Jäisitkö yhteen ulosotossa olevan miehen kanssa? Miksi? Jos mies on köyhä.
Kommentit (14)
Ulosotossa voi olla monesta syystä. Ei se välttämättä kerro ihmisestä mitään,
Siis joutuisi ulosottoon suhteemme ainana ja tää tulisi mulle yllätyksenä? Ehkäpä en, mutta syy ei ole uo vaan luottamuspula.
En asuisi yhdessä. Jos saa asiansa kuntoon ja oikeasti maksaa velkojaan takaisin, voisin seurustella eriasunnoista kåsin. En halua täriskiä jputua vastuuseen tuollaisen raha-asioista edes välillisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se aina jotakin kertoo, eikä koskaan mitään kovin positiivista.
Olen jäänyt ja edelleen tässä.
Vaikeaa oli ilman rahaa, mutta rakkaus pitää.
T: Tuntematon
Riippuu, mistä ulosotto johtuu. Itsekin jouduin siihen yrityksen mentyä kumoon koronan aikana. Muutama vuosi meni maksellessa ja kituuttaessa, mutta mies pysyi tukena. Voisin tarjota samaa hänelle myös takaisin päin.
Mutta jos ulosotto on syntynyt esim. uhkapelaamisen tai yleisen vastuuttomuuden vuoksi, niin ongelma olisi siinä kohtaa ihan muualla, kuin ulosotossa itsessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse voisin keksiä paljon pahempia asioita kuin ulosotto, varsinkin jos katuu tilannettaan ja maksaa velkoja pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse voisin keksiä paljon pahempia asioita kuin ulosotto, varsinkin jos katuu tilannettaan ja maksaa velkoja pois.
Jos huonoa piirrettä pitää yrittää kiillottaa vertaamalla sitä johonkin vielä huonompaan, hälytyskellojen pitäisi soida. Lisäksi ulosotto on oikeasti aika raskas asia jos haluaa yhteistä elämää rakentaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos huonoa piirrettä pitää yrittää kiillottaa vertaamalla sitä johonkin vielä huonompaan, hälytyskellojen pitäisi soida. Lisäksi ulosotto on oikeasti aika raskas asia jos haluaa yhteistä elämää rakentaa
Parisuhteesi taitaa perustua rahaan ja omaisuuteen.
Riippuu summasta. Kuinka kauan isosta summasta on kyse ja onko mies sitä pois maksamassa.