Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.
En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?
Kommentit (2376)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. Kambodza, Filippiinit, Thaimaa, Brasilia ja Kolumbia esimerkkejä maista, joissa niin ulkoisesti kuin sisäisesti viehättävälle naiselle kelpaisi monesti oikein hyvin myös vähän autistisemmat tapaukset
Onneksi löytyy näitä banaanivaltioita, joissa suomalaiselle kysyntää riittää. Voi kulkea huolettomasti huomista kohti, vaikka täällä ei naisten kanssa natsaisi.
Elintasokysyntä jakaantuu muidenkin kansalaisuuksien kesken ja on ehdollista lompakon paksuudesta riippuen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä monesti kehutaan oletpa pitkä ja ihan komea mieheksi mikäs sussa on kun et kelpaa. kummasti se jää usein ja melkein aina sanomisen asteelle kummallisia noi naiset
No kehua voidaan ketä vain mistä vain (teko)syystä, mutta ilman konkretiaa se on vain tyhjää lässytystystä.
Olisi se kiva saada naisen kosketusta ja päästä lähelle vaikka nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vinkuja-miehet ei kiinnosta.
Kyllä naisetki valittaa osa ettei kelpaa miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIKS TE NAISET ETTE MUSTA KIINNOSTU.. OON TOSI PITKÄ JA KOMEA MIEHEKSI JA MNULLA ON HYVÄ VAATETYYLI OOTTE IHAN SEKASIN TE NAISET?
ENNEN TAPASIN NAISIA JA SAIN SEKSIÄ NYT OLLUT JO VUOSIA JUMISSA YKSIN KOTONA
HALUAN ETTÄ NAINEN HALUAA MUN KAINALOON KOSKEA MINUA JA OLLA YÖTÄ MUN VIERESSÄ MITEN TÄÄ ON NÄIN VAIKEETA.. VUOSIA OLLUT JO YKSIN JA SEONNUT
MIKS HITOSSA TÄÄ ON OIKEESTI TÄLLÄSTÄ MITÄ IHMETTÄ? MIKS TE NAISET OOTTE NOIN HITON NIRSOJA... HÄ???
mIKSEI KUKAA TAVIS PULLUKKA TAVIS NÄTTI NAINEN VOI TULLA VLOPUKS MUN LUO JA OLLA MUN VIERESSÄ?
HALUAISIN NIIN KOVASTI NAISEN TÄHÄN KAINALOON JA OLLA NAISENKAA EN JAKSA EN EN EN JAKSA ENÄÄ OLLA YKSIN
OON NIIN TOTAALISESTI KYLLÄSTYNY ITSEENI TÄHÄN ELÄMÄÄN.. EI OO KAVEREITA VELKAA ON YLI 25 TUHATTA.. TÖISSÄ EI KANNATA KÄYDÄ MAKSELEN 20 V VELKOJA... EN SAA MISTÄÄ LÄHEISYYTTÄ EN JAKSA
Haluaisin mielelläni tappaa itsein.. en uskalla sitä tehdä
Niin mitä vikaa mussa on naiset?Sairas sekopää
Sulla nettovarallisuus siis ilmeisesti pakkasen puolella? Iso ongelma sen naisen löytymisen kannalta.
Paljonko pitäs olla rahaa, mulla on sentää työpaikka :D
Isot pojat kertoi, että 100K kun näkyy kaverilla säästötilillä, niin ainakin joku nainen kestäisi mahdollisesti sun kaltaista rasittavaa jankkaajaa katsella, mutta en toisaalta tiedä...
Ihan sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Allu, tässä sulle vinkki: lataa Jodel- sovellus, siellä pyörii ikäluokan 20-35v nuoria naisia ja sieltä löytyy seuranhakukanavakin. Eli mitä jos menisit vaihteeksi sinne? :) Voi olla että tärppää!
Mulla on tinder mutta ei tule osumia.. liian tasokkaita naisia
Vierailija kirjoitti:
Et ollut edes nuorena komea. Silti nuoruudesta asti katselet vain kauniita naisia, eli kovempaa viehätystasoa kuin itse olet.
Sitten vanhenit. Rumuuden lisäksi olet hyvin vanhan näköinen ja jos menet deittipalstoille, sielläkin silmääsi tarttuu vain ikäluokkasi kivoimman eli viehättävän näköiset naiset. Hoksaatko missä menee pieleen.
Laske oma BMI. Katso malliasi. Vastakappaleesi vastaa sinua, mutta on nainen. Mutta ai niin, ne eivät sinua nappaa yhtään. Mutta miksi sinun pitäisi napata kauniita naisia kun et näytä nappaavan edes vaatimattoman näköisiä ?
Aika törkeesti sanottu. .olet sairas tyyppi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sori ole tyhmä. Mutta mistä ne muut löytää parisuhteita?
Henkilö jolla on diagnoosi laaja-alaisesta oppimishäiriöstä on nimenomaan tyhmä, vaikka se sana ikävältä kuulostaakin.
En todellakaan ole.. mulla menee hyvin on töitä ja teen ahkerasti töitä ja oon ihan hyvä tyyppi.
Täälä näyttää olevan hyvin haukkuja porukkaa, sairaita tyyppejä. onneksi ei tarvi lukea tommosta ja välittää.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tässäkin ketjussa ole tullut selväksi miksi Allu ei löydä naista
- negatiivinen suhtautuminen kaikkiin naisiin, naisten vika jne
- negatiivinen suhtautuminen kaikkeen muuhunkin kuten miksei varaa parempaan autoon jne jne
- jankkaa täällä palstalla vuosia samoja asioita. Oletettavasti siis jankkaa oikeassa elämässäkin ja eihän kukaan jaksaisi sitä kuunnella jatkuvasti joten karkottaa heti naiset
-matala älykkyys ja haluaa fiksun naisen ja syyllistää naisia nirsoiksi koska eivät huoli matalampilahjaista miestä tosin Allu itse on kertonut ettei huoli tyhmää naista (se ei tietenkään ole nirsoilua toisin kuin vastaava naisilla).
- ohittaa kaikki kehitys ehdotukset eikä halua tehdä mitään sen eteen että itse kehittyisi esim hommaisi kavereita tai muuten opettelisi muiden kanssa sosiaalista kanssakäymistä ennenkuin yrittää iskeä naista
negatiivinen tottakai on. ja masentunut. mitä sitte jos on mata älykkyys? En halua mitää yliopisto korkeakoulu naista. Ei ole kavereita, pitäskä olla? Yritin juuri etsiä kavereita.
Aivan sairaita ihmisiä täälä on.. haukutaan minkä keritään kehitysvammaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun
Tulkitsenko oikein, että lähestyt naisia pelkästään jossain somessa ja kiinnostut jopa naisista, jotka eivät vastaa? Ihmisiin tutustuminen kannattaa siirtää täältä internetistä ihan oikeaan maailmaan.
Ja jos nätisti sanon yhden asian, niin sinun tapasi kirjoittaa on sellainen, että jos ottaisit minuun yhteyttä jollakin tutustumissivustolla, en todellakaan vastaisi. Jos kirjoitustaito ja -tyyli on kuin peruskoululaisella, kannattaa vieläkin suuremmalla syyllä kohdata ihmisiä naamatusten, kun ensivaikutelmaa ei tehdä kirjoittamalla. Kirjoitat välinpitämättömän oloisesti, kuin olisit humalassa ja vähän toisella kädellä telkkarin katsomisen lomassa jotakin naputtelisit.
Tuon itsesäälin voit myös koettaa opetella peittämään vähän paremmin, jos et kerrassaan pääse siitä eroon. Sinussa ei varmasti ole mitään vikaa, mutta epätoivo karkottaa kenet tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tyrkkyallu ottaa toistuvasti yhteyttä naisiin, jotka eivät sitä kaipaa kun kerran eivät vastaa?
Ei monet vastaa-- mitä pitäisi tehdä.. ei naiset kotia kävele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulkitsenko oikein, että lähestyt naisia pelkästään jossain somessa ja kiinnostut jopa naisista, jotka eivät vastaa? Ihmisiin tutustuminen kannattaa siirtää täältä internetistä ihan oikeaan maailmaan.
Ja jos nätisti sanon yhden asian, niin sinun tapasi kirjoittaa on sellainen, että jos ottaisit minuun yhteyttä jollakin tutustumissivustolla, en todellakaan vastaisi. Jos kirjoitustaito ja -tyyli on kuin peruskoululaisella, kannattaa vieläkin suuremmalla syyllä kohdata ihmisiä naamatusten, kun ensivaikutelmaa ei tehdä kirjoittamalla. Kirjoitat välinpitämättömän oloisesti, kuin olisit humalassa ja vähän toisella kädellä telkkarin katsomisen lomassa jotakin naputtelisit.
Tuon itsesäälin voit myös koettaa opetella peittämään vähän paremmin, jos et kerrassaan pääse siitä eroon. Sinussa ei varmasti ole mitään vikaa, mutta epätoivo karkottaa kenet tahansa.
Olet kyllä ilkeä nainen, en koskisi suhun pitkällä tikullakaan minkäs teet jos ihmisillä on nepsy ongelmia se pitää naisen hyväksyä. Ihan hyvin kuule kirjotan ei ole mitää vikaa. oletko sä vaan ilkeä? No jotain vikaa on, en halua epätoivosesti ketä vain.
Vierailija kirjoitti:
Kummasti naiset on jatkuvasti kehunut mua että komea mies ja pitkä. sitten saa olla jatkuvasti yksin. ihmeellistä
Voin minäkin sanoa, että vaikka se ja se näyttelijä on pitkä ja hiton komea, mutta ei ne minua kiinnostaisi parisuhdemielessä ollenkaan.
Kai nyt miehetkin näkee hyvännäköisiä naisia paljonkin, mutta aika on myös hyvännäköisiä tyhjäpäitä tai hyvännäköisiä ilkeitä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä ilkeä nainen, en koskisi suhun pitkällä tikullakaan minkäs teet jos ihmisillä on nepsy ongelmia se pitää naisen hyväksyä. Ihan hyvin kuule kirjotan ei ole mitää vikaa. oletko sä vaan ilkeä? No jotain vikaa on, en halua epätoivosesti ketä vain.
Ei muakaa kiinnostaisi liian tasokas fiksu nainen joka kirjottaa näin hyvin, ollaan ihan eri maailmasta. mulla on oppimisvaikeus ja masennus, sen pitäs toisenkin ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti naiset on jatkuvasti kehunut mua että komea mies ja pitkä. sitten saa olla jatkuvasti yksin. ihmeellistä
Voin minäkin sanoa, että vaikka se ja se näyttelijä on pitkä ja hiton komea, mutta ei ne minua kiinnostaisi parisuhdemielessä ollenkaan.
Kai nyt miehetkin näkee hyvännäköisiä naisia paljonkin, mutta aika on myös hyvännäköisiä tyhjäpäitä tai hyvännäköisiä ilkeitä naisia.
Joo ei mua kiinnosta missit ja ilkeet naiset jolle minä en omana itsenäni kelpaa.. t vähälahjainen mies.
Mikä on kun kaljamaha ei kelpaa
Mikä on kun en onnistu?
En edes juo enää viinaa
Mutta naiset ei vaan innostu?
Haluaisin naisen kainaloon viereen
Mutta ne ei vaan kiinnostu?
Baarissa naisia kyttään ja kuolaan
Mutta naisten isku ei vaan luonnistu?
Yhyy yhyy! T.Uli-Allu