Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.

Vierailija
08.10.2022 |

En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?

Kommentit (2376)

Vierailija
2241/2376 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen ajattelen itseäni pohjalle. Velkaa 30 tuhatta. Vanha auto. Työ ei auta. Rahat vähissä. Näköjään en saa naista sitte. Eletään yksin.

Kaikilla ei ole vanhaakaan autoa ja auto on huono rahan arvon säilyttäjä, kuten sanoo Warren Buffettkin. 

Helsingissä monet nuoret ajaa audeilla ja bemareilla. millä rahalla on 40 tuhatta auto?

Mä en ees pysty ottaa isoa lainaa ja maksaa mun tuloilla sitä.. sitte niinku en ymmärrä painin ihan eri luokassa elämässä.. mulla velkaa ja 2000 € auto ja toiset vaa nauttii elämästä.

Vierailija
2242/2376 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti olla treffit ja löysin naisen mutta nainen haluskin lapsia ja mä en halua niin siinä sukset jo menee ristiin, mistään ei vain tule mitään. No täytyy sitten ottaa erilainen asenne.

Kuka selväjärkinen nainen haluaisi lapsen/lapsia allun ja alludiagnoosien kanssa?

Sä voit vaikka tappaa ittes

Miksi pelkkä oleellinen kysymys ja mietintä menee noin kovasti tunteisiisi kun et kerran itse lapsia halua? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2243/2376 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatana muutenki ärsyttää jotenki kun kaikilla vaa raha mieles raha ja raha ja statusta on.. ei mulla mitää ole 37 v mies.. ei oo ku hitosti velkaa ja auton puskurissa reikä ja tiedä miten tällä palkalla pärjää

Vierailija
2244/2376 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti olla treffit ja löysin naisen mutta nainen haluskin lapsia ja mä en halua niin siinä sukset jo menee ristiin, mistään ei vain tule mitään. No täytyy sitten ottaa erilainen asenne.

Kuka selväjärkinen nainen haluaisi lapsen/lapsia allun ja alludiagnoosien kanssa?

Miksi pelkkä oleellinen kysymys ja mietintä menee noin kovasti tunteisiisi kun et kerran itse lapsia halua? 

Koska sanoi törkeesti etten kelpaa kellekkään että olen pahempi kun alkoholisti tapaus.. voi herranjumala mitä touhua

Vierailija
2245/2376 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sanoi törkeesti etten kelpaa kellekkään että olen pahempi kun alkoholisti tapaus.. voi herranjumala mitä touhua

Todellaki kelpaan sitte toiselle masentuneelle yksinäiselle velkaantuneelle naiselle.. mä halua yksin elämääni elää

Vierailija
2246/2376 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pilannu asiani ja tiedän kyllä.. vanha auto on eikä ole rahaa, velkaa vain.. en voi sille mitää.. miksi mä en voisi saada kumppania?

Vierailija
2247/2376 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tätä touhua suuresti miten ihmiset inhoo minua ja pitää mua alimman tason miehenä vaikka en edes ole, en ymmärrä

Vierailija
2248/2376 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoi pelkästään, että olisi ihme ja vastuutonta jos joku nainen allun tai allumaisen kanssa haluaisi lapsia, mikä on totta ja sillä ei pitäisi olla merkitystä kosket itse halua. Loput draamailit ihan itse omasta päästäsi.

Vierailija
2249/2376 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Miten menee?

Mitä vastaisitte naiset tinderissä matchille?

Vierailija
2250/2376 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoi pelkästään, että olisi ihme ja vastuutonta jos joku nainen allun tai allumaisen kanssa haluaisi lapsia, mikä on totta ja sillä ei pitäisi olla merkitystä kosket itse halua. Loput draamailit ihan itse omasta päästäsi.

Joopa joo, ihan törkeetä paskaa kyllä tuommonen.

Vierailija
2251/2376 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo, ihan törkeetä paskaa kyllä tuommonen.

Mä en ole kuule ole mikää alimman tason mies en todellakaan.

Vierailija
2252/2376 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tarvi tällästä paskaa ottaa niskaani ei todellakaa

Vierailija
2253/2376 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin voit sinäkin, mutta me muut ollaan sen verran fiksuja, ettei koskaan kehoiteta tuollaista! Sinä sensijaan et ymmärrä vaikka sulle on sanottu että tuo on ihan äärimmäisen asiatonta - teit sen jo aiemmin masentuneelle ihmiselle. Etkä oppinut yhtään käyttäytymään vaikka sait siitä kritiikkiä. Sä olet ihan sysipaska ihminen, mutta mulla ei ole siltikään mitään toivetta sun kuolemasta.

Pöyristyttää sekin, että tälläiset kehoitukset ja niiden ilmiantaminen ei VIELÄKÄÄN ole saanut ketjua katoamaan. Kuka helvetti tämän palstan ylläpitäjä on, pitääkö ottaa viranomaisiin yhteyttä, häh?

Vierailija
2254/2376 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo. No ei mua kiinnosta katoa mun elämästä paskiainen, hyvästi, miks mä tänne ees kirjotan mitää ei kiinnosta.

Vierailija
2255/2376 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatana mä en kelpaa kellekkään asia on selvä. Miksi tätä ketjua pitää jankuttaa. Eletää yksinäinen elämä..ei oo kavereitakaan.

Minäkin olen yksinäinen, ei ole yhtä ainutta kaveria. Velkaa on moninkertaisesti enemmän kuin sinulla auto on rähjäinen. Kärsinyt mielenterveysongelmista vuosikymmeniä.

Velloinko mä omassa surkeudessani tänään tekemättä mitään? En. Kävin geokätköilemässä löytäen 6 kätköä vuorokauden aikana samalla nauttien ihanasta luonnosta koirien kanssa, olen tehnyt myös vapaaehtoistyötä ja nyt sumplin illan formuloiden ja ttk:n parissa. Mulla on niin mielekäs elämä nykyään, etten vaihtaisi osia sun passiivisen surkuttelun kanssa kuuna päivänä.

Vierailija
2256/2376 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellaki kelpaan sitte toiselle masentuneelle yksinäiselle velkaantuneelle naiselle.. mä halua yksin elämääni elää

Et edelleenkään tajua, pakolla ja väkisin et kelpaa kenellekään, huolimatta toisen osapuolen spekseistä.

Vierailija
2257/2376 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatana mä en kelpaa kellekkään asia on selvä. Miksi tätä ketjua pitää jankuttaa. Eletää yksinäinen elämä..ei oo kavereitakaan.

Minäkin olen yksinäinen, ei ole yhtä ainutta kaveria. Velkaa on moninkertaisesti enemmän kuin sinulla auto on rähjäinen. Kärsinyt mielenterveysongelmista vuosikymmeniä.

Velloinko mä omassa surkeudessani tänään tekemättä mitään? En. Kävin geokätköilemässä löytäen 6 kätköä vuorokauden aikana samalla nauttien ihanasta luonnosta koirien kanssa, olen tehnyt myös vapaaehtoistyötä ja nyt sumplin illan formuloiden ja ttk:n parissa. Mulla on niin mielekäs elämä nykyään, etten vaihtaisi osia sun passiivisen surkuttelun kanssa kuuna päivänä.

No se on kai sitte vaa mentävä näillä eväillä mitä on ku ei saa naista

Vierailija
2258/2376 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienot naiset vaan juo viiniä matkustelee ja 40 tuhatta mersu pihassa.

Luuletko sä, että ne matkustelis ja ostais kalliita autoja jos niitä mikään ei kiinnostaisi ja minkään eteen ei laittais tikkua ristiin? Sä et nää heidän elämästään kuin sen pinnan, et ole nähnyt sitä kun ovat istuneet perse ruumenilla pänttäämässä koulukirjoja, ostaneet alelaputettuja ruokia ja olleet koulun ohella mäkissä töissä. Se vaatii ihan hitosti töitä saavuttaa sellainen elintaso. Ja onnea se elintaso ei takaa - tiedän sen siitä, kun oma isäni on miljonääri, ja olen katkaissut välini täysin tuohon väkivaltaiseen narsistiin joka käyttää muita vain pelinappuloina. Sun on ihan turha kadehtia muiden elintasoa, kun sä et näe vaivaa edes itsesi parantamiseen.

Vierailija
2259/2376 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatana muutenki ärsyttää jotenki kun kaikilla vaa raha mieles raha ja raha ja statusta on.. ei mulla mitää ole 37 v mies.. ei oo ku hitosti velkaa ja auton puskurissa reikä ja tiedä miten tällä palkalla pärjää

Älä projisoi, sinä siitä rahasta puhut aivan pakkomielteisesti.

Minä en ole maksanut mitään tämänkään viikonlopun ajanvietostani (eikä kukaan muukaan). Perjantaina maksoin alle 40 euroa kun vein kummipojan synttärilahjaksi kokeilemaan surffausta.

Raha on mielessä sen verran, että millä budjetilla menen seuraavaan palkkapäivään, että pärjään. Ei mun elämäni ole mitään luksusta, harvalla on.

Vierailija
2260/2376 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen ajattelen itseäni pohjalle. Velkaa 30 tuhatta. Vanha auto. Työ ei auta. Rahat vähissä. Näköjään en saa naista sitte. Eletään yksin.

Kaikilla ei ole vanhaakaan autoa ja auto on huono rahan arvon säilyttäjä, kuten sanoo Warren Buffettkin. 

Helsingissä monet nuoret ajaa audeilla ja bemareilla. millä rahalla on 40 tuhatta auto?

Mä en ees pysty ottaa isoa lainaa ja maksaa mun tuloilla sitä.. sitte niinku en ymmärrä painin ihan eri luokassa elämässä.. mulla velkaa ja 2000 € auto ja toiset vaa nauttii elämästä.

Haluaisin itsekkin omakotitalon, hienon auton ja kaikkea muuta kivaa, mutta kaikkea ei vain heti pysty saamaan. Mentävä sillä mitä on.

Se on aika yleistä että on vanha/vanhempi auto, työ ja lainaa.

Miksi et ole tyytyväinen siitä mitä sinulla jo on? Työ ja vanha toimiva autokaan ei ole itsestäänselvyys. 

Tuskin kuitenkaan pelkästään naisten vuoksi kannattaa hankkia hienoa kallista autoa.