Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.
En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?
Kommentit (2376)
Vierailija kirjoitti:
En ainaskaa ole kehitysvammainen.
Et todellakaan ole kehitysvammainen!
Kuule toisilla on huonommin asiat. Mulla sentää hyvä palkkainen työ enkä oo pohjalla vaikka ihmiset paskaa jauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuule toisilla on huonommin asiat. Mulla sentää hyvä palkkainen työ enkä oo pohjalla vaikka ihmiset paskaa jauhaa.
Okei, voitko kertoa miten tämä auttaa sua, että jollain on asiat huonommin? Esimerkiksi minä en ole seurustellut edes nuorempana - miten se edesauttaa sua? Saatko sä nyt varmemmin parisuhteen kun "mulla on mennyt huonommin"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, voitko kertoa miten tämä auttaa sua, että jollain on asiat huonommin? Esimerkiksi minä en ole seurustellut edes nuorempana - miten se edesauttaa sua? Saatko sä nyt varmemmin parisuhteen kun "mulla on mennyt huonommin"?
Jälleen osoitus siitä, että vain jankkaa tuota kapeaa ja harhaista skaalaansa eikä opi tai tajua mitään muuta.
Tottakai hänen täytyy nostaa esiin se missä hän on hyvä. Ja kun hän itse ja aika suuri joukko tässä ketjussa vähättelee ja mitätöi häntä, niin on ihan paikallaan että hän muistaa myös sen mikä itsellä on hyvin.
No ainakin pääsin pussailemaan 21v naisen kanssa torstaina ja vaihdettiin yhteystiedot, että ei mulla ihan huonosti mene
Vierailija kirjoitti:
Alussa ei kannata edetä liian nopeasti tai olla "päällekäyvä".
Kannattaa tutustua toiseen rauhassa ja kunnioittaa toista.
Myöskään negatiivisten asioiden tuominen heti esiin ei kannata. Niiden sijasta kertoo niitä hyviä asioita.
Normaalilla henkilöllä voi päteä, muttei Allulla, koska häneltä puuttuu järk(e)i(ly) ja suodatin. Kaiken lisäksi hänen pitäisi kelvata omana itsenään ja huomattavasti itseään tasokkaammalle naiselle, ei kelpaa naisallut.
Vierailija kirjoitti:
täälä 41v mies, tyyli huitelee punk-metal-gothic...todellakin hiljasta naisten suhteen.....
Oliskoon Allu kuitenkin 41 v. Musiikkimaku viittaa kyllä häneen.
Palkkaa joku personal relationship trainer. Hän pumppaa suhun uskoa ja vie loputkin rahat.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, palkkainen vai hyväpalkkainen? Pelivelatkin taas kätevästi välillä unohtuvat baareissa luuhatessa.
Vierailija kirjoitti:
Myöskään negatiivisten asioiden tuominen heti esiin ei kannata. Niiden sijasta kertoo niitä hyviä asioita.
Psykopaatithan osaa tuon suhteen alun positiivisuuden hyvin, ne sanoo koko ajan paljon kaikenlaista positiivista ja saa siten naiset koukkuun nopeasti. :)
Allu ei kykene normaaliin vuorovaikutukseen, hänen sanavarastonsa kattaa "en saa naista, tekis mieli naista, ennen sain naista". Autismin kirjoilla on, kun jankkaa ja suuttuu herkästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myöskään negatiivisten asioiden tuominen heti esiin ei kannata. Niiden sijasta kertoo niitä hyviä asioita.Psykopaatithan osaa tuon suhteen alun positiivisuuden hyvin, ne sanoo koko ajan paljon kaikenlaista positiivista ja saa siten naiset koukkuun nopeasti. :)
Järkevä tapailee ja tarkkailee tarpeeksi kauan ennen suhteeseen ryhtymistä. Hyvä ihmistuntemus karsii allut, jne. spykot. Pelkkää '"positiivisuutta"' suoltava on estynyt, epäaito tai negatiivisuutta (eli elämää) kestämätön.
Vierailija kirjoitti:
Allu ei kykene normaaliin vuorovaikutukseen, hänen sanavarastonsa kattaa "en saa naista, tekis mieli naista, ennen sain naista". Autismin kirjoilla on, kun jankkaa ja suuttuu herkästi.
Unohdit en missään nimessä todellakaan missään nimessä todellakaan ole ruma, työtön, kehitysvammainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä helpointa vain suosiolla luovuttaa kun ei ikinä naisetkaa missää lähesty, vaikka on ihan hyvät kuvat ja profiili.
Miten niin pitäisi lähestyä kuvia ja profiilia. Eikö lähestyminen olisi luontevampaa ja voisi tuottaa tulosta, jos olisit läsnä jossain... No vaikka laulukuoroissa on tosi paljon naisia. Aikuisopiston lyriikan kirjoittamiskurssilla ja maalauskurssilla. Maalauskursilla on samoja ihmisiä vuodesta toiseen.
Harrastuksista on helpompaa löytää samanhenkinen ihminen kuin vaikka baarista.
Eli mitä haluat harrastaa?Harrastuksista on kyllä helpompaa löytää samanhenkinen kuin vaikka baarista, mutta ei samanhenkisyys tai yhteiset harrastuksetkaan valitettavasti ikinä takaa seksuaaalisromanttistq
molemminpuoleista kiinnostusta. Harrastukset kannattaa siksi valita vain ja ainoastaan oman mielenkiinnon mukaan ilman iskutaka-ajatuksia.
Ei takaa mutta yhteisissä harrastuksissa oppii lähestymään toisia ihmisiä, toista sukupuoltakin olevia ihmisiä. Kun nämä Allun ongelmat alkavat jo siitä, että ei osaalähestyä.
Miten Allu yhtäkkiä oppisi olemaan lähestymättä sellaisia, jotka eivät juuri hänen tuppaustaan kaipaa?
Harrastuksissa feikit ja agendalliset erottuvat kyllä epäedukseen aika pian kun pintaa vähän raaputtaa.
Miksi pitää feikata? Allullakin on varmaan jotain sellaista mitä hän haluaisi harrastaa. Jotain sellaista mistä jotkut toisetkin ovat kiinnostuneet. Jotain sellaista joka voisi kiinnostaa enemmän kuin vaikealta tuntuvat naiset.
Ei ole. Jo vuosia sille on tuputettu harrastusten hankkimista mutta ei. Allu käy lenkillä ja kuntosalilla ja that's it.
No sitten vaan kehittelemään "Miten viettelen naisen? -kurssia. Harjoitusten kera!
Ei mikään neuvo mee jakeluun pelkästään luettuna.Näinpä, talk is cheap. Auttakaa oikeasti, ei joku viesti AV-palstalla ole mitään auttamista.
"Auttakaa oikeasti" - miten?
Otetaan kiinni mahdollisimman monta naista ja viedään väkisin Allun luo. Lukitaan jonnekin kellariin etteivät pääse karkuun?
Miten konkreettisesti autat ihmistä jolla kerta kaikkiaan ei oli pienimpiäkään edellytyksiä löytää ja saada kiinnostumaan naista joka ei ole täysin epätoivoinen ja samaa kaliberia?
Kaksi jankuttajaa voisi ehkä viihtyä yhdessä, kaksi tyhjää päätä kolisemassa yhteen.
Ei nainen ole esine eikä käyttötavara, ei mikään itsestäänselvyys jokaisen miehen "saada".
Kun minkäänlaiset neuvot täällä sekä aikaisemmin Suomi24-palstalla eivät ole johtaneet yhtään mihinkään. Muuhun kuin "ei mun tommosta tarvitse kuunnella" ja haistatteluun ja haukkumiseen, kun psykoterapia meni penkin alle, kun psykiatrian polilla yritettiin auttaa mutta sielläkin todettiin toivottomaksi, mikä olisi sitten se ihmeellinen apu olemassa? Lääkityksiä on määrätty, Alluun on satsattu paljon tuolla mt-puolella, ihmeen pitkään jaksoivatkin vaikka yhtään mitään tulosta ei ole syntynyt.
Allu on seilannut palstoilla ainakin viisi vuotta tämän saman hokemisen kanssa. Ei tästä loppua tule mutta voipa olla sitten jonkinlaista viihdearvoa heille jotka jaksavat tästä vielä huumoria repiä.
Sekin omasta puolestaan puuhu jotakin, kun isänsä ei jaksa pitää yhteyttä ja veli pistänyt välit poikki vallan. Ja tämän kaiken o n ihan itse kertonut tässä vuosien varrella.
Tiedän että ihminen jolla ei kaikki ole täysin kohdallaan ei ole itse syyllinen tilaansa, mutta ei voi edellyttää että joku säälistä uhraisi itensä. Ei elämä ole rakkautta ja romantiikkaa, se on raaka peli. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Viestin tarkoituksena ei ollut päteä, vaan kertoa vinkkejä mitä yleensä kannattaa ja mitä ei kannata tehdä. En tarkoittanut myöskään että pitäisi esittää muuta mitä on. Toki viestin voi myös käänttää ja vääntää miten päin vaan, miten on sen alunperin tarkoittanut.
Se miten tiedon sisäistää ja mitä tekee on oma valinta. Oletan että ns. "normaalit" ihmiset tunnistavat ja huomaavat yleensä ne joiden kanssa ei halua olla tekemisissä. Vinkit voivat auttaa jos niitä osaa käyttää oikein ja haluaa muutosta. Se taas haluaako muutosta on itsestä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myöskään negatiivisten asioiden tuominen heti esiin ei kannata. Niiden sijasta kertoo niitä hyviä asioita.Viestin tarkoituksena ei ollut päteä, vaan kertoa vinkkejä mitä yleensä kannattaa ja mitä ei kannata tehdä. En tarkoittanut myöskään että pitäisi esittää muuta mitä on. Toki viestin voi myös käänttää ja vääntää miten päin vaan, miten on sen alunperin tarkoittanut.
Se miten tiedon sisäistää ja mitä tekee on oma valinta. Oletan että ns. "normaalit" ihmiset tunnistavat ja huomaavat yleensä ne joiden kanssa ei halua olla tekemisissä. Vinkit voivat auttaa jos niitä osaa käyttää oikein ja haluaa muutosta. Se taas haluaako muutosta on itsestä kiinni.
Tuntemattomien ihmisten tyhjät tusinavinkit eivät ole mitään absoluuttista "tietoa", joka tulisi "sisäistää".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä helpointa vain suosiolla luovuttaa kun ei ikinä naisetkaa missää lähesty, vaikka on ihan hyvät kuvat ja profiili.
Miten niin pitäisi lähestyä kuvia ja profiilia. Eikö lähestyminen olisi luontevampaa ja voisi tuottaa tulosta, jos olisit läsnä jossain... No vaikka laulukuoroissa on tosi paljon naisia. Aikuisopiston lyriikan kirjoittamiskurssilla ja maalauskurssilla. Maalauskursilla on samoja ihmisiä vuodesta toiseen.
Harrastuksista on helpompaa löytää samanhenkinen ihminen kuin vaikka baarista.
Eli mitä haluat harrastaa?Harrastuksista on kyllä helpompaa löytää samanhenkinen kuin vaikka baarista, mutta ei samanhenkisyys tai yhteiset harrastuksetkaan valitettavasti ikinä takaa seksuaaalisromanttistq
molemminpuoleista kiinnostusta. Harrastukset kannattaa siksi valita vain ja ainoastaan oman mielenkiinnon mukaan ilman iskutaka-ajatuksia.
Ei takaa mutta yhteisissä harrastuksissa oppii lähestymään toisia ihmisiä, toista sukupuoltakin olevia ihmisiä. Kun nämä Allun ongelmat alkavat jo siitä, että ei osaalähestyä.
Miten Allu yhtäkkiä oppisi olemaan lähestymättä sellaisia, jotka eivät juuri hänen tuppaustaan kaipaa?
Harrastuksissa feikit ja agendalliset erottuvat kyllä epäedukseen aika pian kun pintaa vähän raaputtaa.
Miksi pitää feikata? Allullakin on varmaan jotain sellaista mitä hän haluaisi harrastaa. Jotain sellaista mistä jotkut toisetkin ovat kiinnostuneet. Jotain sellaista joka voisi kiinnostaa enemmän kuin vaikealta tuntuvat naiset.
Ei ole. Jo vuosia sille on tuputettu harrastusten hankkimista mutta ei. Allu käy lenkillä ja kuntosalilla ja that's it.
No sitten vaan kehittelemään "Miten viettelen naisen? -kurssia. Harjoitusten kera!
Ei mikään neuvo mee jakeluun pelkästään luettuna.Näinpä, talk is cheap. Auttakaa oikeasti, ei joku viesti AV-palstalla ole mitään auttamista.
"Auttakaa oikeasti" - miten?
Otetaan kiinni mahdollisimman monta naista ja viedään väkisin Allun luo. Lukitaan jonnekin kellariin etteivät pääse karkuun?
Miten konkreettisesti autat ihmistä jolla kerta kaikkiaan ei oli pienimpiäkään edellytyksiä löytää ja saada kiinnostumaan naista joka ei ole täysin epätoivoinen ja samaa kaliberia?
Kaksi jankuttajaa voisi ehkä viihtyä yhdessä, kaksi tyhjää päätä kolisemassa yhteen.
Ei nainen ole esine eikä käyttötavara, ei mikään itsestäänselvyys jokaisen miehen "saada".
Kun minkäänlaiset neuvot täällä sekä aikaisemmin Suomi24-palstalla eivät ole johtaneet yhtään mihinkään. Muuhun kuin "ei mun tommosta tarvitse kuunnella" ja haistatteluun ja haukkumiseen, kun psykoterapia meni penkin alle, kun psykiatrian polilla yritettiin auttaa mutta sielläkin todettiin toivottomaksi, mikä olisi sitten se ihmeellinen apu olemassa? Lääkityksiä on määrätty, Alluun on satsattu paljon tuolla mt-puolella, ihmeen pitkään jaksoivatkin vaikka yhtään mitään tulosta ei ole syntynyt.
Allu on seilannut palstoilla ainakin viisi vuotta tämän saman hokemisen kanssa. Ei tästä loppua tule mutta voipa olla sitten jonkinlaista viihdearvoa heille jotka jaksavat tästä vielä huumoria repiä.
Sekin omasta puolestaan puuhu jotakin, kun isänsä ei jaksa pitää yhteyttä ja veli pistänyt välit poikki vallan. Ja tämän kaiken o n ihan itse kertonut tässä vuosien varrella.
Tiedän että ihminen jolla ei kaikki ole täysin kohdallaan ei ole itse syyllinen tilaansa, mutta ei voi edellyttää että joku säälistä uhraisi itensä. Ei elämä ole rakkautta ja romantiikkaa, se on raaka peli. Valitettavasti.
Maksoiko itse nämä mt-puolen megalomaaniset satsaukset?
Ei olekkaan. Tyhjät tusinavinkit voi vaikka vetää vessasta alas jos ei kiinnosta.
Tosi rakentava näkemys! Kiitos!