Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.
En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?
Kommentit (2376)
Vierailija kirjoitti:
Viekö ap ja kaltaisensa paikan sellaisilta, jotka ovat valmiita oman osansa tekemään ja joita terapia voi auttaa?
Minun terapeuttini on ollut aivan täyteenbuukattu koko sen kolmen vuoden ajan mitä olen hänellä käynyt, joten kyllä omalta osaltani voin sanoa että tuollaiset joilla ei ole mitään halua tehdä siellä töitä, vievät törkeästi paikan niiltä joilla olisi halu parantua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viekö ap ja kaltaisensa paikan sellaisilta, jotka ovat valmiita oman osansa tekemään ja joita terapia voi auttaa?
Minun terapeuttini on ollut aivan täyteenbuukattu koko sen kolmen vuoden ajan mitä olen hänellä käynyt, joten kyllä omalta osaltani voin sanoa että tuollaiset joilla ei ole mitään halua tehdä siellä töitä, vievät törkeästi paikan niiltä joilla olisi halu parantua.
Uskomatonta. Tähänkin epäreiluun allunhyysäämiseen ja samalla muiden syrjimiseen pitää puuttua.
Joo eli se on jo selvää etten saa naista, mitäs tästä sitten jauhaa kun en kelpaa kellekkään.. eletään yksin ja käydään töissä
Vierailija kirjoitti:
Joo eli se on jo selvää etten saa naista, mitäs tästä sitten jauhaa kun en kelpaa kellekkään.. eletään yksin ja käydään töissä
Vaihteeksi taas tämä vaihe päällä kunnes...
Vierailija kirjoitti:
Sun pahoinvointisi ei lopu koskaan jos piehtaroit tuossa itsesäälissä. Mut hei, mä oon vaan tavis arvottomine mielipiteineni, joka käy sitä paitsi itse terapiassa mielenterveysongelmien takia. Mistä mä mitään tiedän, jatka vaan ihmeessä sitä oman surun ruokkimista, kuka tietää vaikka se tois sulle onnen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pahoinvointisi ei lopu koskaan jos piehtaroit tuossa itsesäälissä. Mut hei, mä oon vaan tavis arvottomine mielipiteineni, joka käy sitä paitsi itse terapiassa mielenterveysongelmien takia. Mistä mä mitään tiedän, jatka vaan ihmeessä sitä oman surun ruokkimista, kuka tietää vaikka se tois sulle onnen?
No mitä sitten pitäisi sanoa. eipä niitä naisia näy kun minulle moni kelpaisi ja minä en kelpaa edelleenkään.. minulle kelpaisi tavallinen pyöree nainen mutta en kelpaa.
Tässä kaipaisi jo naisen kosketusta ja läheisyyttä mutta pitkään ollut yksin ja toki ajatukset muuttunut.
Nainen ei vastaa tai ei halua ollenkaa tavata ja ruksaa vain, miksi sitten haluaa miestä tai eikö olisi parempi olla aina sinkkuna
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei vastaa tai ei halua ollenkaa tavata ja ruksaa vain, miksi sitten haluaa miestä tai eikö olisi parempi olla aina sinkkuna
Kun nainen (/naiset) ei halua juuri sinua Allu, niin silloin ei enää sinua kosketa/sinulle kuulu hänen halunsa.
No antaa olla kaikki sitte, kohta töihin ja takas kotiin ja töihin sitä rataa aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen (/naiset) ei halua juuri sinua Allu, niin silloin ei enää sinua kosketa/sinulle kuulu hänen halunsa.
Juu ei niitä kiinnosta se on huomattu, minua aina ikuisesti kiinnostaa naiset ja yksipuolista.
Naiset haluaa vain niitä komeita top 20 miehiä niin se tulee aina olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei niitä kiinnosta se on huomattu, minua aina ikuisesti kiinnostaa naiset ja yksipuolista.
Älä nyt enää piinaa itseäsi inttämällä: "miksi sitten haluaa miestä tai eikö olisi parempi olla aina sinkkuna."
Vierailija kirjoitti:
No antaa olla kaikki sitte, kohta töihin ja takas kotiin ja töihin sitä rataa aina.
Onko niin että maailmasta ei löydy mitään mitä halusit harrastaa? Niin että olis muutakin tekemistä kuin töihin - itsesäälissä rypemään - nukkumaan - töihin...
Jos et ole kiinnostunut naisista, niin ota ihmeessä melaa pyllykkään tai naamariin. Turha sitä täällä on parkua. Majoneesit huuleen ukolle.
Vierailija kirjoitti:
Top 20 miehiä 'vastaavat' top 20 naiset, mutta pariutuminen ei ikinä ole noin yksioikoista ja mustavalkoista.
Vierailija kirjoitti:
Ruksaa itsekin poistoon kaikki hyödyttömät tinderpinderit kun ne eivät kerran tuota sitä toivomaasi tulosta. Niissä ei onneksi ole kenenkään pakko pyöriä pahoittamassa mieltään, menettämässä aikaansa ja rahaansa.
Vierailija kirjoitti:
Top20 miehet usein pariutuvat Top20 naisten kanssa.
Puolivälin miehet puolivälin naisten kanssa.
Lähiöpubideekut lähiöpubideekujen kanssa.
Urheilijat pitää urheilijoista, koulutetut koulutetuista. Jne.
Oman haluttavuustasosi löydät vain lähestymällä erilaisia naisia, joitain olet jo yrittänyt ja ei ole flaksannut, kokeile siis jotain muuta vaihteeksi.
Se sinun ideaalityyppi selkeästi ei sinusta kiinnostu, mieti kelpaisiko sinulle minkään muunlainen?
Vai oletko kranttu?
Onko sinulla mitään harrastuksia? Harrastuksista on mahdollista löytää samanmielisiä ihmisiä.
Oletko koskaan tehnyt äo-testiä? Mikä tulos jos olet? Suunnilleen samaa varmaan pitäisi etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä sitten pitäisi sanoa. eipä niitä naisia näy kun minulle moni kelpaisi ja minä en kelpaa edelleenkään.. minulle kelpaisi tavallinen pyöree nainen mutta en kelpaa.
Kyse ei ole siitä mitä sä sanot, vaan siitä mitä sä ajattelet. Mutta et ole tähänkään mennessä halunnut muuttaa itsessäsi mitään, niin ei me voida sinua ulkoakäsin muuttaa. Surkuttele tilannettasi maailman loppuun asti, kun sen linjan olet ottanut, me ei sinua voida vastoin tahtoasi parantaa. Ryve siinä surkeudessasi.