Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.
En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?
Kommentit (2376)
En tiiä mitä tässä vois tehdä. Olla vaan ja käydä töissä etttä saa palkkaa ja kattoo elokuvia, ku ei saa kavereita mistään.
Ilmeisesti mun pitäs muuttua ja kattoa peiliin. Ihan hyvin nyt menee mutta en kai oo tyytyväinen ja rahatkaa ei meinaa riittää
No parempi ku ei kirjota tänne enää. Pakko se hyväksyä oma elämä. Yöksi takas töihin. Adios.
Kukaan muukaan ei varmaan enää sen paremmin osaa sanoa mitä sun pitäisi tehdä
Ilmeisesti olla yksin ku en kelpaa kellekkään. Maksaa velkoja. Käydä töissä. Syödä lääkkeet.
Vointi parempi. Mutta ei oo kavereita oikein. Töis menee hyvin. Naisen kaipuu kova.
Mä tarvisin läheisyyttä ja jopa seksiseuraa. On niin näkymätön naisille. Onko muita sinkkumiehiä jotka ajattelee samoin?
Vierailija kirjoitti:
kyllä niin vaikeeta löytää sopiva nainen herranjumala ymmärrän omat haasteeni ja ongelmani mutta ei mistää löydä., kuulemma äitini mielestä ja kaikkien mielestä etsin vain koulutettuja prinsessoja mulle ei kelpaa vaativamman näköinen nainen ja kelpaisi kyllä jos se on kiva ja jokseenkin tykkään ulkonäöstä, muttakun ei mistää vaa löydä ja huonoa tuuria tai etsin liikaa.
Ei vaativamman vaan vaatimattomamman näköinen. Huom. jonkun 'näköinen' ei sitten välttämättä ole sitä.
Ottaa niin päähän tää deittailu ku kokoajan menee mönköön. tulee osuma nainen ei puhu mitää., tai sitten mä kiinnostun ja monet on mun tyylisiä ja saan jatkuvasti pakkeja tai ei haluta nähä
Ilmeisesti helpompi luovuttaa, ettikööt naiset sitte niitä komeita täydellisiä miehiä joilla on bemari ja rahaa tai muuten vaan fiksuja ja rahaaki pitää olla ja omaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä niin vaikeeta löytää sopiva nainen herranjumala ymmärrän omat haasteeni ja ongelmani mutta ei mistää löydä., kuulemma äitini mielestä ja kaikkien mielestä etsin vain koulutettuja prinsessoja mulle ei kelpaa vaativamman näköinen nainen ja kelpaisi kyllä jos se on kiva ja jokseenkin tykkään ulkonäöstä, muttakun ei mistää vaa löydä ja huonoa tuuria tai etsin liikaa.
Ei vaativamman vaan vaatimattomamman näköinen. Huom. jonkun 'näköinen' ei sitten välttämättä ole sitä.
Edelleen kelpais tavallisen näkönen jopa 100 kg nainen, se ei ole siitä kiinni, joku vaan mättää. Enkä tarkoita että kelpais kuka vaan vaan en pidä hoikista!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen kelpais tavallisen näkönen jopa 100 kg nainen, se ei ole siitä kiinni, joku vaan mättää. Enkä tarkoita että kelpais kuka vaan vaan en pidä hoikista!!!
Olen itsekki lihonut ja minulla on mahaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä tarvisin läheisyyttä ja jopa seksiseuraa. On niin näkymätön naisille. Onko muita sinkkumiehiä jotka ajattelee samoin?
On ehkä muitakin, mutta he eivät ulise julkisesti yhtä kovaäänisesti eikä heidän olemassaolonsa sua auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen se, että vain toiselle kelpaa ei riitä PARISUHTEESEEN.
Tulin ajatelleeksi, että minulaisellani, joka ei missään nimessä halua esim. parisuhdetta tai lapsia, on elämä niin paljon helpompaa. Ei tarvitse miettiä sitä, ettei saa jotain yhtä asiaa, jota palavasti haluaa. Onhan minulla sellaisia tavallisia haluamisen kohteita, mitkä ei kyllä maata kaada, jos niitä ei koskaan saa.
No ehkä se on parempi olla yksin kun epätoivosesti ettii ja yrittää. .aina jotain ongelmia naiset ei vastaa tai ei halua nähdä ei kiinnostu.
en mä vaan saatana kelpaa kellekkään ja tälle ei näköjään voi mitään. Että mua pistää vihaksi taas kaikki
Tuntuu todella pahalta olla yksin. Haluan muuttua, enkä ravata joka vloppu baareissa. Mutta tämä yksin oleminen syö kun haluais kumppania ja ei kelpaa.