Miten olette varautuneet ensi talveen?
Kommentit (34)
Valyrian teräksen ja lohikäärmelasin täytyy riittää.
Olen ostanut lentoliput Espanjaan aurinkorannikolle.
Ensi heinäkuuhun asti voimassa oleva sähkösopimus 5,7snt/kwh. Vesikiertoisella puulämmityksellä lämpiävä ok-talo ja 24 kuutiota itse tehtyä oman metsän klapeja. Velkaa talosta vielä 6 lainanlyhennystä, huhtikuun jälkeen rupeaa jäämään viitisen sataa euroa kuussa enemmän rahaa käyttöön.
En koe, että ensi talvessa on Ukrainan sodan lisäksi mitään, mistä pitäisi olla erityisen huolissaan.
Vierailija kirjoitti:
5,49 c/kwh sähkösopimus ja 35 mottia kuivaa koivuhalkoa. Ei tule kylmä minulle.
Näitä halpoja sopimuksia on hallitus purkamassa, että semmosta.
Miten tässä nyt pitäisi varautua? Ottaa pankkilainaa sähkölaskuihin, pukeutua pilkkihaalariin ja värjötellä +16 asteisessa huushollissa?
Mitä jos kaivaisi poteron maahan ja menisi sinne piiloon pahaa ja kylmää maailmaa. Ja Puuttinia.
Vain elämää,ei sen enempääää!
Eiolekohta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5,49 c/kwh sähkösopimus ja 35 mottia kuivaa koivuhalkoa. Ei tule kylmä minulle.
Näitä halpoja sopimuksia on hallitus purkamassa, että semmosta.
Eipä taida olla purkamassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen hankkinut pari muovikanisteria veden varastointiin sekä polttoainetta trangiaan. Talvivaellusvarusteet sekä aggrekaattikin löytyy, mutta noita en usko tarvitsevani. Vesiasiat on ne tärkeimmät joilla pärjää sähkatkosten yli.
Pakko sitä soppaa on alkaa keittämään yhden sähkökatko aikana. Ja vettä saa tuosta tien toiselta puolelta kaupasta. Vai missä korpimökissä sä asut jos et sieltä mihinkään pääse ?
Maailma on riskipeliä. Ihan kokoajan. Suosittelen aloittamaan stressinhallinnasta ap.
Olen hamstrannut Lavilinia. Ilmeisistä syistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hankkinut pari muovikanisteria veden varastointiin sekä polttoainetta trangiaan. Talvivaellusvarusteet sekä aggrekaattikin löytyy, mutta noita en usko tarvitsevani. Vesiasiat on ne tärkeimmät joilla pärjää sähkatkosten yli.
Pakko sitä soppaa on alkaa keittämään yhden sähkökatko aikana. Ja vettä saa tuosta tien toiselta puolelta kaupasta. Vai missä korpimökissä sä asut jos et sieltä mihinkään pääse ?
Kaupan valot näkyy ikkunasta, mutya miksi roudata kaupasta - hanastakin saa kun ajoissa täyttää astiat.
Vierailija kirjoitti:
Olen hamstrannut Lavilinia. Ilmeisistä syistä.
Mä luotan Multi-Gyniin. Jollainhan ne vitunhajahdukset on saatava aisoihin.
Olen hankkinut uudet lämpimät kotihousut