Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.
En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?
Kommentit (2376)
Vierailija kirjoitti:
Opettele vuorovaikutustaitoja niin on suuremmat mahdollisuudet. Käy joku kurssi siihen liittyen.
Mieti onko kanssasi mukava keskustella, suhteet kun suurimmaksi osaksi muodostuu siitä. Osaatko kuunnella? Ja nyt en tarkoita pelkkää hiljaa olemista, vaan sitä että teet jatkokysymyksiä ja olet aidosti kiinnostunut toisesta ihmisestä etkö vaan valita omaa yksinäisyyttäsi ja ole kiinni omissa tarpeissasi.
Tinderistä löysin muutamia ihan hyviä tyyppejä, mutta joilla ei ollut mitään käsitystä siitä mitä on keskustelu, puhuivat vain itsestään ja jostain golfista. Otin mielessäni aikaa kauanko kesti että kysyivät minulta jotain...nyt löysin tyypin joka osaa keskustella ja tämän kanssa pysyn!
Miten voin keskustella kun naiset ignooraa mut heti eikä halua treffeille ja tavata?
En ymmärrä oikein mitä naiset nirsoilee vai onko ne liian tasokkaita vääränlaisia naisia, pubeissa en hirveesti käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen utelias? Voisitko kertoa millainen nainen on sinun ihannenaisesi?
ihanne nainen no se olisi pitkä pyöreä.. joku 80.90 kg.. saa olla mahaa, seksikäs, toki vähä meikkaa, sosiaalinen avoin, voi luottaa, ei halua lapsia, ymmärtää mun yksinäisyyden ja masennuksen, voitais nähdä ja tehdä asioita yhdessä.
Vähä-älyisenä et osaa kirjoittaa "ihannenainen" ja jo tämä paljastava puute karsii suurimman osan naisista. Lisäksi kaikki listaamasi jutut ovat ulkoisia ja pinnallisia ja vastaavasti pinnallisiin naisiin tasosi ei vain riitä.
No mitä ihmettä ai ei riitä, mun ex oli kaunis ja riitti tasoni hyvin, hän meikkasi ja pukeutui seksikkäästi ja oli kaunis ja ylipainonen, helppohan sun on sanoa.
Miksi on sitten entinen ex eikä enää nykyinen jos kerran tasosi yhä hänellekin riittää? Menneisyys on ohi.
Koska hän jätti minut, minä ihastuin ja olisin jatkanu mutta hän ei halunnut jatkaa. sitä sattuu, haluaisin löytää yhtä kauniin ex ja seksikkään.
Jättikö se exä sut, kun ei jaksanut kuunnella jankutusta?
Jätti vain enkä tiedä syytä.. miten niin jankutusta mä olen erilainen livenä osaan keskustella mistä vain.
Sä olet sanonut ettet osaa työkavereidenkaan kanssa keskustella. Etkä baareissa ihmisten kanssa, tuijotat vaan muita. Nyt oletkin yhtäkkiä joku supliikki mies joka osaa keskustella asiasta kuin asiasta. Jos näin on niin miksei sulla ole kavereita?
Kyllä sen palstaoksennuksistaan auttamatta näkee, että Allun ainaisjankkausskaala on tosi kapea ja etova.
Joo tuu kattomaan mua livenä osaan keskustella ja oon erilainen.
Ei kinosta kattoa (oletetusta/todellisesta ulkonäöstä/"erilaisuudesta" huolimatta) eikä jankata livenä.
Vierailija kirjoitti:
No mitä pitäs tehdä elää elämä yksin, miten muut sitte saa naisia,, ei kovin monet miehet ole edes komeita.
Aika harva nainen lopulta pitää ulkonäköä minään isona kriteerinä.
Oma mieheni on ihan tavallisen näköinen, itseäni lyhyempi.
Mutta hän on hauska ja huomaavainen, eikä valita turhasta.
Negatiivista jankkaajaa ei katsele kukaan. Ala positiivisemmaksi ja iloisemmaksi ja lopeta jankkaaminen niin ehkä sinullekin nainen löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihanne nainen no se olisi pitkä pyöreä.. joku 80.90 kg.. saa olla mahaa, seksikäs, toki vähä meikkaa, sosiaalinen avoin, voi luottaa, ei halua lapsia, ymmärtää mun yksinäisyyden ja masennuksen, voitais nähdä ja tehdä asioita yhdessä.
Vähä-älyisenä et osaa kirjoittaa "ihannenainen" ja jo tämä paljastava puute karsii suurimman osan naisista. Lisäksi kaikki listaamasi jutut ovat ulkoisia ja pinnallisia ja vastaavasti pinnallisiin naisiin tasosi ei vain riitä.
No mitä ihmettä ai ei riitä, mun ex oli kaunis ja riitti tasoni hyvin, hän meikkasi ja pukeutui seksikkäästi ja oli kaunis ja ylipainonen, helppohan sun on sanoa.
Miksi on sitten entinen ex eikä enää nykyinen jos kerran tasosi yhä hänellekin riittää? Menneisyys on ohi.
Koska hän jätti minut, minä ihastuin ja olisin jatkanu mutta hän ei halunnut jatkaa. sitä sattuu, haluaisin löytää yhtä kauniin ex ja seksikkään.
Jätti vain enkä tiedä syytä.. miten niin jankutusta mä olen erilainen livenä osaan keskustella mistä vain.
Sä olet sanonut ettet osaa työkavereidenkaan kanssa keskustella. Etkä baareissa ihmisten kanssa, tuijotat vaan muita. Nyt oletkin yhtäkkiä joku supliikki mies joka osaa keskustella asiasta kuin asiasta. Jos näin on niin miksei sulla ole kavereita?
Kyllä sen palstaoksennuksistaan auttamatta näkee, että Allun ainaisjankkausskaala on tosi kapea ja etova.
Ei kinosta kattoa (oletetusta/todellisesta ulkonäöstä/"erilaisuudesta" huolimatta) eikä jankata livenä.
Ihan sama ei muakaa kiinnosta. olet todella ilkeä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä pitäs tehdä elää elämä yksin, miten muut sitte saa naisia,, ei kovin monet miehet ole edes komeita.
Aika harva nainen lopulta pitää ulkonäköä minään isona kriteerinä.
Oma mieheni on ihan tavallisen näköinen, itseäni lyhyempi.
Mutta hän on hauska ja huomaavainen, eikä valita turhasta.
Negatiivista jankkaajaa ei katsele kukaan. Ala positiivisemmaksi ja iloisemmaksi ja lopeta jankkaaminen niin ehkä sinullekin nainen löytyy.
joo mutta naiset on sanonu allu oot ihan komea ja kumma ettei naiset kiinnostu, sehän se, no en tiiä en osaa olla positiivinen ja mitä mä kertoisin ku mulla on nepsy ongelmia.. mulla ei oo ees kavereita.
Vierailija kirjoitti:
No naiset vastatkaa miksi en kelpaa teille seksiin?
Koska et kiinnosta millään muullakaan saralla ja et ole julkisivultasi ylisexy Chippendales -tanssija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska et kiinnosta millään muullakaan saralla ja et ole julkisivultasi ylisexy Chippendales -tanssija.
Ai mun pitäs olla komea adonis.. ootko sä ihan sairas?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä luulis että vähemmän tasokas tavis pyöree nainen haluaisi minun kanssa seksiä harrastaa kumma juttu, mulle vois kelvata seksisuhdekki mutta en ole saanut kun viimeksi ex seksiä.
Miksi naisen pitäisi joku pelottava kaheli kaveriton mies huolia pelkkään seksisuhteeseen? Jos nainen haluaa pelkkää seksiä, sitä saa helposti tasokkaammiltakin miehiltä, jopa naimisissa olevilta. Niistä ei tule vainoavaa uhkailevaa riippakiveä kuten inceleistä. Itse valikoin hoidella hommat omin käsin. Se on kaikkein turvallisinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Simppeliin tavispullukkaan tyytyjällä ei ole varaa eikä aihetta nimitellä ketään kanssaihmistään ilkeäksi.
Ihan vakava kysymys Allulle:
Voisitko kuvailla ja kertoa mitä positiivista toisit naisen elämään? Mitkä ovat ne asiat joiden vuoksi nainen sinuun ihastuisi?
Jotain muuta kuin ulkonäköseikat.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vakava kysymys Allulle:
Voisitko kuvailla ja kertoa mitä positiivista toisit naisen elämään? Mitkä ovat ne asiat joiden vuoksi nainen sinuun ihastuisi?
Jotain muuta kuin ulkonäköseikat.
No vaikea sanoa. no kyllä silti mulla on parisuhde ollut mutta olin työtön, nyt mulla on vakituinen työ ja ei meinaa millään löytyä naista. No varmaa olen komea mä uskon että kiltti ja rauhallinen, en jankuta kyl livenä. en juo alkoholia enää niin paljoa, voitais yhdessä reissailla jne.
Emmä tajua miks mussa on vain sitte vikoja pelkkiä vikoja. koska oon hitto nuorempana kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaisit massoittain pelkkää irtoseksiä niin kyllä sen saaminen adoniksena olisi todennäköisempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta missitkää.. että mieluite pyöree nainen, halun että naisessa on muotoja.
Simppeliin tavispullukkaan tyytyjällä ei ole varaa eikä aihetta nimitellä ketään kanssaihmistään ilkeäksi.
Joo nyt mä en jaksa enää, asia ei tule muuttumaan, naiset ei musta vain kiinnostu, tinderit ja kaikki on ihan turhaa mun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaisit massoittain pelkkää irtoseksiä niin kyllä sen saaminen adoniksena olisi todennäköisempää.
Ai mä oon niin ruma etten kelpaa ees lihavalle seksiin. aivan sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä luulis että vähemmän tasokas tavis pyöree nainen haluaisi minun kanssa seksiä harrastaa kumma juttu, mulle vois kelvata seksisuhdekki mutta en ole saanut kun viimeksi ex seksiä.
Miksi naisen pitäisi joku pelottava kaheli kaveriton mies huolia pelkkään seksisuhteeseen? Jos nainen haluaa pelkkää seksiä, sitä saa helposti tasokkaammiltakin miehiltä, jopa naimisissa olevilta. Niistä ei tule vainoavaa uhkailevaa riippakiveä kuten inceleistä. Itse valikoin hoidella hommat omin käsin. Se on kaikkein turvallisinta.
Juu teeppä omin käsin koko elämäs. ei mua paljo kiinnosta :DD Ai tasokkaammilta komeilta ja rikkailta vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mä oon niin ruma etten kelpaa ees lihavalle seksiin. aivan sairasta.
Ei sairasta vaan siten maailma nyt vain makaa. Kysynnän ja tarjonnan laki vapaassa markkinataloudessa.