti olisi 100 naista kohden 100 miestä niin eivät pakosti pariudu ollenkaan saati keskenään.

Vierailija
556/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa vain naiset se komea rikas top 10 mies muut ei kelpaa. se on nähty jo.

Totta kai otetaan se paras. Tyhmäähän se olisi huono ottaa.

Juu mäki käyn panemassa todella hottista mallinaista ja maksan.

Selvä. Tekeekö se sinut onnelliseksi?

Tekee, saisinpa kunnolla sitä seksiä kun ei sitä muutenkaa saa.

Lienetköhän vielä huono rakastajakin kun tuollaisia sanavalintoja käytät. Varmaan sellainen kamala jyystäjä joka vaan saa seksiä itseään varten eikä anna kumppanille mitään muuta kuin kipeät paikat...

Vierailija
557/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki lihavat rumat naiset jätän arvoonsa, heitä ei kukaan huoli, ovat niin rumia eivätkä osaa meikata ja pukeutua.

Minä olen juuri tälläinen, en osaa meikata enkä pukeutua, rumakin kuin s@@tana, mutta ylipainosta olen sentään pääsemässä eroon. Hyvä ettei kukaan ahdistele minua, sinäkään. Sinulla oli tosin vain tarkoitus loukata, mutta toivottavasti jatkat sitä terapiassakäyntiä niin et kylvä enää pahaa oloa ympärillesi ja alat olemaan vähän empaattisempi ihminen. Kuka ties vaikka kehittyisit käytöksessäsi niin joku voisi kiinnostua sinusta. Muista, että terapiassa käynnin perimmäinen tarkoitus on tehdä itse töitä omien solmujen avaamiseksi, ihan kokemuksesta kerron.

Koska ei ole mitään syytä eikä ole vapaassa tasa-arvoisessa länsimaassa kenenkään pakko. Mene itse vaan.

Vierailija
558/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tilastollisesti olisi 100 naista kohden 100 miestä niin eivät pakosti pariudu ollenkaan saati keskenään.

Niin, koska lihavat ja rumat naiset ei seurustele omaa tasoa olevien miesten kanssa, kuten ap. :(

Vierailija
559/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ei ole mitään syytä eikä ole vapaassa tasa-arvoisessa länsimaassa kenenkään pakko. Mene itse vaan.

Kuka puhui pakosta? Miksi et anna ihan omasta tahdosta mahdollisuutta ap:lle, joka on sinun tasoa? Voisit löytää rakkauden. :)

Vierailija
560/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, koska lihavat ja rumat naiset ei seurustele omaa tasoa olevien miesten kanssa, kuten ap. :(

Kun ne "tasot" eivät ole mitään ylhäältä määrättyjä vaan jokainen päättää itse omansa. Turha ruikuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme