Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.
En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?
Kommentit (2376)
Tyypillistä Allua. Itkupotkuraivarit. No, lähti töihin taas "valtion hommiin" . Jestas.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä Allua. Itkupotkuraivarit. No, lähti töihin taas "valtion hommiin" . Jestas.
Jep, tekee samat asiat aina. Valittaa ja yksin puhuu sitten jossain vaiheessa tulee itkupotkuraivari ja lähtee. Kyllä tuo varmasti huomion hakuisena tulee takas muita haukkumaan. Ei ymmärrä että on itse se sekopää. Ja vielä Allu kohta 40v..
Vierailija kirjoitti:
Nyt riitti koko sivusto lähden töihin, en jaksa tämmösiä sekopäitä.
Sinä se sekopää ruikuttaja olet. Et tule koskaan saamaan naista tuolla ulinalla ja ruikutuksella. Mene kehittämään itseäsi ennen kun alat miettimään edes parisuhdetta. Sinun kohdallasi sekään ei kyllä onnistu kun sama touhu vaan jatkuu ja jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti vähälahjaiset kenties kehitysvammaiset naiset kelpaa miehille kumma juttu.. mites se nyt on niin.. tästä paljon keskusteltavaa.
Siinä ei ole mitään keskusteltavaa. Yleistät. Yhdelle kelpaa, miljoonalle ei. Yritä nyt ymmärtää, että sinun mahdollisuutesi normaaliälykkääseen naiseen ei ole edes yksi miljoonasta.
Oletko ihan pihalla vai mistä ton keksit? Minä olen saanut lukuisia normaaleja naisia, exäni oli normaali ja sitä edellinen ex. keksitkö noita?
Epäilen todellakin sitä, että exät ovat olleet normaalilla älykkyysosamäärällä varustettuja. Ei ole millään muotoa mahdollista.
Ehkä olivat hyväuskoisia hölmöjä, mutta tulivat hekin silti lopulta järkiinsä kun kerran exulin heivasivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti vähälahjaiset kenties kehitysvammaiset naiset kelpaa miehille kumma juttu.. mites se nyt on niin.. tästä paljon keskusteltavaa.
Siinä ei ole mitään keskusteltavaa. Yleistät. Yhdelle kelpaa, miljoonalle ei. Yritä nyt ymmärtää, että sinun mahdollisuutesi normaaliälykkääseen naiseen ei ole edes yksi miljoonasta.
Oletko ihan pihalla vai mistä ton keksit? Minä olen saanut lukuisia normaaleja naisia, exäni oli normaali ja sitä edellinen ex. keksitkö noita?
Epäilen todellakin sitä, että exät ovat olleet normaalilla älykkyysosamäärällä varustettuja. Ei ole millään muotoa mahdollista.
Kyllä on, kävivät vielä normaali duunissaki.. mikä hitto sun ongelma on?
Joo mitä mä jaksan kuunnella tällästä paskaa, täälä on vaan hulluja sekopäitä täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä se sekopää ruikuttaja olet. Et tule koskaan saamaan naista tuolla ulinalla ja ruikutuksella. Mene kehittämään itseäsi ennen kun alat miettimään edes parisuhdetta. Sinun kohdallasi sekään ei kyllä onnistu kun sama touhu vaan jatkuu ja jatkuu.
No en kyllä ole sekopää. En sitte jaksa enään ketään ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Niin niin keksitkö muuta? En ole sentää työtön alkoholisti ja tällä hetkellä menee ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule en mä jatkuvasti ruikuta ja ulise, aika monet muutki ihmiset valittaa, katsoppa ihmisten kirjotuksia, vai ootko sä ite sekasin?
Helkkari että ottaa päähän tommoset sekopäät. aina keskitään että mies on kaikentapaa viallinen.. onko naiset sitte täydellisiä hä?
Tulee niin paha mieli ja fiilis kun lukee tällästä totaalista paskaa.
Enpä välitä ihmiset on sairaita sekopäitä. ei sille voi mitään.
Mulla menee just eri tavalla kuin ap:lla. Mun ei tarvitse olla kuin oma itseni, niin naiset tulevat iskemään. Kuukausi sitten vaihdoin työpaikkaa ja olen saanut jo kuusi treffipyyntöä uudesta työstä.
Ja mitään ihmeellistä en tee. Olen ystävällinen ja kohtelias kaikille, juttelen paljon ihmisten kanssa ja saan ihmiset hyvälle tuulelle. Olen ihan kivan näköinen, mutta en mikään kalsarimalli.
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee just eri tavalla kuin ap:lla. Mun ei tarvitse olla kuin oma itseni, niin naiset tulevat iskemään. Kuukausi sitten vaihdoin työpaikkaa ja olen saanut jo kuusi treffipyyntöä uudesta työstä.
Ja mitään ihmeellistä en tee. Olen ystävällinen ja kohtelias kaikille, juttelen paljon ihmisten kanssa ja saan ihmiset hyvälle tuulelle. Olen ihan kivan näköinen, mutta en mikään kalsarimalli.
No en ymmärrä mitä ne naiset sussa näkee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ymmärrä mitä ne naiset sussa näkee?
Eipä tuu tinderis osumia.. ei saa mitää läheisyyttä. ei edes seksiseuraa, mä en ymmärrä. mikä naisia vaivaa nykyään.
En tiiä antaa olla.. vois katella vaikka leffaa ja tehdä jotain muuta. Ei ne naiset koskaa vain kiinnostu
En tiiä välillä miks oon olemassa, velkaa 30 tuhatta.. en pääse elämäs eteenpäin, ei oo kavereita. voin huonosti.. masentaa olla yksin ei löydä kumppania.
No antaa olla koko ketju. keskityn muihin juttuihin.
Et ole vanhentunut? Olit vuosi sitten 37 v myös?
Vai muistanko väärin?
Joojoo valehtele vaan. Ei rullaa hyvin kun yhyy yhyy valitat ja ruikutat täällä jatkuvasti wääwää niin paha olla kun ei saa naista YHYY Uli-Allu!