Perustan ravintolan, joka tarjoaa pelkkiä einesruokia
Miksei tällaista ravintolaa ole kukaan ennen keksinyt?
Kommentit (33)
Roiskeläppäpitseria mahtuu pieneen yksiöönkin. Siitä liikeideaa inceleille. Investoikaa kokinhattuun.
Et vieläkään saanu niitä kännitilausrahojasi Foodoralta takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on vähän myöhässä ideoineen. Suurin osa ruokapaikoista tarjoaa juurikin eineksiä.
en ole ap, olen tuo lasagnenostajan pongannut. On kyllä totta että tarjoavat eineksiä varmasti. Jotenkin vaan nyt kolahti ja avasi silmät lopullisesti. Ajatelkaa, että joku maksaa tuosta lasagnelounaasta 9.70e. Tietty voi olla porkkanaraastetta kyljessä.
Eikö siihen tule juomat, leivät ja kahvi ja yleensä kyllä kaikissa paikoissa on enemmän salaattia kuin pelkkä porkkanaraaste. Tuo havaintosi kertoo siitä, että tukussa ei kannata käydä. Ennen nuo ostettiin tukusta teollisuuskokoisina pakkauksina, mutta nykyään taitaa tulla halvemmaksi hakea kaupoista. Vain harva tekee monimutkaisimpia ruokia itse, eikä niitä ole ennenkään tehty. Siksi moni "Kertun kotilounas"- tyylinen mainostaakin oikein erikseen että itse tehdyt lihapullat tms. kun harvalla ne oikeasti sitä on.
Voiko tilata kylmän einesruoan kotiin?
Vielä parempi olisi joku soppatykki-tyylinen ruokala.
"Ota mukaan omat astiat ja aterimet"
"Hintaan sisältyy ruokajuoma (vesi), sekä jälkiruokakahvi (sokeria, ei maitoa tms.)"
Olisi aika pienet toimitilavuokrat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on vähän myöhässä ideoineen. Suurin osa ruokapaikoista tarjoaa juurikin eineksiä.
en ole ap, olen tuo lasagnenostajan pongannut. On kyllä totta että tarjoavat eineksiä varmasti. Jotenkin vaan nyt kolahti ja avasi silmät lopullisesti. Ajatelkaa, että joku maksaa tuosta lasagnelounaasta 9.70e. Tietty voi olla porkkanaraastetta kyljessä.
Eikö siihen tule juomat, leivät ja kahvi ja yleensä kyllä kaikissa paikoissa on enemmän salaattia kuin pelkkä porkkanaraaste. Tuo havaintosi kertoo siitä, että tukussa ei kannata käydä. Ennen nuo ostettiin tukusta teollisuuskokoisina pakkauksina, mutta nykyään taitaa tulla halvemmaksi hakea kaupoista. Vain harva tekee monimutkaisimpia ruokia itse, eikä niitä ole ennenkään tehty. Siksi moni "Kertun kotilounas"- tyylinen mainostaakin oikein erikseen että itse tehdyt lihapullat tms. kun harvalla ne oikeasti sitä on.
no joo. Ehkä on ollut helpompaa kun ovat käyneet tukussa (poissa silmistä, poissa mielestä). Samalla osti isot kasat halpaa makkaraa josta tuli uunimakkarat :(. Ehkä kuvittelin, että ostavat edes jonkun suomalaisen valmistajan valmislasagnea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin just perjantaina kun paikallinen lounasravintolayrittäjä osti lidlistä 12 laatikkoa lasagnea. Ens viikolla voi olla tarjolla. Seuraan ruokalistaa.
jep. tänään tarjolla lounaalla lasagnea. Jotenkin iski ahdistus. Olen sinisilmäisenä kuvitellut että noi ruoat jotekin tehtäisiin itse... Tyhmä. kai osa ehkä mutta lasagnekin on aika kallis ja vaikeatekoinen.
Millähän perusteella lasagne on vaikeatekoinen ruoka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin just perjantaina kun paikallinen lounasravintolayrittäjä osti lidlistä 12 laatikkoa lasagnea. Ens viikolla voi olla tarjolla. Seuraan ruokalistaa.
jep. tänään tarjolla lounaalla lasagnea. Jotenkin iski ahdistus. Olen sinisilmäisenä kuvitellut että noi ruoat jotekin tehtäisiin itse... Tyhmä. kai osa ehkä mutta lasagnekin on aika kallis ja vaikeatekoinen.
Millähän perusteella lasagne on vaikeatekoinen ruoka?
ilmeisesti on ja kallis, kun haki tarjottavat lähi Lidlistä. Paljonko se kilon loota Lidlissä muuten maksaa nykyään?
ABC à la carte är redan uppfunnen.
En tule. Osaan lämmittää mikrolla einekset kotonakin. Lisäksi ei tarvitse ruuasta maksaa ylihintaa jota sinä pyydät.
Ei taida myyntiluvut olla kummoisia, kannattaa tarkistaa arvostelut ravintolasta, johon aikoo mennä, ellei ole entuudestaan tuttu.
Heh, yhdessä paikassa lapsi tilasi ranskalaiset ja lihapullat. Huomattiin, että joku meni takaovesta ja kävi hakemassa ne lihapullat vieressä olevasta kaupasta. Nähtiin, kun tuli sen lihapullapaketin kanssa sieltä. Niin ja kyseessä oli pizzapaikka, mutta lapsi ei pidä pizzasta, mutta tuo oli lasten listalla, joten hän otti sitten ne. Karv ak äsip aikka, kyllä.
Åsa Larssonin kirjoissa on sellainen ravintola, fiktiivinen tietty, että siellä voi valita jonkun annoksen pakastimesta. Salliikohan Suomen laki? Voisi olla ihan toimiva jossain pienellä paikkakunnalla, muutama suosittu annos tuoreena ja sitten pakkasessa jotain mikä pakastusta kestää.