Nainen: Mitkä asiat miehessä herättävät kiinnostuksesi? Mikä tekee miehestä kiinnostavan?
Onko se mannerlaatta-lihakset vai tatuoinnit? Sana on vapaa!
Kommentit (1306)
Äly, äly ja äly. Kolme tärkeintä. Sitten kiva hymy, ystävällisyys ja hieman ujo.
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla varakkuutta eli omistusasunto ja osakkeita/rahastoja. Ihan siksi koska elämästä tulee helpompaa kun ei tarvitse elää kädestä suuhun. Tärkeää myös että osallistuu yhteiskuntaan rahoittajana eikä saajana.
Lisään vielä pituuden ja ulkonäön sekä vaatetuksen.
Leveät hartiat, hoikka olemus muuten, miehekkäät kulmakarvat, tuuheat hiukset, korkeat poskipäät ja symmetriset kasvot. Nätit silmät, hymy.
Siihen päälle itsevarmuutta ja hauskat jutut. Varakkuudella ei väliä. Hyvä tyyli plussaa, tatuoinnit yök.
N43
Vähintään 185cm pituus ainakin ensimmäinen vaatimus. Sen jälkeen toki hyvä koulutus, rentous, huumorintaju jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla varakkuutta eli omistusasunto ja osakkeita/rahastoja. Ihan siksi koska elämästä tulee helpompaa kun ei tarvitse elää kädestä suuhun. Tärkeää myös että osallistuu yhteiskuntaan rahoittajana eikä saajana.
Osaatko suositella jotain hienoja vaatteita t. m25
Täyskaljuus. Kaljut miehet ovat seksikkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marimekkomies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mitkä tahansa vaatteet kunhan ne on tiukat ja korostaa lihaksia. Unohtamatta rannekelloa, miesten tärkeintä asustetta esim: https://vuodenmies.com/sukelluskello-vertailu/
Vierailija kirjoitti:
Vähintään 185cm pituus ainakin ensimmäinen vaatimus. Sen jälkeen toki hyvä koulutus, rentous, huumorintaju jne.
Terve!
Vierailija kirjoitti:
Äly, äly ja äly. Kolme tärkeintä. Sitten kiva hymy, ystävällisyys ja hieman ujo.
Eli vain harva mies kiinnostaa sinua ja olet varmasti itsekin älykäs. Nimittäin esim. 140 äo:n omaavan on todella tuskaa olla 100-120 älykkyysosamäärän omaavan kumppanina. On kuin seurustelisi lapsen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mitkä tahansa vaatteet kunhan ne on tiukat ja korostaa lihaksia. Unohtamatta rannekelloa, miesten tärkeintä asustetta esim: https://vuodenmies.com/sukelluskello-vertailu/
Hyviä vinkkejä kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetetaan sonnan jauhanta. Nappaa Torista ompelukone ja Marimekon tekstiilejä. Vanhaa tuotantoa lähtee halvalla. Opiskele kivalta alalta duunipaikka. Lähde jossain vaiheessa ulkomaille. Marimekkolainen elää itsensä näköistä elämää. Omaksu säkin sama asenne. Ole se mies jota odotetaan baariin mutta joka pysyy mieluiten kotona.
Jos puhutaan vain ulkoisista (äly ja huumorintaju on noin muuten ne tärkeimmät ja lopulta lähes ainoat mitkä merkitsee) asioista, mitkä kiinnittää huomion, niin uin tässä vauvapalstan yleiseen mielipiteeseen verrattuna vähän vastavirtaan...
Kiva hymy nyt vie jalat alta. Ulkonäöltään mieluummin persoonallinen kuin sellainen tusinatavaraa oleva "hollywoodkomistus". Mulle uppoaa myös pidemmät hiukset ja hyvin tehdyt tatskat.
Jostain syystä olen aina kokenut lyhyemmät miehet paremmannäköisiksi. Joo, terveisin nimimerkki 175 cm nainen.
Olemalla aito oma itsensä eikä esitä yhtään mitään sellaista mitä hän ei todellisuudessa ole.
Osaa keskustella normaalisti, vaikka ihan puupalikoista. Ei leveile. Jos mies ei omista mitään, niin ei tarvitse keksiä niitä purjeveneitä ja kesämökkejä. Valheesta aina jää kiinni.
Olen kolmen tällaisen sankarin kanssa ollut ulkona ja olin ehkä viikon verran kaikkien kanssa aikoinaan. Eriaikoina tietenkin, mutta sama tarina.
Jokaiselle sanoin, että miksi pitää keksiä asioita tehden vaikutusta, kun tollasilla asioilla ei mitään merkitystä. Mutku mutku.
Nykyisen mieheni, kun tapasin, niin hän oli normaali. Ei leveillyt eikä valehtele. Sano minulle ihan suoraan, jos etsit jotain vttun yritysjohtajaa tai jotain taiteilijaa, niin olen väärä ihminen. Olen ihan tavallinen sähkömies ja keskituloinen. On oma asunto ja velkaa on ihan tarpeeksi, mutta pärjään omillani. Nauroin ja sanoin hyvä. Itsekin olen ihan tavallinen pankkivirkailija enkä odota kuuta taivaalta, joten haluatko tavata uudelleen. Siitä se lähti ja ollaan oltu 8v yhdessä. Mies on kyllä sellainen, että jos sanoo jotain, niin se asia tapahtuu. Hän ei ole ns haaveilija ollenkaan. Jos hän sanois, että viikon päästä mennään avaruuteen, niin me mennään avaruuteen. Hän on tällainen ihminen. Hän ei sano huviksee asioita mitkä on ns isoja. Vuosi sitten kesällä osti meille oman kesämökin. Puhui siitä viikon. Sitten tuli ja sano, että meillä on nyt sit mökki. Hienolla paikalla onkin ja olen erittäin iloinen jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gay- piireissä tykitetään sukelluskelloja
Vierailija kirjoitti:
Maskuliinisuus. Miehellä tulee olla paljos testosteronia ja pitää olla itsevarma eikä alistua tossuksi kuten lähes kaikki muut miehet.
Ainut rehellinen vastaus. Nainen kaipaa vastusta, ei vastustajaa. Nykymiehet on pääsin naisten kynnysmattoja.😉
mies54v
Tykkään mukavista, fiksuista, lukevista miehistä, joilla on hyvät käytöstavat ja aikuisen ihmisen jutut, plussaa, jos on myös luontoihminen. Ja kyllähän tällaisia löytyy tuolta palstan ulkopuolelta, oikeasta elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Miehen tuoksu on tärkein. Menen ihan sekaisin tästä miesten hajuvedestä https://tinyurl.com/wyhstnjm
Minun poikaystävälläni oli tuota tuoksua yllä kun tapasimme ensikertaa opiskelijabileissä :D Jäi ikuinen tuoksumuisto
Ei mikään yksittäinen tekijä, vaan kokonaisuus. Ihan ensimmäisenä kiinnitän kuitenkin huomiota ulkonäköön. Jos on komeakasvoinen, tummapiirteinen ja hyväkroppainen ja lisäksi pukeutumistyyliltään rento, ei voi kovin pahasti mennä vikaan.