Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.

Vierailija
08.10.2022 |

En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?

Kommentit (2376)

Vierailija
441/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No naiset vastatkaa miksi en kelpaa teille seksiin?

Jo kysymyksen asettelu kertoo aika hyvin minkälaista seksiä olisi tarjolla. Minäminäminä.

Minä olen seksuaalisesti niin traumatisoitunut että tarvitsisin miehen joka ottaa huomioon haurauteni ja saa minut luottamaan häneen sensijaan että olisin hänelle vain reikä ja alusta johon purkaa omat tarpeensa.

Vierailija
442/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sairasta on että vain komeat ja rikkaat saa seksiä ja kauniit naiset ja mallit saa seksiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo kysymyksen asettelu kertoo aika hyvin minkälaista seksiä olisi tarjolla. Minäminäminä.

Minä olen seksuaalisesti niin traumatisoitunut että tarvitsisin miehen joka ottaa huomioon haurauteni ja saa minut luottamaan häneen sensijaan että olisin hänelle vain reikä ja alusta johon purkaa omat tarpeensa.

Mä olen komea ja tiedän sen itsekki ja pitkä, eli miksen sitten kelpaa seksiseuraan, onhan kieltämättä tämä outoa.

Vierailija
444/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei saa kun maksulliselta seksiä niin sitte ei kovin hyvin mene, ja mussa on jotain vikaa.

Vierailija
445/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen komea ja tiedän sen itsekki ja pitkä, eli miksen sitten kelpaa seksiseuraan, onhan kieltämättä tämä outoa.

No etkä ole. Tavan tallukka.

Vierailija
446/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vakava kysymys Allulle:

Voisitko kuvailla ja kertoa mitä positiivista toisit naisen elämään? Mitkä ovat ne asiat joiden vuoksi nainen sinuun ihastuisi?

Jotain muuta kuin ulkonäköseikat.

No vaikea sanoa. no kyllä silti mulla on parisuhde ollut mutta olin työtön, nyt mulla on vakituinen työ ja ei meinaa millään löytyä naista. No varmaa olen komea mä uskon että kiltti ja rauhallinen, en jankuta kyl livenä. en juo alkoholia enää niin paljoa, voitais yhdessä reissailla jne.

Nuista ei oikein yksikään ole sellainen asia johon ihastuisi. Itse esimerkiksi ihastuin aivan alussa mieheni viiltävän terävään älyyn. Todella viehättävää minun mielestäni. Kun hoksasin että mies on täynnä muitakin elämääni rikastuttavia piirteitä niin sitten pian jo käveltiinkin alttaria kohti.

Onneksi myös itse kelpasin hänelle!

Vierailija
447/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä voi olla niin ruma tai mitä hittoa etten keltää saisi seksiä siltä musta tuntuu todella ulkopuoliselta kun minäkin joskus kaipaan läheisyyttä.

Vierailija
448/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No etkä ole. Tavan tallukka.

Olenpas komea ja niin on naiset sanonut, vaikka ylipainoa on. mitä sitten!

Vierailija
449/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset haluaa vain niin komeita top 10 miehiä ne kyllä kelpaa.

Vierailija
450/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä voi olla niin ruma tai mitä hittoa etten keltää saisi seksiä siltä musta tuntuu todella ulkopuoliselta kun minäkin joskus kaipaan läheisyyttä.

Joo, eiköhän se oo jo todettu että vika on pään puolella!

Vierailija
451/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kaljuuntunut ja on kaljamha mitä sitte!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
452/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, eiköhän se oo jo todettu että vika on pään puolella!

MIksi sitten kelpasin nuorempana päälle 20v jos kerta vikaa on päässä.? Tosi outoa.

Vierailija
453/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa sitte olla.. eli komeat ja rikkaat mallimiehet saa naisen ja seksiä ja kauniit missit saa miehen ja seksiä asia on selvä.. muilla ei ole mitää mahdollisuuksia, sairas maailma.

Vierailija
454/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan sairasta on että vain komeat ja rikkaat saa seksiä ja kauniit naiset ja mallit saa seksiä

Päinvastoin sairasta on inccelismi: nainen on vailla ihmisarvoa ja vain kulutushyödyke tyydyttämään miehen. Miehellä oltava yksipuolinen oikeus ottaa käyttöönsä haluamansa ja valitsemansa orjanaispiiat haaremiinsa.

Vierailija
455/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riitti koko palsta, mä en sori jaksa.

Vierailija
456/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

antaa sitte olla.. eli komeat ja rikkaat mallimiehet saa naisen ja seksiä ja kauniit missit saa miehen ja seksiä asia on selvä.. muilla ei ole mitää mahdollisuuksia, sairas maailma.

Lähi-Prismassa voit todeta sekunneissa, että monenlaisille tallaajille on ottajansa. Ulijankoille harvemmin.

Vierailija
457/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenmaailman sairaita ihmisiä on jotka haukkuu miehen alemman tasoiseksi köyhäksi juopoksi.

Vierailija
458/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähi-Prismassa voit todeta sekunneissa, että monenlaisille tallaajille on ottajansa. Ulijankoille harvemmin.

Ovat aika rumia ja lihavia miten he ovat kelvannut?

Vierailija
459/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella ihmeellistä tämä elämä on

Vierailija
460/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jatkan sinkkuna tätä elämää kerta naiset ei ikinä kiinnostu minkäs teet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi