Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.
En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?
Kommentit (2376)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluaa vain niitä komeita top 20 miehiä niin se tulee aina olemaan.
Top20 miehet usein pariutuvat Top20 naisten kanssa.
Puolivälin miehet puolivälin naisten kanssa.
Lähiöpubideekut lähiöpubideekujen kanssa.
Urheilijat pitää urheilijoista, koulutetut koulutetuista. Jne.
Oman haluttavuustasosi löydät vain lähestymällä erilaisia naisia, joitain olet jo yrittänyt ja ei ole flaksannut, kokeile siis jotain muuta vaihteeksi.
Se sinun ideaalityyppi selkeästi ei sinusta kiinnostu, mieti kelpaisiko sinulle minkään muunlainen?
Vai oletko kranttu?
Onko sinulla mitään harrastuksia? Harrastuksista on mahdollista löytää samanmielisiä ihmisiä.
Oletko koskaan tehnyt äo-testiä? Mikä tulos jos olet? Suunnilleen samaa varmaan pitäisi etsiä.
Allun ideaalityyppi ei ole kaltaisensa vähä-älyinen mahakas kalju jankkaaja eikä Allu siksi sellaista huoli. Harmi vain, että kaltaisensa ainut mahdollisuus, joka puolestaan Allun huolisi ja epävarmaahan sekin on.
Toivottavasti kaikki tämän maailman Allut vetää itsensä köyden jatkoksi.
Kyllähän niitä löytää, joita kiinnostaa samantyyppinen keskustelu ja toiminta, mitä röllit täällä harrastavat. Jos jonkun kanssa lähtee juttu luistamaan, niin sieltä löytyy. Ei voi mitään, jos röllit välttelee toisiaan livenä ja esittää, että muka muiden kanssa sitten sujuisi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän niitä löytää, joita kiinnostaa samantyyppinen keskustelu ja toiminta, mitä röllit täällä harrastavat. Jos jonkun kanssa lähtee juttu luistamaan, niin sieltä löytyy. Ei voi mitään, jos röllit välttelee toisiaan livenä ja esittää, että muka muiden kanssa sitten sujuisi.
Kaikille löytyy aina kaikkialta samantyyppisiä kavereita, muu esittämistä. Nyt on harvinaisen naivia ja typerää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuollaista toivot? Tuo on jo sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Sä voit demonstroida ruota ensin malliksi, jos kerran aivokapasiteetti on noin surkea että kehtaat kirjoitella tuollaisia.
T. Sivustaseuraaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman haluttavuustasosi löydät vain lähestymällä erilaisia naisia, joitain olet jo yrittänyt ja ei ole flaksannut, kokeile siis jotain muuta vaihteeksi.
Se sinun ideaalityyppi selkeästi ei sinusta kiinnostu, mieti kelpaisiko sinulle minkään muunlainen?
Vai oletko kranttu?
Onko sinulla mitään harrastuksia? Harrastuksista on mahdollista löytää samanmielisiä ihmisiä.
Oletko koskaan tehnyt äo-testiä? Mikä tulos jos olet? Suunnilleen samaa varmaan pitäisi etsiä.
Allun ideaalityyppi ei ole kaltaisensa vähä-älyinen mahakas kalju jankkaaja eikä Allu siksi sellaista huoli. Harmi vain, että kaltaisensa ainut mahdollisuus, joka puolestaan Allun huolisi ja epävarmaahan sekin on.
Joo aika törkeetä paskaa sanon minä
Joo se on selvää että teidän mielestä en saa ketään ja olen alimman tason mies, niin mitä tässä sitten enää jauhaa asiasta kun asia on niin selvä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai oletko kranttu?
Joo aika törkeetä paskaa sanon minä
Oma kitinäsi sitä onkin.
Vierailija kirjoitti:
Joo se on selvää että teidän mielestä en saa ketään ja olen alimman tason mies, niin mitä tässä sitten enää jauhaa asiasta kun asia on niin selvä!!
Ei se ole mikään mielipidekysymys vaan kun tosiasiassa et saa edes alimman tason naista niin olet tasoton.
Asia on selvä. Sitten en saa ketään ja olen yksin asia on selvä jeps.
Piti olla treffit ja löysin naisen mutta nainen haluskin lapsia ja mä en halua niin siinä sukset jo menee ristiin, mistään ei vain tule mitään. No täytyy sitten ottaa erilainen asenne.
Aina tuntuu olevan jotain juttuja että menee pieleen treffit tai emmä tajua huonoa tuuria, aina löytyy joku syy sitten tai jotain ettei enää kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Asia on selvä. Sitten en saa ketään ja olen yksin asia on selvä jeps.
ASIAN PITI OLLA SELVÄ ja sit heti seuraavana jatkutat tota ruikutusta. Älä kertakaan enää vakuuta että joku olisi mennyt jakeluun, kun ne ei koskaan mene.
Parempi ettei tänne vaan kirjota enää yhtään mitään.
Opettele nauttimaan elämästä ilman naista. Maailma on osteri.
Vierailija kirjoitti:
EI tämä vielä ole loppuunkäsitelty, vai mitä allu 😂
Onko allu yrittänyt kavereita hankkia? Se voisi olla ensimmäinen askel.
On mulla törmäsin vanhaan tuttuun baarissa mutta ne ei ole mitää hyviä kavereita ja olen heitä nähnyt, vointi ollut parempi ja yritän kuntoilla ja mennä elämäs eteenpäin
Vierailija kirjoitti:
On mulla törmäsin vanhaan tuttuun baarissa mutta ne ei ole mitää hyviä kavereita ja olen heitä nähnyt, vointi ollut parempi ja yritän kuntoilla ja mennä elämäs eteenpäin
Tsemppiä👍 asioilla on tapana järjestyä
Miten sinä täällä aina vaan pyörit?
Kuka tämän keskustelupalstan omistaa?
Oletko sitoutunut tähän paitsi jankkaamisellasi, myös sijoittamalla tähän pääomaasi?
Tuli vaan mieleen kun verotustiedoista tänään puhutaan.
Ihmettelen..
Kerropa että olet varakas sijoittajamies niin ehkä onni kääntyy. Sinähän voit keksiä ihan.mitä vaan.
Rikastua voi hetkessä jos onni potkii.
Minä oon vaan lopen kyllästynyt tähän vuoden lukemisen jälkeen.