Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.

Vierailija
08.10.2022 |

En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?

Kommentit (2376)

Vierailija
241/2376 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole mikää sairas sekopää, vaan mies joka käy töissä ja tienaa hyvin ja kaipaa naista, en tajua näitä ihmisiä.

Töissä ne monet muutkin sekopäät käy. Olet ihan kamala. Pelottaisi joutua pimeällä samalle lenkkipolulle tuollaisen kanssa.

Aika monet kuule käy töissä.. mieluite naiset ottaa työssäkäyvän miehen kun jonku työttömän :D

Vierailija
242/2376 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailijaä kirjoitti:

Joo, ei muakaan kiinnosta mies joka on ilmeisen epätoivoinen, ja joka silmäilee ympärilleen arvostellen kuin olisi lihatiskillä sulkemisaikaan ja rahaa vain vitonen.

Haha.. ei mulle kaikki kelpaa ja rahaa on enempikin kun 5 €:D

Ai sä olet tyhmäkin vielä.

Et tajua edes mikä on kielikuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/2376 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sori ole tyhmä. Mutta mistä ne muut löytää parisuhteita?

Vierailija
244/2376 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole mikää sairas sekopää, vaan mies joka käy töissä ja tienaa hyvin ja kaipaa naista, en tajua näitä ihmisiä.

Töissä ne monet muutkin sekopäät käy. Olet ihan kamala. Pelottaisi joutua pimeällä samalle lenkkipolulle tuollaisen kanssa.

Aika monet kuule käy töissä.. mieluite naiset ottaa työssäkäyvän miehen kun jonku työttömän :D

Yllä esimerkki yliääliöstä.

Tyyppi vollottaa ei pääse edes naisten kanssa juttusille.

Silti hän esitelmöi _NAISELLE_ miten _NAISET_ ajattelevat.

Miten kukaan voi olla näin toivottoman tyhmä.

Ääliöt: HYVÄ että kukaan ei kelpuuta teitä. Ette pääse jatkamaan sukuanne.

Vierailija
245/2376 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaita ihmisiä koko mesta täynnä. olkaa sitte ikisinkkuja

Vierailija
246/2376 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan naista lähelle.. nukkumaan viereen. olisko halukkaita?

Vierailija
247/2376 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä naisia vaivaa. outoja olette.. kaupassa näkee paljo tavis miehiä ja naisia.. mies on ylipainonen nainen hoikka tai nainen on lihava ja mies hoikka. miten onkaa outoa kelvanneet?

Vierailija
248/2376 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella todella outoa miten ovat kelvanneet.

Vierailija
249/2376 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan naista lähelle.. nukkumaan viereen. olisko halukkaita?

Vierailija
250/2376 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. Kambodza, Filippiinit, Thaimaa, Brasilia ja Kolumbia esimerkkejä maista, joissa niin ulkoisesti kuin sisäisesti viehättävälle naiselle kelpaisi monesti oikein hyvin myös vähän autistisemmat tapaukset

Kunhan maksaa. Sokerideittailu ei tarkoita rakkautta.

Samalla tavoin se perheen perustaminen ja pyörittäminen maksaa myös suomalaisen kanssa.

Asenne paistaa rivien välistä kuten Allullakin. Kodinkoneita haetaan.

Vierailija
251/2376 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo.

Vierailija
252/2376 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla facebook?

Vierailija
253/2376 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noita naisia vaan koskaan ymmärrä. rimat on niin korkeella.

Vierailija
254/2376 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi vaan olla yksin jos kaikki on niin vaikeeta, käy töissä ja elää omaa elämää.

Vierailija
255/2376 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Risuparta pois, hymyä huuleen, tupakat ja alko pois, kuuntelutaitoa, ryhti kuntoon, huumoria peliin.

Nimeomaan kaikilla "rappiolla" olevilla juopoilla ja nisteillä tuntuu aina olevan joku nainen joka hyysää. Ilmeisesti ovat niin jänniä persoonia kun ei tiedä mitä milloinkin keksivät. Olen aina tätä ihmetellyt.

Kysytäänpä sitten, haluaisitko sinä itsellesi hyysääjän? Eiköhän niillä naisilla ole usein jotain lapsuudentraumoja, joista eivät ole päässeet eroon ja siksi hakeutuvat jännämiesten seuraan. Luulisi sinunkin ymmärtävän, ettet menetä mitään, jos kyseiset ihmispolot roikkuvat jonkun aggressiivisen tyypin alaisina. Olen nainen ja välttelen jännämiehiä kuin ruttoa. Omat kriteerini ovat nimenomaan luonnepuolella: miehen täytyisi olla luonteeltaan kultainen myös eläimiä kohtaan ts. vähintään kasvissyöjä. Eli rimani on liian korkealla, koska etsin kaltaistani miestä? Rahalla ja ulkonäöllä ei tälaisia aisoita paikata.

Vierailija
256/2376 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässäkin ketjussa ole tullut selväksi miksi Allu ei löydä naista

- negatiivinen suhtautuminen kaikkiin naisiin, naisten vika jne

- negatiivinen suhtautuminen kaikkeen muuhunkin kuten miksei varaa parempaan autoon jne jne

- jankkaa täällä palstalla vuosia samoja asioita. Oletettavasti siis jankkaa oikeassa elämässäkin ja eihän kukaan jaksaisi sitä kuunnella jatkuvasti joten karkottaa heti naiset

-matala älykkyys ja haluaa fiksun naisen ja syyllistää naisia nirsoiksi koska eivät huoli matalampilahjaista miestä tosin Allu itse on kertonut ettei huoli tyhmää naista (se ei tietenkään ole nirsoilua toisin kuin vastaava naisilla).

- ohittaa kaikki kehitys ehdotukset eikä halua tehdä mitään sen eteen että itse kehittyisi esim hommaisi kavereita tai muuten opettelisi muiden kanssa sosiaalista kanssakäymistä ennenkuin yrittää iskeä naista

Vierailija
257/2376 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sitten se lihava likainen nainen kelpaa miehille jos kerta mies ei kelpaa naisille omana ittenään?

Kertoo miesten naismausta

Monen tusinaulimiehen naismaku on vain "nainen" = naiseksi tunnistettavissa (ulkoisesti) ja naisen elimet.

Sama taas harvemmin pätee norminaisiin, mutta saattaa toki (joskus harvoin) päteä marginaalitapauksiin.

No eikö se ole vaan hyvä, että ne ei ole nirsoja, kun naiset aina valittaa miesten pinnallisuudesta? :)

Ei hyvä. Monikaan nainen ei halua olla tylsän sieluttoman tusinatollon rivirunkkarin randomrunkkupatjana.

Vierailija
258/2376 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kyllä sanoa että toivottavasti kukaan kehitysvammainenkaan nainen ei kelpuuta Allua, ihan jo turvallisuutensa takia.

Onko Allu edes oikea ihminen vai pelkkä sketsihahmo?

Holhoukseen kuuluu sellainen ei täysissä sielun ja ruumiinvoimissaan oleva poloinen, joka allun kelpuuttaisi.

Vierailija
259/2376 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tyrkkyallu ottaa toistuvasti yhteyttä naisiin, jotka eivät sitä kaipaa kun kerran eivät vastaa?

Vierailija
260/2376 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi laajentaa hakua ulkomaille. Jos on esimerkiksi jotain harrastusta tai kiinnostuksen kohdetta niin etsiytyy netissä niihin piireihin suomen ulkopuolelle. Metallimusiikki oli nykyisen vaimon kanssa yhdistävä tekijä minulla ja samalta saralta on paljon ystäviä ympäri maailman, kiinnostustakin suomalaisiin miehiin esiintyy paljon.