Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.

Vierailija
08.10.2022 |

En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?

Kommentit (2376)

Vierailija
2321/2376 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mussa jotain vikaa on. Joku baari tuttu on ja en millään saa normaaleita kavereita.

Vierailija
2322/2376 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai mussa jotain vikaa on. Joku baari tuttu on ja en millään saa normaaleita kavereita.

Huomaa, että ketjun aloittaja on joku trolli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2323/2376 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä pitää olla rohkeutta pyytää johonkin. Ladata tinder ja aloittaa keskustelu ei niitä muualta löydy. Ja mene niille trefeille, toki jos olet peräkammarin poika ei naisia se haittaa. Tärkeintä on olla oma itsensä. Jos et ole kiinnostava, nii ei sille mahda mitään. Pitää olla kuitenkin aktiivinen ja keskustella aktiivisesti, jos jänistät voit heittää hyvästit asialle. Toki kaikki ei ole mitään naisten kaatajia. Tuntematomaan naiseen on vaikea tutustua, mutta pitää olla valmis myös olemaan rohkea. Joillakin miehillä se on henkisellä puolella se asia, ikään ajattelaan, että se on maata kaatava asia, pitää vaan olla rennosti ihminen se nainenkin on.

Vierailija
2324/2376 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti tää elämä tuntuu jotenki yksinäiseltä ei saa solmittua uusia kaverisuhteita varmaa minussa on vikaa, töissä mä juttelen muuten oon kyl ihan yksin. Kaikki haukkuu mua inceliksi ja en mä niin uskalla lähestyä naisia missään mä oon vaan ujo, netissä olen yrittänyt naisia mutta ei vain naiset musta kiinnostu ja se pitää hyväksyä

Vierailija
2325/2376 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä pitää olla rohkeutta pyytää johonkin. Ladata tinder ja aloittaa keskustelu ei niitä muualta löydy. Ja mene niille trefeille, toki jos olet peräkammarin poika ei naisia se haittaa. Tärkeintä on olla oma itsensä. Jos et ole kiinnostava, nii ei sille mahda mitään. Pitää olla kuitenkin aktiivinen ja keskustella aktiivisesti, jos jänistät voit heittää hyvästit asialle. Toki kaikki ei ole mitään naisten kaatajia. Tuntematomaan naiseen on vaikea tutustua, mutta pitää olla valmis myös olemaan rohkea. Joillakin miehillä se on henkisellä puolella se asia, ikään ajattelaan, että se on maata kaatava asia, pitää vaan olla rennosti ihminen se nainenkin on.

Jotkut miehet juttelee taukomatta naisille ja naurattaa heitä en mä oo tuommonen olen aika ujo ja huonot sosiaaliset taidot ja mulla on huono itsetunto, en vaa tiedä mitä tehdä, pidän itteeni nykyään lihavana ku oon lihonutki ja maha on kasvanut.

Vierailija
2326/2376 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet vaa kelpaa ja saa naista ja pääsee parisuhteeseen, mäki haluaisin seurustella mut kai mussa on jotain vikaa ku ei oo yhtäkään oikein kaveriakaan, baarituttua olen nyt viimeaikoina nähnyt, mutta olen miettiny mitä mussa ois sitte vikaa ku oon aina yksin, kai pitäs enempi kattoa peiliin.

Vierailija
2327/2376 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ketjussa masentaa lukea tätä naiset vain haluaa täydellisiä miehiä

https://www.vauva.fi/keskustelu/4888010/nainen-mitka-asiat-miehessa-her…

Vierailija
2328/2376 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äly, koulutus, empaattisuus ja huumorintaju.

Tästä kaikesta lopputuloksena myös hyvät käytöstavat.

Joo ei tässä oo mitää saumaa.

Vierailija
2329/2376 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaa ihmisiä. Aloita uusi harrastus. Jos mahdollista tutustu esim työpaikkasi ihmisiin paremmin. Älä etene liian nopeasti. Olet vain mukava oma itsesi.

Vierailija
2330/2376 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuntuu vaa että oon niin paska ihminen ja ei ketään halua oikein olla tekemisissä munkaa. 

Vierailija
2331/2376 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo tässä viidessä vuodessa (ainakin) ole miksikään muuttunut.

Hatun nosto viitseliäisyydestä, harva on jaksanut vuosikausia jauhaa samaa nettipalstoilla, siinä ainakin olet ehdoton yliveto.

Vierailija
2332/2376 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai en ole muuttunut, no en jaksakkaan jauhaa, haluaisin mennä eteenpäin, yrittää hommata kavereita ja jotenki muuttua. 

Vierailija
2333/2376 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorma-Yrjö kirjoitti:

Tapaa ihmisiä. Aloita uusi harrastus. Jos mahdollista tutustu esim työpaikkasi ihmisiin paremmin. Älä etene liian nopeasti. Olet vain mukava oma itsesi.

Totta on, täytyy tehdä niin.

Vierailija
2334/2376 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä se jankutus on sitte menny aivan liian pitkälle ja täytyy myöntää on päässä vikaa ja samojen levyjen jankkaus mutta en ole ihan livenä samanlainen ihminen.

Vierailija
2335/2376 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän olen muuttunut ja masennus pahentunut mutta jotenki tää homma karannu käsistä, paljo kirjottelen palstoille ja ruikutan ja semmosta, nyt käyn terapiassa töissä ja halun muuttua ja pitäs kai se harrastus löytää vaan.

Vierailija
2336/2376 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä tänne ees kirjotan, ei järkeä.

Vierailija
2337/2376 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa joku oikein söpö koira. Naiset pysähtyy kohdalle. Koirasta saa myöa seuraa ja sie vie sut ulos joka päivä.

Mutta jos et tykkää eläimistä niin älä sitten hanki.

Vierailija
2338/2376 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä enää mitä teen, tykkään toki, pitää saada elämä jotenki järjestykseen

Vierailija
2339/2376 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorma-Yrjö kirjoitti:

Moni itsekäs ja mitä vaan tahditonta töksäyttelevä paskiainen on omasta mielestään "mukava oma itsensä".

Vierailija
2340/2376 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut käymään pubeissa ja semmosissa missä tavallisia naisia mutta sielä pitäisi naisille jutella ja olen hyvin ujo ja en uskalla, mutta kai se joskus onnistuu.